مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی گلپایگان

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی گلپایگان

معرفی شرکت سهامی زراعی گلپایگان

نام مدیرعامل: آقای رضا مرادی

سال تاسیس: 1347

صنعت: کشاورزی و دامداری

شرکت سهامی زراعی گلپایگان با هدف بالا بردن میزان تولید کشاورزی و توسعه پایدار روستائی و کشاورزی از طریق جلوگیری از خورد شدن اراضی زراعی به قطعات کوچکتر و به طبع کاهش هزینه های تولید و فراهم نمودن امکانات همه جانبه برای بکار بردن ماشین آلات نوین و مدیریت علمی کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی در سال 1347 تاسیس شده است. شرکت های زیرمجموعه سهامی زراعی گلپایگان عبارتند از:

  • واحد خوراک دام
  • واحد زراعت
  • واحد لبنیات (قطره طلایی گلپا)
  • واحد گاوداری
معرفی شرکت سهامی زراعی گلپایگان

معرفی شرکت سهامی زراعی گلپایگان

نیاز مشتری

شرکت سهامی زراعی گلپایگان به دلیل گستردگی و تعداد زیاد واحد های زیرمجموعه، نیاز به نرم افزاری یکپارچه برای مدیریت و کنترل تمام واحد های زیرمجموعه خود به صورت یکجا دارد.

نیاز گسترده مدیران برای دریافت و آنالیز اطلاعات در هرساعت از شبانه روز از یکسو و نیاز به اطلاع یابی از بروز مشکل هریک از واحد ها در سریع ترین زمان ممکن ازسوی دیگر، سبب احساس نیاز شرکت سهامی زراعی گلپایگان به استفاده از یک سیستم جامع و یکپارچه برای مدیریت شرکت گردیده است.

اهداف مورد انتظار

پس از خرید نرم افزار حسابداری آرین سیستم، مسئولین شرکت سهامی زراعی گلپایگان انتظار داشتند که بتوانند با استفاده از این نرم افزار سرعت ثبت و بررسی اطلاعات در تمام واحد ها افزایش پیدا کند، باتوجه به فرآیند محور بودن نرم افزار erp آرین سیستم خطاهای انسانی در ثبت اطلاعات به حداقل ترین برسد. از دیگر اهداف مهم مدیران شرکت سهامی زراعی گلپایگان این بود که گزارشات تهیه شده از طریق این سیستم به صورت دقیق و با جزئیات کامل وضعیت فعلی شرکت را نمایش داده و بتوان با استفاده از این گزارشات وضعیت چند سال آینده شرکت را پیش بینی نمود، که نرم افزار آرین سیستم توانست به خوبی مدیران این شرکت را به اهداف خود برساند.

اهداف شرکت سهامی زراعی اسلام آباد از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

اهداف شرکت سهامی زراعی اسلام آباد از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

با توجه به این که شرکت سهامی زراعی اسلام آباد دارای واحدهای متعددی بود، واحد IT این شرکت برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز جهت راه اندازی نرم افزار آرین سیستم دچار مشکل شده و قصد صرف هزینه های هنگفت برای شبکه سازی شرکت خود را داشت.

اما این مشکل با ارائه مشاوره از طریق کارشناسان شبکه شرکت آرین سیستم برطرف شده و شرکت سهامی زراعی اسلام آباد توانست با صرف کمترین هزینه ممکن سرعت، پرفورمنس و راندمان سرور و زیرساخت های خود را افزایش بدهد.

در نهایت عملیات استقرار و راه اندازی نرم افزار ArianERP توسط کارشناسان شرکت آرین سیستم، در تمام واحد های شرکت سهامی زراعی گلپایگان انجام شد. سوال این است که نرم افزار erp چیست؟ درباره نرم افزار erp چه اطلاعاتی دارید؟

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

نرم افزار آرین سیستم با یکپارچه سازی اطلاعات تمام واحدهای شرکت سهامی زراعی گلپایگان در 30 سطح کشور، امکان مدیریت اطلاعات لحظه ای را برای مدیران این شرکت فراهم نموده است. پیش بینی وضعیت آینده شرکت در چند سال آینده و تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز شرکت توسط مدیران سهامی زراعی گلپایگان، با استفاده از تحلیل اطلاعات دقیق موجود در گزارشات ارائه شده توسط نرم افزار آرین سیستم انجام می شود.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

نظر مشتری

حجم اطلاعات شرکت های زیرمجموعه ما بسیار زیاد می باشد و ما نیازمند استفاده از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار مدیریت تمام منابع سازمان برای مدیریت این اطلاعات بودیم. نرم افزار یکپارچه آرین سیستم امکان مدیریت یکپارچه تمام اطلاعات، با استفاده از زیرساخت هایی که قبلا داشتیم را برای ما فراهم نمود. ما توانستیم با استفاده از این نرم افزارتصمیمات بهتری برای آینده و گسترش شرکت خود اتخاذ نماییم.

رضا مرادی مدیر عامل – شرکت سهامی زراعی گلپایگان

اعتبار چند ساله شرکت آرین سیستم و قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار ArianERP سبب شد، که ما پس از انجام تحقیقات و بررسی های بیشمار در طی مدت 5 ماه، برای خریداری این نرم افزار قدرتمند اقدام کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!