مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در گروه شرکت های مهندسی فلیپ فلاپ

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در گروه شرکت های مهندسی فلیپ فلاپ

معرفی گروه شرکت های مهندسی فلیپ فلاپ

نام مدیرعامل: مهدی توکلیان راد

سال تاسیس: 1360

صنعت: واردات و صادرات تجهیزات پزشکی

شرکت مهندسی فلیپ فلاپ توسط آقای همایون شریعت پناهی فارغ التحصیل رشته مهندسی برق و فیزیک اتمی از دانشگاه ایالتی Oregon در مهر ماه سال 1360 تاسیس گردید.

در سال 1363 شرکت فلیپ فلاپ با دیدگاه و استراتژی حرکتی خود که تمرکز آن روی مشتریان متخصص و رضایت مشتری بود، شروع به کارهای پزشکی قلبی نمود و شرکت تهران قلب با تمرکز روی محصولات قلبی با مدیریت همایون شریعت پناهی ایجاد گردید که نماینده شرکت هانی ول، فلیپس و سایر بود و شرکت فلیپ فلاپ روی نمایندگی سایر محصولات مانند پنتاکس، هوک لوس (بیهوشی) و سایر فعالیت می نمود.

در سال 1370 با توجه به رشد شرکت که بر اساس استراتژی تمرکز روی تخصص و مدیریت جدید دمینگ قرار گرفته بود، شرکت بر آن اساس ارزش‌های هفت گانه (اصول حرکتی کنونی شرکت) و دیدگاه و مأموریت شرکت را در زمینه‌های پزشکی پایه ریزی کرد و بر آن اساس حرکت انجام گرفت.

معرفی گروه شرکت های مهندسی فلیپ فلاپ

معرفی گروه شرکت های مهندسی فلیپ فلاپ

نیاز مشتری

با توجه به فعالیت گسترده‌ شرکت فلیپ فلاپ در زمینه واردات و صادرات، نیاز به نرم افزار بازرگانی یکپارچه برای ثبت و مدیریت یکجای تمام اطلاعات مربوط به محصولات وارداتی و صادراتی، همچنین تنظیم و ثبت قراردادهای خرید و فروش به شدت در این شرکت احساس میشد. به علاوه خیلی اوقات مسئولین مربوطه در شرکت حضور نداشته و در حال سفرهای برون کشوری و برون شهری هستند، به همین جهت لازم بود که پرسنل بتوانند از راه دور اطلاعات را در نرم افزار ای آر پی ثبت نموده و گزارشات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

اهداف مورد انتظار

مدیران شرکت فلیپ فلاپ پس از راه اندازی نرم افزار آرین سیستم انتظار داشتند، که علاوه بر دسترسی به بهترین نرم افزار حسابداری ، تمام پرسنل دارای دسترسی بتوانند از طریق نرم افزار تحت وب، در هر زمان از شبانه روز و در هر مکانی که هستند، اطلاعات مورد نیاز خود را وارد نرم افزار نموده، مدیریت فرآیند را انجام داده و در صورت لزوم از طریق گزارشگیری آنلاین بررسی‌های مورد نیاز را انجام بدهند.

به علاوه به دلیل حجم بالای فعالیت‌های این شرکت، سیستماتیک شدن اغلب کارها و امکان تعریف فرآیندهای مختلف سیستمی برای مدیران این شرکت از اهمیت بالایی برخوردار بود. خوشبختانه نرم افزار آرین سیستم به خوبی نیازهای مدیران شرکت فلیپ فلاپ را پوشش داده است.

اهداف شرکت فلیپ فلاپ از استقرار نرم افزار آرین سیستم

اهداف شرکت فلیپ فلاپ از استقرار نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

پس از خرید و نصب نرم افزار مدیریت منابع سازمان آرین سیستم، پرسنل شرکت فلیپ فلاپ برای استفاده از نرم افزار دچار مشکل شده و به خوبی نمی توانستند از تمام قابلیت‌های نرم افزار استفاده کنند. برای رفع این مشکل کارشناسان استقرار آرین سیستم، ابتدا عملیات ثبت اولیه و انتقال اطلاعات قبلی به نرم افزار آرین سیستم در شرکت فلیپ فلاپ را انجام دادند، سپس با برگزاری جلسات آموزش کار با نرم افزار برای پرسنل این شرکت مشکلات آن‌ها را برطرف نمودند. همچنین گزارش های خاص مورد نیاز مدیران شرکت فلیپ فلاپ که به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود نداشت، توسط کارشناسان پشتیبانی آرین سیستم تهیه شده و در سیستم‌های شرکت فلیپ فلاپ  بارگذاری شد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

چیدمان فرآیندها به دلخواه مدیران هر بخش در نرم افزار آرین سیستم، سبب صرفه جویی در هزینه‌ها در نرم افزار شرکتی، نیروی انسانی و زمان برای انجام بسیاری از کارهای غیر سیستمی گذشته گردید. از طرفی نسخه تحت وب ارین سیستم کار مدیریت و تحلیل گزارشات به صورت لحظه‌ای را برای مدیریان این شرکت بسیار سهل تر از گذشته نمود. درواقع سیستم erp در نرم افزار ArianERP به خوبی توانست نیازهای شرکت فلیپ فلاپ برای ثبت و گزارشگیری اطلاعات لحظه‌ای را پوشش دهد.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت فلیپ فلاپ

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت فلیپ فلاپ

نظر مشتری

امکان ثبت اطلاعات و پیگیری اطلاعات از راه دور در نرم افزار مدیریت منابع سازمانی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، به همین جهت چندین ماه در حال بررسی و تحقیق بودیم که بتوانیم بهترین نرم افزار مدیریت منابع سازمانی موجود در ایران را برای شرکت خود انتخاب کنیم، که هیچ نقصی در آن وجود نداشته باشد، پس از تحقیقات فراوان و بررسی دموی نرم افزار ArianERP متوجه شدیم که این نرم افزار تمام نیازهای شرکت ما را پوشش می دهد.

آقای توکلیان راد مدیر عامل – شرکت فلیپ فلاپ

یکپارچگی کامل اطلاعات در نرم افزار آرین سیستم و اعتبار چند ساله شرکت تولید کننده این نرم افزار بود، که توجه ما را به خود جلب نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!