مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت پارس بیشل

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت پارس بیشل

معرفی شرکت پارس بیشل

نام مدیرعامل: آقای مهدی عدالتیان کرباسی

سال تاسیس: 1385

صنعت: تولید و واردات لوازم خانگی

شرکت پارس بیشل (ParsBishel) در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی کوچک تحت لیسانس بیشل تایوان آغاز نمود و و پس از ۵ سال تحقیق و بررسی در بازار لوازم خانگی کار خود را با افزودن لوازم خانگی بزرگ و توکار گسترش داد. کلیه محصولات ارائه شده توسط شرکت بیشل دارای استانداردهای بین المللی می باشد.

معرفی شرکت پارس بیشل

معرفی شرکت پارس بیشل

نیاز مشتری

شرکت بیشل پس از احساس نیاز به نرم افزار کاملا فرایند محور و یکپارچه، در جهت رفع نیازهای شرکت، اقدام به بررسی خرید نرم افزار جدید نموده است و پس از بررسی امکانات نرم افزار های موجود در بازار و توانایی های مالی و فنی شرکت‌های نرم افزاری در طی یک فرایند 5 ماهه، نرم افزار ArianERP را به دلایل زیر انتخاب نموده است:

  • سبد کامل محصولات آرین سیستم به طوریکه تمامی محصولات مورد نیاز خریدار را شامل می شد
  • بومی سازی نرم افزار BPMS آرین سیستم و یکپارچه بودن نرم افزار BPMS با سایر نرم افزارهای آرین سیستم از لحاظ دیتابیسی
  • قابلیت منطبق سازی نرم افزار بازرگانی براساس نیازهای خریدار
  • قیمت بسیار مناسب نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای هم سطح آرین سیستم

اهداف مورد انتظار

پیاده سازی و استقرار نرم افزارهای جدید هدف اصلی و مهم پارس بیشل می باشد و استفاده از یک نرم افزار فرآیند محور و یکپارچه در شرکت پارس بیشل، می تواند تمامی فرآیندهای مورد نیاز در تمام سطوح فعالیت‌های شرکت را تعریف کند به طوریکه هر کاربر بر اساس فرایندهای تعریف شده وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند. انعطاف پذیری نرم افزار برای تعریف انواع فرآیند های مختلف و همچنین امکان تغییر فرآیند ها با توجه به تغییراتی که در روال شرکت به وجود می آید از جمله اهداف مهمی بود که شرکت پارس بیشل پس از خرید نرم افزار ArianERP بود.

اهداف مورد انتظار

اهداف مورد انتظار

چالش های پیش رو

پس از خرید و نصب نرم افزار ArianERP توسط شرکت بیشل، تعریف تمام فرایند های مورد نیاز مدیران شرکت بیشل در نرم افزار آرین سیستم قدری زمان بر بود و برخی از کارکنان به دلیل عادت داشتن به نرم افزار قدیمی، در کارکردن با برخی از بخش های برنامه مشکل داشتند، به همین دلیل واحد استقرار شرکت ارین سیستم اقدام به برنامه ریزی جهت پیاده سازی نرم افزار های آرین سیستم در شرکت بیشل نمود و فرآیند منطبق سازی، راه اندازی و استقرار در شرکت بیشل 1 ماه طول کشید که شامل ساخت فرایند های مورد نیاز در تمامی نرم افزار ها و پیاده سازی کامل نرم افزار ها در دفتر مرکزی بود. در مدت پیاده سازی و استقرار نرم افزارها، با توجه به محیط کاربری ساده نرم‌افزار و ارتباط بر قرار نمودن سریع کاربران با محیط نرم افزار و آموزش های مستمر ارائه شده، کاربران به راحتی توانستند از نرم‌افزار های خریداری شده استفاده نمایند و نرم افزار قدیم کنار گذاشته شد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

شرکت پارس بیشل پس از خرید و استقرار نرم افزار ArianERP فرآیند های مورد نیاز خود را از طریق نرم افزار BPMS تعریف نمود و بدین طریق صرفه جویی بسیاری در زمان و هزینه شرکت برای انجام کارهای مختلف ایجاد شد. علاوه بر آن به دلیل یکپارچه بودن نرم افزار آرین سیستم امکان کنترل تمام واحد ها و تهیه گزارشات از وضعیت تولید و فروش محصولات را به خوبی فراهم آورد و مدیران شرکت توانستند به صورت یکپارچه بازدهی و مشکلات تمام واحد‌ها را بررسی و برای افزایش عملکرد هر واحد اقدامات مورد نیاز را انجام بدهند.

ارزش آفرینی آرین سیستم در شرکت پارس بیشل

ارزش آفرینی آرین سیستم در شرکت پارس بیشل

نظر مدیرعامل شرکت

با توجه به تغییرات و پیشرفت‌هایی که هرساله در واحدهای مختلف ازجمله واحد تولید شرکت ما به وجود می آید، نیاز به یک نرم افزار یکپارچه و درعین حال فرآیند محور در شرکت ما به شدت احساس میشد. با استفاده از نرم افزار ArianERP ما توانستیم به اهداف طولانی مدت خود در زمینه مدیریت یکپارچه تمام واحدهای شرکت و همچنین صرفه جویی در هزینه‌ها و زمان انجام کارها با استفاده از تعریف فرآیند های مختلف با توجه به شرایط هر واحد برسیم و گام‌های مهمی در جهت افزایش پیشرفت‌های روز افزون شرکت برداریم.

مهدی عدالتیان مدیر عامل – شرکت پارس بیشل

اعتبار و پایداری شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار برای پارس بیشل امر بسیار مهمی بود از این جهت با در نظر گرفتن این شاخص‌ها، در نهایت تصمیم به خرید نرم افزار آرین سیستم گرفتیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!