تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

آموزش bpms و مفهوم bpms چیست

نرم افزار bpms چیست و آموزش bpms به زبان ساده

bpms چیست ؟ آموزش bpms را چگونه باید به کارکنان سازمان ارائه دهیم؟ امروزه استفاده از شیوه‌های سنتی برای انجام تغییرات کاری جوابگوی نیازهای سازمان‌ها ‌نمی‌باشد، لازم است که ‌فرآیندهای سازمان به صورت مکانیزه انجام شوند، که مدیران بتوانند ایده‌های جدید خود را ازطریق نرم افزار BPMS انجام دهند. مدیران باید آموزش bpms را فراگیرند.

نرم افزار bpms چیست ؟ نرم افزارهای BPMS با اتوماتیک سازی ‌فرآیندهای سازمان، موجب افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های سازمان ‌می‌شوند. اگر می‌خواهید با آموزش bpms را کامل یاد بگیرید و بدانید که bpms چیست و همچنین با امکانات و مزایای نرم افزار BPMS آشنا بشوید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خواندن مقاله bpms چیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مدیران مالی موسسات
حسابداران و فارغ التحصیلان رشته حسابداری
کارشناسان مالی سازمان‌ها

نرم افزار bpms چیست

bpms چیست ؟ نرم افزار BPMS ابزاری برای طراحی، اجرا و بهبود ‌فرآیندهای سازمانی در انواع کسب و کارها است. درواقع BPMS به معنای سیستم مدیریت ‌فرآیند کسب و کار است و آموزش bpms به منظور استاندارد نمودن ‌فرآیندها در سازمان و از بین بردن خطاهای انسانی می‌باشد.

BPMS داده‌ها را در یک مسیر مشخص حمل ‌می‌کند. سیستم مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار روال کاری سازمان را به صورت گرافیکی ترسیم نموده و برای استفاده از آن نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی ‌نمی‌باشد.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی آموزش bpms را ارائه دهیم و بیان کنیم که bpms چیست باید بگوییم که bpms یا همان مدیریت فرآیندهای کسب و کار باعث می‌شود، مدیران بخش‌های مختلف سازمان خود را مدیریت نمایند و روندهایی که برای سازمان فایده‌ای ندارد را حذف کنند.

آموزش bpms موجب می‌شود که با آگاهی کاملd بدانید که bpms چیست و چه جایگاهی در سازمان‌ها و موسسات دارد. ناگفته نماند که شما با فراگیری آموزش bpms سرعت عملکرد سازمان را افزایش خواهید داد و دیدگاه عمیق‌تری نسبت به پرسش bpms چیست خواهید داشت.

نرم افزار BPMS با ارائه بینشی خوب از ‌فرآیند‌های درجریان سازمان به مدیران، موجب حذف گلوگاه ها و کمک به تصمیم گیری آگاهانه مدیران ‌می‌شود. سازمان‌های زیر از نرم افزار bpms باید استفاده کنند:

ردیف سازمان‌هایی که از نرم افزار BPMS استفاده می‌کنند
1 سازمان‌های دولتی
2 سیستم‌های بیمه
3 سازمان‌های تولیدی
4 حوزه سلامت و بهداشت
5 سازمان‌های خدمات مالی (برنامه حسابداری رایگان)
6 شرکت‌های بازرگانی

مزایای آموزش bpms سیستم مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار چیست؟

ازطریق نرم افزار BPMS تمام ‌فرآیندهای انجام شده و در جریان سازمان رصد ‌می‌شوند و با تحلیل ‌فرآیندها، ‌می‌توان کارهایی که در سازمان انجام می‌شوند، اما هیچ ارزشی ندارند را شناسایی و حذف نمود.

از سوی دیگر نیز هریک از تیم‌های سازمان می‌دانند که چه وظایفی در سازمان دارند و بهتر ‌می‌توانند با تغییرات وظایفی که برایشان تعیین می‌شود کنار بیایند. اگر بخواهیم به صورت موردی مزایای نرم افزار BPMS را نام بریم. می‌توانیم به موارد ذکر شده در تصویر زیر اشاره کنیم.

آموزش bpms مدیریت کسب و کار و آشنایی با مفهوم bpms چیست

مزایای استفاده از نرم افزار bpms در سازمان‌ها

نرم افزار BPMS آرین سیستم

نرم افزار BPMS آرین سیستم ابزای برای افزایش سرعت ایجاد و پیاده سازی فعالیت‌های سازمان می‌باشد. سیستم BPMS با تمام نرم افزارهای آرین سیستم ازجمله انبارداری، حقوق و دستمزد، فروش، خرید، اموال، حسابداری مالی، خزانه داری و فروش مویرگی ارتباطی یکپارچه دارد.

bpms چیست ؟ آموزش bpms یا همان نرم افزار مدیریت ‌فرآیندهای کسب و کار آرین سیستم با مدل سازی ‌فرآیند‌های پیچیده سازمان و تحلیل ‌فرآیندها، موجب افزایش شفافیت کارها و کمک به مدیران در تصمیم گیری‌های آینده سازمان ‌می‌شود، بنابراین این نرم افزار با سیستماتیک سازی تمام ‌فرآیندهای سازمان موجب افزایش سودآوری کسب و کار شما خواهد شد.

امکان ایجاد محدودیت دسترسی به ‌فرآیندهای مختلف توسط کاربران و همچنین امکان کنترل اسناد توسط یک یا چندین فرد مجاز از مزایای نرم افزار BPMS آرین سیستم ‌می‌باشد، که امنیت اطلاعات سازمان را افزایش داده است.

نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم ازجمله سیستم‌هایی می‌باشد، که با نرم افزار BPMS ارتباطی یکپارچه دارد، سیستم بهای تمام شده با ایجاد امکان شناسایی عوامل موثر در هزینه‌های تولید محصولات، مشکلات بخش‌های مختلف مرتبط با تولید را آشکار می‌سازد.

مدیران می‌توانند با استفاده از گزارشات تحلیل که از طریق نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم ارائه می‌شود، اهداف تولید محصولات و فروش خود را مشخص کنند. حال سوال اینجاست! تا حالا توانسته‌اید بهای تمام شده کالای فروش رفته را خودتان محاسبه نمایید؟

نرم افزار بهای تمام شده آرین سیستم به صورت یکپارچه با سایر بخش‌های نرم افزار ERP آرین سیستم از جمله بخش انبار در ارتباط بوده و می‌تواند اطلاعات تعدادی و ریالی کالاهای تولید شده و مواد اولیه موجود برای تولید کالاهای جدید را به دست بیاورد. erp چیست؟

امکانات نرم افزار BPMS آرین سیستم

نرم افزار bpms چیست ؟ نرم افزار bpms آرین سیستم، نرم افزاری می‌باشد که سازمان‌ها برای مدیریت فرآیند بخش‌های مختلف سازمان از آن استفاده می‌کنند اما پیش از انتخاب نرم افزار، آموزش bpms را به کارکنان ارائه می‌دهند تا بتوانند با امکانات و نحوه کارکرد آن آشنا شوند. امکانات نرم افزار bpms آرین سیستم را در تصویر زیر بیان نموده‌ایم.

bpms چیست آموزش bpms آرین سیستم

آشنایی با امکانات نرم افزار bpms شرکت آرین سیستم

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار BPMS آرین سیستم به دست بیاورید و بدانید که bpms چیست و یا قصد دریافت آموزش bpms را دارید، حتما به سایت آرین سیستم به آدرس www.ariansystm.net مراجعه کنید.

همچنین اگر سوال و یا ابهامی درباره آموزش bpms و تناسب نرم افزار BPMS آرین سیستم با کسب و کار فعلی خود دارید، ‌می‌توانید از کارشناسان فروش آرین سیستم کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان خرید نرم افزار erp ابری ، تحت وب یا ویندوزی آرین سیستم با کارشناسان فروش آرین سیستم به شماره 43027-021 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

bpms چیست ؟ امروزه کسب و کارها برای مدیریت بخش‌های سازمان خود باید از نرم افزارهایی استفاده کنند تا به صورت یکپارچه تمام بخش‌ها را مدیریت نماید و بتواند مسیر عملکرد سازمان را نیز به سمت پیشرفت و توسعه ببرد، این نرم افزار برای سازمان‌ها، نرم افزار bpms می‌باشد.

در مقاله‌ای که خواندید سعی کردیم آموزش bpms را به صورت کامل و جامع شرح دهیم تا بدانید bpms چیست و بتوانید برای گسترش کسب و کار خود قدمی هدفمند بردارید. در انتها اگر سوالی در خصوص آموزش bpms و یا سوال bpms چیست داشتید، می‌توانید در دیدگاه برایمان بنویسید.

دسترسی به مقالات مرتبط:

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. داود
    1 می 2019 ساعت 10:56

    سلام.چرا فایل هاتون قابل دانلود نیست؟ اینکه سایت یه گروه نرم افزاری اینطوری باشه واقعا خیلی دید بدی میده نسبت به کارتون