مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان و معرفی 10 نرم افزار

دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان + معرفی 10 نرم افزار

اتوماسیون اداری به معنی ساخت و نرم افزاری از تکنولوژ‌ها برای تولید و تحویل کالا و خدمات با حداقل دخالت انسانی می‌باشد. استفاده و دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری باعث بهبود کاربرد، دقت، اطمینان و سرعت بسیاری از وظایفی می‌شود که تا پیش از آن توسط انسان‌ها انجام می‌شد.

نیروی انسانی فقط برای تعریف فرآیندها و نظارت بر آن‌ها مورد نیاز است، در حالی که مونتاژ اجزای مختلف به ماشین‌ها واگذار می‌شود که به طور خودکار مواد خام را به کالای نهایی تبدیل می‌کنند. در حوزه فناوری، تأثیر دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری هم در لایه نرم افزار/سخت افزار و هم در لایه ماشین به سرعت در حال افزایش است. پیاده‌سازی فناوری‌های جدید هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) در حال حاضر تکامل این حوزه را سر به فلک کشیده است.

خواندن مقاله دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
افرادی که قصد خرید نرم افزار اتوماسیون اداری دارند
علاقمندان به کار با نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار اتوماسیون اداری چه کاربردی دارد؟

معمولاً از نرم افزار اتوماسیون اداری برای به حداقل رساندن نیروی کار یا جایگزینی انسان در بدترین یا تکراری‌ترین کارها استفاده می‌شود. اتوماسیون اداری تقریباً در تمام سازمان‌ها وجود دارد، اگرچه در تولید، خدمات شهری، حمل و نقل و امنیت رایج‌تر است. به عنوان مثال، اکثر کارخانه‌های تولیدی از برخی فرآیندهای خودکار در قالب خطوط مونتاژ روباتیک استفاده می‌کنند.

دانلود 10 نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان

در ادامه بحث دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری به معرفی 10 نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان می‌پردازیم و به صورت خلاصه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

دانلود نرم افزار اتواسیون اداری

5 نرم افزار رایگان اتوماسیون اداری

  1. Freshmarketer

Freshmarketer ابزارهای مفیدی را برای کمک به ارتقاء کمپین های بازاریابی خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، این راهکار دارای ویژگی های هدف گیری رفتاری، تقسیم بندی رفتاری و ویژگی های کمپین شخصی سازی شده است، که می‌توانید از آن‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف گسترده تر استفاده کنید. دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری Freshmarketer به شما امکان می‌دهد صفحات فرود (Landing Pages) خود را بسازید، سرعت تولید سرنخ را افزایش دهید و نرخ تبدیل (Conversion Rate) را بهبود بخشید.

با ابزارهای اتوماسیون Freshmarketer، می‌توانید به راحتی فرآیندهای CRM خود را در کل چرخه عمر آن‌ها، از جذب تا حفظ مشتریان، مدیریت کنید. این پلتفرم همچنین یک ربات چت هوش مصنوعی ارائه می‌کند، که به شما امکان می‌دهد پاسخ‌های خودکار تولید کنید. پس از دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری همچنین شما قادر خواهید بود تا تعامل با مشتریان خود را در هر زمان معین تقویت کنید.

  1. HubSpot

بعد از دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری HubSpot خواهید دید که این نرم افزار به طور موثر تمام تلاش‌های بازاریابی را یکپارچه می‌کند، که منجر به رشد ترافیک و تبدیل (Conversion) می‌شود. با داشتن قابلیت کشیدن و رهاکردن (Drag & Drop)، این نرم افزار می‌تواند به راحتی وب‌سایت‌ها را طراحی و اصلاح کند و صفحات فرود واکنش‌گرا ایجاد کند که از هر دستگاهی قابل مشاهده باشد.

با دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری HubSpot کاربران می‌توانند محتوایی ارائه دهند، که هم جذاب باشد و هم به راحتی برای مخاطبان هدف ارسال شود. به اشتراک گذاری محتوا با اینفلوئنسرها امکان پذیر است. زیرا این ابزار با پیشنهادات اجتماعی و سئوی متعدد ارائه می‌شود. همچنین، می‌توان پیام‌ها را متناسب با بازدیدکنندگان سایت شخصی‌سازی کرد. پشتیبانی مشتری با عوامل بسیار آموزش دیده همیشه در حال آماده باش برای رسیدگی به سوالات بسیار عالی است.

  1. Omnisend

Omnisend به دلیل مجموعه گسترده‌ای از ویژگی‌های بازاریابی همه کاناله، جایگاه سوم را در لیست ما به دست آورد. برای کمک به کسب‌ و کارها در ساده‌سازی گردش‌های کاری بازاریابی، راه‌حل کانال‌ها و عملکردهای بازاریابی مختلف را در یک پلتفرم ترکیب می‌کند. با دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری و بازاریابی Omnisend می‌توانید ایمیل‌ها، پیامک‌ها، رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های بازاریابی خود را با سهولت و کارآمدی مدیریت کنید.

علاوه بر این، این پلتفرم مملو از قابلیت‌های گزارش‌دهی و تحلیلی قدرتمندی است، که به شما کمک می‌کند تا از نزدیک نظارت کنید که چه استراتژی‌های بازاریابی برای تجارت الکترونیک شما بهترین کارآیی را دارند. دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری Omnisend به شما این امکان را می‌دهد که هر فروش ایجاد شده توسط کمپین‌ها و اتوماسیون‌های خود را زیر نظر داشته باشید و همچنین به شما امکان می‌دهد تا تصویر کاملی از عملکرد سازمان/ شرکت خود مشاهده کنید.

  1. EngageBay

EngageBay سیستم محبوب دیگری است که به کاربران یک طرح رایگان گسترده برای کمک به آن‌ها در خودکارسازی و مدیریت فرآیندهای تجاری کلیدی مانند بازاریابی ایمیلی، فروش و چت زنده می‌دهد. دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری EngageBay به کاربران امکان می‌دهد تا حوزه‌های مختلف عملیات خود از جمله تولید سرنخ و مدیریت مخاطبین در یک پلتفرم زیبا و با کاربری آسان را مدیریت کنند.

یکی از نقاط قوت EngageBay این است که برنامه رایگان آن راهکاری قوی برای CRM در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از مدیریت ایمیل و تماس، خرید بلیط، بازاریابی ایمیلی و مدیریت سرنخ (با بررسی نرخ تبدیل سرنخ به مشتری) گرفته تا پشتیبانی خودکار چت زنده، EngageBay به دلیل مقرون به صرفه بودن و تطبیق پذیری آن، یکی از ارائه دهندگان سیستم CRM در بازار فعلی است.

  1. Zoho Campaigns

Zoho Campaigns، با یک طرح رایگان ارائه می شود که برای خودکارسازی تمام فرآیندهای مرتبط با بازاریابی، از جمله مدیریت ایمیل طراحی شده است. این بر فرض ارائه داده‌های مناسب در زمان مناسب عمل می‌کند. دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری Zoho می‌تواند به کاربران کمک کند تا با استفاده از کمپین‌های اجتماعی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند لینکداین، توییتر و فیس‌بوک مشتریان را جذب کنند. این ابزار تقریباً کل کار بازاریابی را انجام می‌دهد تا بتوانید روی پیام‌ها و مخاطبان هدف تمرکز کنید.

این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که خطوط موضوعی و طرح‌های موثر ایجاد کنند و در عین حال اطمینان حاصل شود، که لیست پستی شما عاری از هرزنامه (Spam) است. ایمیل‌ها را می‌توان به راحتی با استفاده از قالب‌ها و طرح‌های از پیش طراحی شده ایجاد کرد. در صورت تمایل، می‌توانید از الگوهای ساخت خود نیز استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را به پلتفرم وارد کنید. از طرف دیگر، یک ویرایشگر HTML به کاربران امکان می‌دهد تا خبرنامه‌هایی را برای مشترکین ارائه کنند. Zoho Campaigns با همگام سازی خودکار اطلاعات، نیاز به وارد کردن یا صادر کردن داده‌ها را از بین می‌برد.

دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری

5 نرم افزار رایگان اتوماسیون اداری

  1. MailChimp

سرویس محبوب بازاریابی ایمیلی MailChimp برای سازمان‌هایی با هر اندازه و نوع هدف قرار می‌گیرد. می‌تواند حجم زیادی از ایمیل‌ها و تجزیه و تحلیل‌های ورزشی و ابزارهایی را مدیریت کند، که کاربران را قادر می‌سازد هم با مشتریان فعلی و هم مشتریان بالقوه درگیر شوند، سرنخ‌ها را به فروش تبدیل کنند و محصولات/خدمات خود را بازاریابی کنند.

با دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری MailChimp می‌توان به ابزار ارزان و آسان برای استفاده، اجرا، و تجزیه و تحلیل ایمیل و کمپین های تبلیغاتی دست پیدا کرد. همچنین می‌توانید مشترکین خود را مدیریت کنید، کلیک‌ها را مشاهده کنید، گزارش‌های سفارشی تولید کنید و ایمیل‌ها را با استفاده از محصول ردیابی کنید.

  1. Drip

Drip که یک پلتفرم ساخت و اتوماسیون کمپین بازاریابی ایمیلی بصری است، که به کسب و کارها کمک می‌کند گردش کار کمپین ایمیل را سفارشی و خودکار کنند. از انواع مختلف کمپین های ایمیل برای مشاغل، تیم‌ها و حتی افراد پشتیبانی می‌کند. امکانی را برای کاربران فراهم می‌کند تا ایمیل‌ها و پیام‌های هدفمند را برای مشترکین ارسال کنند. با این ابزار، می‌توانید سیستم‌های موجود را همانطور که با یک API همراه است، به غیر از ادغام‌های شخص ثالث، ادغام کنید.

ویژگی‌های قابل توجه شامل سازنده گردش کار بصری است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از محرک‌ها و اقدامات، تجربه مشتری را سفارشی کنند. ایمیل‌ها را می‌توان مطابق با پروفایل مشترک ارسال کرد و احتمال حفظ مشترک را افزایش داد. سرنخ‌ها را می‌توان با استفاده از ویجت‌ها، پنجره‌های بازشو راه اندازی شده ثبت کرد.

  1. SendinBlue Email

SendinBlue Email یک راهکار اتوماسیون دیجیتال مارکتینگ منطبق با GDPR است، که به کسب و کارها کمک می‌کند تا با استفاده از ایمیل‌های تراکنشی، کمپین های ایمیل و پیامک، روابط با مشتری ایجاد و پرورش دهند. ویژگی های کلیدی آن عبارتند از: اتوماسیون بازاریابی، ابزارهای بازاریابی محرک، مدیریت تماس و گزارش. با دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری، کسب و کارها می‌توانند کمپین ها را از یک مکان واحد ایجاد و مدیریت کنند.

این فروشنده یک طرح رایگان برای همیشه و بسیار سخاوتمندانه ارائه می‌دهد، که با تمام ویژگی های بازاریابی ضروری و همچنین تعدادی ابزار پیشرفته مانند گزارش در زمان واقعی، گردش کار سفارشی، امتیازدهی سرنخ، ردیابی وب و تقسیم خودکار مشتریان ارائه می‌شود. چیزی که آن را عالی می‌کند این است که به جای این‌که بر اساس مخاطبین شما از شما هزینه بگیرد، فقط بر اساس تعداد ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید هزینه دریافت می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید به طور مداوم پایگاه داده مشتریان خود را بدون نگرانی در مورد ظرفیت ذخیره‌سازی گسترش دهید. تنها نقطه ضعف طرح رایگان Sendinblue این است که در حالی که می‌تواند اطلاعات تماس نامحدودی را ذخیره کند، این پلتفرم فقط می‌تواند تا 300 ایمیل در روز ارسال کند.

  1. DailyStory

نرم افزار اتوماسیون اداری و بازاریابی DailyStory برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است و به آن‌ها توانایی شناسایی و جذب مشتریان برتر را می‌دهد. دانلود این نرم افزار اتوماسیون اداری  به کاربران دید واضحی از بازدیدکنندگان می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند تا ابزارهای مؤثر تعامل را پیدا کنند. این راه حل کل سفر مشتری را پوشش می‌دهد و ابزارهایی را برای ردیابی، تبدیل و مدیریت مشتریان و در نهایت ایجاد مشتریان وفادار از آنها ارائه می‌دهد.

DailyStory با ارائه یک تجربه عالی به ایجاد روابط معنادار با مشتری کمک می‌کند. برخلاف سایر ابزارها، این کار را با استفاده از ردیابی، بینش و تجزیه و تحلیل انجام نمی‌دهد. این راهکار با بازاریابی موتور جستجوی هوشمند و ویژگی‌های هدف‌گیری مجدد پیوند ارائه می‌شود، که تبلیغات شما را برای افرادی ارسال می‌کند که روی لینک‌های سایت شما از طریق ایمیل‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی کلیک کرده‌اند.

  1. Mautic

نرم افزار اتوماسیون متن‌باز Mautic را می‌توان از طریق نسخه میزبانی شده آن استفاده کرد، یا از وب‌سایت رسمی آن دانلود کرد. با وجود محدودیت‌های مخاطبین و ایمیل، نسخه خود میزبان کاملاً رایگان است. نصب این نرم افزارها ساده می‌باشد. با این حال، اگر در یک پلتفرم تولید استفاده شود، ممکن است به دانش سرور نیاز باشد.

سیستم Mautic از ویژگی مخاطبین خود برای کمک به کاربران در ایجاد و مدیریت سرنخ‌ها استفاده می‌کند و از وب‌سایت‌هایی که مشتریان احتمالی بازدید می‌کنند و فعالیت‌های آن‌ها که همه در یک مکان ذخیره می‌شوند یادداشت می‌کند. داده‌های جمع‌آوری شده در ایجاد کمپین بسیار مفید هستند. همچنین دارای یک سازنده کمپین است که امکان ایجاد گردش کار خودکار برای کمپین‌های شما را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از ابزارهای نرم‌افزار، صفحات فرود ایجاد کنید، که در صورت تمایل می‌توانید اقدامات را به آن‌ها پیوست کنید.

نرم افزار اتوماسیون اداری در ایران

با توجه به ضرورت دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری که روز به روز بیشتر می‌شود، نیاز بالای بازار به این نرم افزار توجیه می‌شود. نرم افزار اتوماسیون اداری در ایران به دنبال همه‌گیری استفاده از این نرم افزار در جهان دارای بازار بسیار گسترده و پیچیده‌ای است. به طوری که شرکت‌های نرم افزاری برای نشان دادن قدرت خود و کسب مشتری به هر قیمتی اقدام به تولید نرم افزارهای رایگان مثل نرم افزار حسابداری رایگان کرده‌اند.

نتیجه چنین تصمیمی بالا رفتن دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان می‌باشد، که البته معایب بسیار زیادی را به همراه دارد. نرم افزارهای اتوماسیون اداری رایگان موجود در بازار اغلب امکانات بسیار کمی دارند و از همین روی باعث به عقب انداختن کارهای شرکت‌ها می‌شوند.

علاوه بر استفاده گسترده از نرم افزارهای اتوماسیون اداری، نرم افزار پرسنلی و حکم کارگزینی، هسته اولیه سازمان می‌باشند، نرم افزاری که اطلاعات جمع آوری شده کارمندان پس از استخدام در آن ثبت می‌گردد. بدون استفاده از چنین نرم افزاری سازمان از نظر کیفیت و نظم دچار خلا خواهد شد.

باتوجه به اهمیت وجود سیستم اتوماسیون اداری در سازمان، اگر قصد آشنایی با مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری دارید، حتما مقاله مزایای اتوماسیون اداری را مطالعه نمایید.

سیستم اتوماسیون اداری ایران در دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری

یکپارچه سازی مکاتبات با سیستم اتوماسیون اداری آرین سیستم

چه کسب و کارهایی از اتوماسیون اداری استفاده می‌کنند؟

با در نظر گرفتن دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری که به موضوعی مشکل‌زا برای شرکت‌های مختلف تبدیل شده است، می‌توان کسب و کارهای استفاده کننده از این گونه نرم افزارها را حدس زد. با توجه به نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها به چنین نرم افزاری، با اطمینان می‌توان گفت که شرکت‌های فعال در حوزه‌های صنایع، نرم‌افزاری، خدماتی، تولیدی، بازرگانی و… از جمله استفاده کنندگان این نرم افزار هستند. اگر نیاز به نرم افزار بازرگانی برای مدیریت شرکت خود دارید، حتما به صفحه نرم افزار بازرگانی مراجعه کرده و ویژگی های این نرم افزار را بررسی نمایید.

توجه کنید امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات، اکثر شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای انجام امور دبیرخانه و صادر نمودن انواع نامه‌های اداری خود، به نرم افزار دبیرخانه نیاز دارند. شما می‌توانید برای تهیه نرم افزار دبیرخانه کلیک کنید.

معرفی نرم افزار اتوماسیون اداری آرین سیستم

تا به این‌جا با اتوماسیون اداری و کاربردهای آن آشنا شدیم و در ادامه 10 نرم افزاری که از بهترین نمونه‌های اتوماسیون اداری هستند را معرفی کردیم. حال با توجه به توضیحاتی که درباره دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری دادیم، قصد داریم که به شما بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری را پیشنهاد دهیم.

نرم افزار اتوماسیون اداری بیشتر توسط شرکت‌های بزرگ برای یکپارچه کردن سیستم اداری استفاده می‌شود. شرکت‌های کوچک چندان تمایلی به استفاده از نرم افزارهای سطح بالا ندارند. پیچیدگی فرایندهای موجود در شرکت‌ها باعث بالارفتن اهمیت استفاده از این نرم افزار شده است. از همین روی گروه داده پردازی آرین سیستم اقدام به تولید بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری کرده است.

با توجه به حساسیت استفاده از این نرم افزار و بالا رفتن دانلود نرم افزار اتوماسیون اداری تقلبی که ضربه‌های مهلکی به شرکت‌ها می‌زند، آرین سیستم امنیت و کیفیت این نرم افزار را تضمین می‌کند. قطعا در چنین شرایطی دیگر صحبت از رایگان بودن نرم افزار نمی‌شود و آن‌چه مهم می‌شود، صرفه خرید نرم افزار اتوماسیون اداری از شرکتی به نسبت شرکت دیگر است.

نرم افزار اتوماسیون اداری آرین سیستم با تجمیع بهترین امکانات و قابلیت‌های دیگر نرم افزارها و با تکیه بر دانش و توان نیروهای داخلی خود می‌تواند تمام نیازهای شرکت شما را در زمینه اتوماسیون اداری برطرف کند. همچنین با توجه به قیمت مقرون به صرفه نرم افزار اتوماسیون اداری آرین سیستم، مدیران مالی می‌توانند با خیال آسوده اقدام به خرید این نرم افزار کنند.

اگر می خواهید با فرایند و نحوه قیمت گذاری سیستم های اتوماسیون اداری آشنا شوید، حتما مقاله قیمت نرم افزار اتوماسیون اداری را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

نرم افزار اتوماسیون اداری برای به حداقل رساندن نیروی کار یا جایگزینی انسان در بدترین یا تکراری‌ترین کارها استفاده می‌شود. اتوماسیون اداری تقریباً در تمام سازمان‌ها وجود دارد، اگرچه در تولید، خدمات شهری، حمل و نقل و امنیت رایج‌تر است. به عنوان مثال، اکثر کارخانه‌های تولیدی از برخی فرآیندهای خودکار در قالب خطوط مونتاژ روباتیک استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از نرم افزار bpms باعث مدیریت بهینه فرایندهای تعریف شده خواهد شد.

در این مقاله 10 نرم افزار اتوماسیون اداری رایگان را به شما معرفی کردیم. درصورتی که سوال و یا نظری درباره این مقاله دارید حتما از طریق درج دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

19 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. Mohammad King
    29 می 2017 ساعت 01:16

    سلام.
    ببخشید آمزش راه اندازی برنامه اتوماسیون اداری را نیز بگزارید.
    ممنون.

    • راهنمای آرین سیستم
      29 می 2017 ساعت 14:35

      سلام
      راه اندازی و نصب نرم افزارهای آرین سیستم به عهده تیم تخصصی و کارشناسان آرین سیستم است. و مقاله های داخل سایت صرفا برای آموزش هستند و برای راه اندازی آنها باید خودتان اقدام نمایید.

  2. کیا
    15 فوریه 2017 ساعت 12:27

    جوابمو پیداکردم ، ممنونم

  3. کیا
    15 فوریه 2017 ساعت 12:16

    سلام ، من برنامه با یگانی ادری رو داتلود کردم اما اصلا باز نمیشه چه برنامه ای باید رو سیستمم نصب باشه .لطفا راهننمایی بفرمائید.

  4. علی
    26 دسامبر 2016 ساعت 12:46

    با سلام من نرم افزار دبیرخانه رو نصب کردم الان شناسه کاربری و رمز عبور میخواد میشه راهنمایی بفرمایید

    • راهنمای آرین سیستم
      28 دسامبر 2016 ساعت 09:26

      سلام
      دوباره دانلود کنید.
      رمز نمی خواهد و راهنمایی های لازم هم داخل فایل برای شما قرار داده شده است.

  5. اصغر
    6 اکتبر 2016 ساعت 10:51

    سلام
    این نرم افزار حالت دمو داره ؟ یا نسخه کامل هستش؟

    • راهنمای آرین سیستم
      6 اکتبر 2016 ساعت 12:09

      سلام
      دموی نرم افزار اتوماسیون اداری را می توانید در صفحه محصولات مشاهده نمایید.
      این مقاله صرفا برای آموزش می باشد که لینک نرم افزار آن از نرم افزارهای رایگان می باشد.

  6. ادمین
    2 اکتبر 2016 ساعت 16:23

    با سلام
    دیتابیس با چه نامی و در کجا ذخیره می شود که بتوانیم نام کاربری و پسورد ورود به برنامه را تعریف کنیم و اینکه پاسخ پرسش امنیتی را باید از کدام قسمت تعیین کرد؟

  7. رستمی
    2 اکتبر 2016 ساعت 10:08

    سلام بنده برنامه شما را دانلود کردم نحوه استفاده ازبرنامه شناسه کاربری و رمز عبور می خواهد چه بدهم تا وارد برنامه شده از آن استفاده کنم

  8. اصغری
    4 سپتامبر 2016 ساعت 16:19

    برای unzip کردن پسورد میخواد! چه کنیم؟

  9. حسام
    4 سپتامبر 2016 ساعت 08:57

    با سلام
    فرقی نداره ورژن sQL چند باشه؟

  10. قیمت ربع سکه امروز
    16 آگوست 2016 ساعت 19:28

    فوق العاده در یک کلام.
    خیلی ممنون از سابت خوبتون

  11. زهرا
    12 ژوئن 2016 ساعت 18:34

    باسلام نمیتونم رمز ورود رو وارد کنم نصب نمیشه

    • مشاورین آرین سیستم
      12 ژوئن 2016 ساعت 19:26

      با سلام ، شما باید برای نصب نرم افزار SQL Server را نصب کرده باشید و در آنجا پسورد را ذخیره کرده باشید

  12. کریم
    30 می 2016 ساعت 08:11

    سلام بنده برنامه شما را دانلود کردم نحوه استفاده ازبرنامه شناسه کاربری و رمز عبور می خواهد چه بدهم تا وارد برنامه شده از آن استفاده کنم