مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

آموزش حسابداری مقدماتی

آموزش حسابداری مقدماتی به صورت رایگان

افراد فارغ التحصیل رشته‌های حسابداری، در بدو ورود به محیط کار تجربه و تسلط کافی برای انجام امور حسابداری را ندارد. به همین علت باید طی زمان مشخصی به عنوان کارآموز در یک واحد مشغول به فعالیت شوند. اما بهتر است هم فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه حسابداری و هم علاقه­‌مندان به حسابداری، در دوره­‌های حسابداری از جمله دوره آموزش حسابداری مقدماتی شرکت نمایند.

زیرا یادگیری حسابداری مقدماتی به عنوان اساس و شالوده حسابداری کاربردی و حسابداری عملیاتی خواهد بود. به علت اهمیت حسابدار و حسابداری در فضای کسب و کاری امروزی، در این مقاله ابتدا نسبت به تعریف حسابداری پرداخت شده و سپس توضیحاتی در خصوص آموزش حسابداری مقدماتی، از جمله سرفصل­‌های آموزش حسابداری مقدماتی ارائه شده، در نهایت نسبت به معرفی یک آموزشگاه حسابداری خوب اقدام شده است.

خواندن مقاله آموزش حسابداری مقدماتی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟’

 

کارآموزان حسابداری
دانشجویان حسابداری
علاقمندان به یادگیری حسابداری

حسابداری چیست؟

شاید بارها با شنیدن کلمه حسابداری از خود پرسیده باشید که حسابداری چیست؟ در منابع مختلف تعاریف متعددی برای حسابداری وجود دارد، اما به طور کلی به فرآیند جمع آوری اطلاعات مالی، طبقه بندی داده­‌ها، ثبت و تهیه گزارش‌­های مربوطه حسابداری می­‌گویند.

حسابداری یکی از عوامل موثر در بقای هر کسب و کاری است، زیرا حسابدار با تهیه و تنظیم و ارائه گزارش‌­های مالی و تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی در هر کسب‌ و کاری، اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان، مدیران و ذینفعان اقتصادی قرار می‌دهد.

علاقه به ریاضی در آموزش حسابداری مقدماتی

علاقمندان به حسابداری مقدماتی باید به ریاضی هم علاقه داشته باشند

مبانی آموزش حسابداری مقدماتی

در یک دید عامیانه هنگامی که صحبت از حسابدار می‌­شود، یعنی شخصی که در شرکت اقدام به ثبت سندهای خرید می‌­کند. اگر چه ثبت سندهای درآمد و هزینه از وظایف یک حسابدار می­‌باشد، اما مبانی حسابداری مقدماتی شامل سرفصل‌های بیشتری است، که شخص حسابدار حتی با داشتن مدرک تحصیلی حسابداری، اگر دورها‌ی آموزش حسابداری مقدماتی را نگذرانده باشد، به درستی نمی­‌تواند نسبت به انجام وظایف خود اقدام نماید.

 

اگر شخصی هیچ پیش زمینه­ ای در حسابداری ندارد و بخواهد در آینده شغل حسابداری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب نماید، دوره­ آموزش حسابداری مقدماتی از مناسب ­ترین دوره­‌های آموزشی برای وی است. زیرا با شرکت در این دوره حسابداری، دانش پذیر با اصول حسابداری، مبانی حسابداری، استانداردهای حسابداری، آشنایی با فرمول بهای تمام شده کالای خریداری شده و… آشنا می‌­شود.

سرفصل‌های جزوه آموزش حسابداری مقدماتی

آموزش هر رشته یا تخصصی باید از الفبای آن شروع شود. آموزش حسابداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در صورتی که شخص یا موسسه‌­ای بخواهد اقدام به برگزاری دوره­‌های آموزش حسابداری نماید، باید از آموزش حسابداری مقدماتی شروع کند.

به طور کلی یک سرفصل مناسب برای جزوه آموزش حسابداری مقدماتی که بتواند مفاهیم پایه را به صورت اصولی آموزش دهد، به شرح تصویر زیر می­‌باشد.

سرفصل های جزوه آموزش حسابداری مقدماتی

سرفصل های جزوه آموزش حسابداری مقدماتی

با یک جستجوی ساده در فضای مجازی شامل کلماتی مانند جزوه حسابداری، جزوه حسابداری مقدماتی، آموزش حسابداری مقدماتی Pdf، آموزش حسابداری مقدماتی به زبان ساده، آموزش حسابداری مقدماتی پاورپوینت، آموزش صفر تا صد حسابداری و… می­توان به آموزش­های رایگان به اشتراک گذاشته شده دسترسی پیدا کرد.

رعایت نکات زیر برای شخصی که وارد رشته حسابداری می‌­شود ضروری است:

  • هدف خود از فراگیری حسابداری را مشخص کند.
  • از اشتباه کردن ترسی نداشته باشد.
  • تمرینات حسابداری را هر روز انجام دهد.
  • روش فراگیری حسابداری را برای خود مشخص کند.
  • سرفصل­های حسابداری را فرا بگیرد.
  • با حسابداران مختلف ارتباط داشته باشد.

آموزش حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار

تمامی شرکت­ها و سازمان­ها با هر حجم از فعالیتی، بایستی فعالیت­های روزانه مالی خود را ثبت کرده و در نهایت نسبت به تهیه و تنظیم گزارش‌­های مالی مورد نیاز با استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی اقدام نمایند. در نتیجه وجود حسابدار در هر مجموعه اقتصادی امری ضروری است. به همین علت در حال حاضر بازار کار حسابداری برای افراد علاقه­مند به این رشته مناسب می­‌باشد.

افراد فارغ التحصیل رشته حسابداری نباید خود را محدود به متون کتب درسی نمایند، بلکه علاوه بر آن باید در دوره­‌های آموزشی برگزار شده توسط موسسات آموزشی، مانند دوره آموزش حسابداری مقدماتی و پیشرفته و… تحت عنوان دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار شرکت نمایند. زیرا این دوره­ها حسابداری ویژه ورود به بازار کار را آموزش داده و شخص را برای ورود به محیط کسب و کار آماده می‌­کند.

دوره آموزش حسابداری مقدماتی (Basic Accounting Training) دارای مفاهیم پایه و کاربردی می­‌باشد. هر شخص با گذراندن دوره مذکور و تلاش بیشتر، می­تواند به عنوان یک حسابدار وارد حوزه کسب و کار شود. درواقع فرد پس از گذراندن دوره آموزشی با فراگیری آموزش‌ها و تلفیق دانسته‌های خود با مباحث حسابداری در محیط کاری به عنوان یک حسابدار مجرب شناخته ‌می‌شود.

همچنین شما به عنوان یک حسابدار باید با مفهوم سیستم erp و ویژگی‌های نرم افزارهای erp آشنا باشید.

آموزش حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار

آموزش حسابداری مقدماتی ویژه بازار کار

آموزش حسابداری مقدماتی فرداد

آموزشگاه حسابداری فرداد در راستای کمک به فارغ التحصیلان، افراد جویای کار و حسابداران اقدام به برگزاری دوره­‌های آموزشی مجازی رایگان از جمله آموزش حسابداری مقدماتی رایگان، حسابداری پیشرفته، حسابداری حقوق و دستمزد، کارگاه تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آموزش برنامه حسابداری رایگان و… می­نماید.

دوره­‌های آموزش حسابداری فرداد علاوه بر رایگان بودن، در زمان خارج از ساعات اداری و به صورت مجازی برگزار می­گردد، تا تمامی علاقه­مندان بتوانند از آن بهره­مند شوند. با شرکت در دوره حسابداری مقدماتی فرداد به مدت یک ماه و انجام تمرینات به صورت منظم، دانش­پذیران آمادگی لازم جهت ورود به دنیای کسب و کار را پیدا می­کنند.

افراد با شرکت در دوره حسابداری فرداد، علاوه بر شرکت در کلاس­ها و اخذ گواهی شرکت در دوره، جزوه آموزشی را متناسب با دوره برگزار شده به صورت رایگان دریافت می­نمایند.

در صورتی که شما تمایل به ثبت نام در دوره­‌های آموزشی حسابداری مانند دوره آموزش حسابداری مقدماتی تا پیشرفته، حسابداری حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداری و… دارید، می ­توانید با مراجعه به صفحه آموزشگاه حسابداری فرداد در دوره­‌های آموزشی رایگان از جمله دوره آموزش حسابداری مقدماتی که به صورت آنلاین برگزار ‌می‌شود، ثبت نام نمایید.

دوره آموزش حسابداری مقدماتی چه اهدافی را دنبال ‌می‌کند

هدف از ارائه خدمات آموزشی توسط موسسات و آموزشگاه­های آزاد حسابداری، تقویت مهارت افراد و ایجاد فرصت­های بیشتر برای ورود به بازار کار است. دوره­‌های آموزش حسابداری مقدماتی به زبان ساده آموزش داده می‌­شود، تا تمامی افراد شرکت کننده توانایی درک مطالب ارائه شده را داشته باشند.

از جمله اهداف دوره­‌های آموزش حسابداری مقدماتی به موارد زیر می­توان اشاره کرد:

  • پیش بینی مالی و اقتصادی شرکت
  • تصمیم گیری صحیح و دقیق بر مبنای اطلاعات علمی و قابل اعتماد
  • بهینه سازی گردش حساب

یک حسابدار موفق قبل از ورود به بازار کار باید با موارد زیر به طور کامل آشنایی پیدا کند؛

ردیف مهارت ها
1 آشنایی با مباحث بازار کار
2 آشنایی با وظایف حسابداران
3 آشنایی کافی با نرم افزار­های حسابداری و مالی
4 تسلط به قوانین مالیاتی و بیمه
5 آشنایی با روش­‌های کاهش هزینه و افزایش سود
6 رعایت اصل رازداری بدون قید و شرط

دانلود فیلم آموزش حسابداری مقدماتی رایگان

رشته حسابداری به دو بخش تئوری و عملی تقسیم می‌­شود. بخش تئوری در مدارس و دانشگاه‌­ها تدریس می‌­شود. اما بخش عملی که مهم‌­ترین بخش برای ورود افراد به بازار کار می­‌باشد، کمتر در دانشگاه‌­ها ارائه می‌­گردد. به طور مثال یادگیری کار با نرم افزارهایی مثل نرم افزار منابع انسانی، نرم افزار اتوماسیون اداری و… جزو مواردی است که برای کاریابی بهتر به دانش پذیران کمک خواهد کرد.

به همین علت بعضی از اشخاص یا آموزشگاه­‌ها اقدام به تهیه و تنظیم فیلم­‌های آموزشی کاربردی نموده­‌اند.

یکی از آموزش‌­های موجود در فضای مجازی آموزش حسابداری مقدماتی رایگان می­‌باشد. برای استفاده از این فیلم‌­ها افراد می‌توانند متن “دانلود فیلم آموزش حسابداری مقدماتی رایگان” را در گوگل تایپ و جستجو کرده و نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

بهترین آموزشگاه حسابداری ایران

هدف دانش­پذیران از شرکت در یک دوره آموزشی موفقیت در رشته شغلی مورد نظر می­‌باشد. یکی از ابزارهای اصلی برای طی نمودن موفق یک دوره آموزشی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، انتخاب آموزشگاه حسابداری مناسب ‌می‌باشد. برای شناخت یک آموزشگاه حسابداری موفق و مناسب باید به خط مشی­ها­، برنامه‌ها، آینده نگری، آموزش‌های گذشته و… آموزشگاه توجه نمود.

از جمله ویژگی‌­هایی که می‌­تواند یک آموزشگاه حسابداری را به آموزشگاهی مناسب تبدیل کند، به موارد ذکر شده در تصویر زیر می­‌توان اشاره کرد.

آموزش حسابداری مقدماتی در آموزشگاه مناسب

ویژگی های آموزشگاه حسابداری خوب

ویدیو آموزش حسابداری (آشنایی با حسابداری)

تمامی آموزشگاه­ها از جمله آموزشگاه حسابداری فرداد در فرآیند برگزاری کلاس‌های حسابداری، فیلم­های آموزشی رایگان را نیز در فضای مجازی بارگذاری نموده­اند، تا افراد بتوانند به سادگی نسبت به دانلود رایگان آموزش حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته اقدام نمایند.

در فیلم­های آموزشی صفر تا صد حسابداری تمامی مطالب مورد نیاز برای ورود به بازار کسب و کار ارائه شده است. علاقه­ مندان می­‌توانند از طریق لینک https://www.aparat.com/v/V671i ویدئو آموزش صفر تا صد حسابداری فرداد را دانلود و مشاهده نمایند.

نتیجه گیری

حسابداری رشته­ای تخصصی و کارآمد می­‌باشد. امروزه تمامی شرکت­ها و سازمان­ها صرف نظر از رشته و حجم فعالیت، به یک حسابدار جهت انجام عملیات حسابداری خود از جمله تهیه گزارش­ مالی و تجزیه و تحلیل امور مالی نیاز دارند.

حسابداری دارای نکات ریز و جزئی بوده که معمولا در کتاب‌ها نوشته نمی‌­شود. دوره‌های آموزشی حسابداری از جمله دوره‌ آموزش حسابداری مقدماتی دارای مفاهیم پایه و کاربردی می باشند، که افراد با شرکت در این دوره­ها می­‌توانند نکات اساتید را در اختیار بگیرند و با مهارت بیشتری وارد دنیای کسب و کار شوند. در پایان حتما از طریق درج دیدگاه برای این مقاله با ما در ارتباط باشید.

دسترسی به مقالات مرتبط:

43 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. رضایی
    5 اکتبر 2021 ساعت 04:27

    سلام من نزدیک ۲۰روز هست که مشغول کار هستم که کارهای حسابداری ومالی یه رستوران روانجام میدم ولی هیچ اطلاعات از حسابداری ندارم ودر ثبت سند روزانه ها مشکل دارم صندوق ها را نمیتوانم ثبت کنم لطفا راهنمایی کنید

  2. ستاره
    19 می 2021 ساعت 22:44

    من رشتپ مربوط به این درس نیست ولی دوست دارم یادبگیرم و یه کار خوب پیدا کنم واسه این نوع رشته

    • تیم تحریریه آرین سیستم
      2 سپتامبر 2021 ساعت 08:14

      سلام دوست عزیز
      شما می توانید با ثبت نام در دوره حسابداری مقدماتی آکادمی آموزشی فرداد و همچنین شرکت در سایر دوره های آکادمی فرداد به صورت رایگان، دانش حسابداری خود را افزایش داده و وارد بازار کار شوید.

      https://www.fardadgroup.com/academy/

  3. فیاض
    17 نوامبر 2020 ساعت 20:06

    اصلا نرم افزار دانلود نمیشه

  4. حمیدرضا
    2 جولای 2020 ساعت 23:51

    سلام ممنون مفید بود

  5. غفوری
    26 فوریه 2020 ساعت 21:48

    سلام. من میخوام همه همه ثبتارو کاملا یادبگیرم با تمرین .فایل خوبیه برای این موضوع؟؟؟

  6. niloo
    25 اکتبر 2019 ساعت 11:54

    سلام و خسته نباشید…
    من رشتم حسابداری نیست ولی دوست دارم یاد بگیرم آیا بدون رفتن به کلاس امکان یادگیری با سی دی یا نرم افزار هست…؟! اگر هست میشه راهنمایی کنید.ممنون

  7. همتی
    16 اکتبر 2019 ساعت 23:57

    باسلام
    با توجه به توضیحات سایت درباره نسخه رایگان نرم افزار حسابداری فرداد، بنده آن را دانلود کرده و نصب نمودم. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کردم و آی و پسورد هم به گوشی ام ارسال شد اما پس از نصب نرم افزار اجرا نمیشه و خطای اشتباه بودن آی دی و پسورد را میده در حالی که کاملا درست وارد می کنم.
    لطفا راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر

  8. علی
    12 اکتبر 2019 ساعت 12:07

    سلام خیلی فایل خوبی بود ممنون…

  9. الهام
    15 آوریل 2019 ساعت 15:08

    سلام
    کدام نرم افزار ها برای حسابداری پر کاربرد هستند ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مشاورین آرین سیستم
      24 آوریل 2019 ساعت 14:02

      نرم افزار حسابداری فرداد نرم افزار خوبیه و برای شرکتهای متوسط استفاده میشه.

    • Arezoo
      1 آگوست 2019 ساعت 23:50

      به نظر من نرم افزار فروردین ، رافع ، سپیدز و حامی نرم افزارهای فروشگاهی هستن ولی فرداد پر کاربرد ترین نرم افزار حسابداری شرکتی هستن

    • سمیرا
      10 آگوست 2019 ساعت 14:18

      سلام
      نرم افزار تراز نگار کارایی بالا ولی حیف که برند نیستند

    • ابوالفضل
      19 سپتامبر 2019 ساعت 10:16

      فرداد

  10. فرزانه
    22 فوریه 2019 ساعت 00:10

    سلام
    من رشته ام کامپیوتر هست اما میخوام با حسابداری ادامه بدم اما مفاهیم بستانکار و بدهکار که فک میکنم اصول کاره برام جا نیفتاده چطوری این مبحث رو کامل باد یگیرم

  11. نسرین
    23 می 2018 ساعت 19:37

    سلام. من در یکی از ادارات دولتی کار میکنم. جدیدا یه قسمت مالی بمن دادن بالاجبار که اصلا حسابداری نخوندم نمیدونم باید چکار کنم. لزفا راهنماییم کنیم. این اداره یک شماره حساب کل داره که تمام وجوه فقط واریزی بحساب اداره هستن. هر ماه باید واریزی های مراجعه شده در سامانه اداره ثبت شوند و اخر ماه با پرینت بانک تطبیق داده شوند. ولی در این بین ممکنه فیشی واریز شده باشه اما تو ماه مورد نظر مراجعه نکنه به اداره .نمیدونم چطور مغایزت هام رو بگیرم.

    • علی راد
      22 نوامبر 2018 ساعت 20:13

      سلام یک حساب به نام «فیش های مراجعه نشده»در دفتر افتتاح و همان فیش های مراجعه نشده را تا زمان مراجعه در آن نگهداری فرمایید

    • سیاووش
      1 دسامبر 2018 ساعت 11:35

      سلام باید صورت مغایرت بانک رو بگیرید

  12. مرضيه
    11 آوریل 2018 ساعت 08:14

    سلام
    فايل آموزرش حسابداريتون عاااالي بود ممنوووون

  13. علی
    26 فوریه 2018 ساعت 13:01

    سلام . من نتونستم برنامه را دانلود کنم اگه میشه لطف کنید برام ارسال کنید داخل امیلم ممنون

  14. کیان
    8 فوریه 2018 ساعت 09:21

    سلام در مورد حسابداری اگه در دل بازار کار نباشیم مفاهیمش خیلی مبهم میشود باید در کنارش کار کنیم

  15. صادق مرادی
    10 دسامبر 2017 ساعت 23:18

    سلام
    من حسابداریک مدرسه غیرانتفاعی هستم وتمام دریلفتی این مدارس فقط دریافت شهریه است.سوال من این است آیا میتوانم چند روز دریافت شهریه را جمعادر یک سند بزنم واگر میشود بایدچه تاریخی رابزنم.مثلاروز اول مهر ۵ میلیون وروز دوم ۷ میلیون وروز سوم ۱۰ میلیون دریافت شهریه داشتیم آیامیشود همه راجمعا دزیک سند زدوبه چه تاریخی؟

    • sana jodeiri
      17 ژانویه 2018 ساعت 13:41

      سلام خسته نباشید نخیر شما باید تمامی عملیات بانکی را به روز بزنید علاوه بر این که مغایرت باکی ایجاد نمی شود و همچنین در صورت رد کردن دفاتر قانونی اگر که عملیات بانکی روزانه انجام نگیرد رد دفاتر قانونی میشوید

    • رضا
      22 فوریه 2018 ساعت 12:12

      سلام همکار گرامی شما میتوانید دریافتی های یک ماه رو طی یک سند ثبت کنید. فقط حواستون به تفصیلی ها باشه

      • مسعود
        28 فوریه 2019 ساعت 22:17

        در یک سند به معنیش اینه که تاریخ سند هم یک روز میشه که کار فوق العاده اشتباهی هست حتی صورت هزینه های تنخواه رو نباید در یک سند ثبت کرد چه برسه به حساب بانک که کلی مغایرت پیدا میکنه من با نظر شما کاملا مخالفم. سند مرکب تنها زمانی میشه زد که تاریخ وقوع یکی باشه

        • یوسف
          19 اکتبر 2021 ساعت 21:49

          درسته

    • طالبی
      22 دسامبر 2018 ساعت 09:30

      بله میشه میتونی همه رو جمعادرهفته اول مهرماه ثبت کنی ودر شرح اگرحساب جداگانه است میتوانیدروز هرکدام را جداگانه وارد کنید.

      • مسعود
        28 فوریه 2019 ساعت 22:19

        واقعا که
        شما حسابدارین؟

  16. لیلا
    20 جولای 2017 ساعت 02:41

    با سلام و خداقوت؛من سالها قبل حسابداری مقدماتی و تکمیلی را گذرانده وچندسالی هم در یک آموزشگاه حسابداری و یک تعاونی مشغول به کار بودم الان باگذشت چندسال و وقفه ای که در کارکردن پیش آمد و از آنجا که رشته تحصیلی خودم مهندسی کامپیوتر است خیلی از مفاهیم حسابداری را فراموش کرده ام و در حال حاضر به خواست خداباشد میخواهم حسابداری تعاونی های مسکن مهر را انجام دهم.لطفا راهنماییم کنید که جهت یادآوری سریع مطالب چکار کنم ودرضمن چه نرم افزارحسابداری و باچه نامی جهت حسابداری اینچنین شرکتهای کوچک تعاونی پیشنهاد میدهید که کار کردن با آن ساده باشد.
    پیشاپیش از بزرگواری شما بسیار سپاسگزارم.

  17. احسان غلامی
    13 جولای 2017 ساعت 13:22

    با عرض سلام و احترام
    من دانشجوی ارشد مهندسی کشاورزی هستم و جدیدآ از طریق یکی از دوستام که حسابدار یکی از شرکتهای تعاونی می باشد به این رشته علاقه پیدا کردم.
    لطفآ راهنمایی کنید که بنده بدون هیچگونه سر رشته و تجربه ای از حسابداری می توانم مطالبی رو در این زمینه یاد بگیرم و بعدآ در صورت موفقیتم در این رشته به عنوان حسابدار شرکت فعالیت نمایم؟
    لطفآ راهنمایی کنید که به صورت مقدماتی از کجا شروع و چه کتاب هایی رو تهیه کنم؟
    با سپاس و تشکر از شما عزیزان

    • راهنمای آرین سیستم
      15 جولای 2017 ساعت 16:07

      سلام
      می توانید از کتاب حسابداری مقدماتی برای یادگیری مفاهیم پایه حسابداری استفاده کنید و سپس شروع به یادگیری نرم افزار حسابداری بصورت حرفه ای برای ورود به بازار کار کنید و در کنار یادگیری نرم افزار مفاهیم بعدی را هم مطالعه کنید.
      به نظر من بهتر است از دوستتان هم نظر بگیرید، چون ایشان در حال حاضر در حرفه ای هستند که شما به آن علاقه مند شده اید و می خواهید آغاز نمایید.

  18. مریم
    1 جولای 2017 ساعت 09:24

    سلام من دوست دارم حسابداری به صورت حرفه ای یاد بگیریم مخصوصا حسابداری مالیاتی لطفا کمکم می کنیئ

    • راهنمای آرین سیستم
      2 جولای 2017 ساعت 12:26

      سلام به شما
      می توانید شروع کنید و مفاهیم حسابداری مالیاتی را مطالعه کنید و توأم با این می توانید کار کردن با نرم افزار حسابداری را نیز فرا بگیرید تا انشاا… موفق شوید.

  19. مرضیه
    31 می 2017 ساعت 10:47

    با سلام.میخوام حسابداری رو یاد بگیرم با وجود اینکه رشته ی دانشگاهیم حسابداری بود ولی به دلیل وقفه ایی که افتاد در کارم کاملا از خاطرم رفته و میخوام از اول شرو کنم به یادگیری تا برام یادآوری بشه..میشه راهنماییم کنید که باید از کجا شرو کنم و چطوری؟

    • راهنمای آرین سیستم
      1 ژوئن 2017 ساعت 12:21

      سلام به شما
      می توانید کم کم شروع کنید و مفاهیم حسابداری را مرور کنین تا براتون یادآوری بشه و توأم با این می توانید کار کردن با نرم افزار حسابداری را نیز فرا بگیرید تا انشاا… موفق شوید.

    • نصیری
      26 مارس 2018 ساعت 10:13

      سلام مجددا”اصول 1و2روبخوان سعی کن جایی بصورت فیزیکی کارکن

  20. حامد
    17 فوریه 2017 ساعت 00:35

    بسیار عالی فایل حسابداری مقدماتی بسیار عالی

  21. رقیه
    14 فوریه 2017 ساعت 12:38

    سلام و درود
    سوال دارم خدمتتون : من جدیدا توی شرکتی استخدام شدم توی شرکت ما کلیه وجوه واریز شده به حساب شرکت طی مجوز و وکالتنامه ای توسط مدیر اجرایی به حساب شخصی اش انتقال داده شده و همه هزینه و خریدها از محل حساب شخصی مدیر اجرایی انجام گرفته است.
    حالا من نمیدانم که بانک رو چگونه تعریف کنم از طرفی فروشها به حساب شرکت واریز شده و از طرف دیگر خریدها و هزینه ها از حساب مدیر اجرایی انجام گرفته است.لطفا راهنماییم کنید .قبلا از امکانی که در اختیار مان گذاشته اید بینهایت سپاسگزارم

    • ابوالفضل یادگاری هستم
      9 ژوئن 2017 ساعت 19:52

      باسلام و ابراز مراتب ادب خدمت شما
      با اجازه دوستان حساب شرکت کلیه واریزی فروش به حساب موردی خاصی ندارد اما در مورد برداشت از حساب شرکت به حساب شخص می توان حساب شرکت را بانک تعریف کرد و حساب شخص که با سند وکالتی به حساب شخص واریز می شود رو تنخواه شرکت تعریف کرد با تشکر یادگاری هستم از زنجان

    • راد
      22 نوامبر 2018 ساعت 20:37

      ثبت ها ۱_در زمان واریز به بانک
      بانک (بد)
      حساب واریز کننده (بس)
      ۲_در زمان انتقال به مدیر اجرایی
      حساب مدیر اجرایی (بد)
      حساب بانک (بس)
      ۳در زمان هزینه
      هزینه (بد)
      مدیر اجرایی (بس)
      ۴_در زمان خرید
      حساب خرید(بد)
      حساب مدیر اجرایی (بس)