تماس
جلسه دموکاتالوگ
نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم

نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم

متغیرهای تاثیر گذار بر قیمت و بازدهی سهام، چگونگی وضعیت سهام اعضاء و مدیریت سبد سهام، یکی از مهمترین مشکلات مربوط به شرکت‌های سهامی، تعاونی، خریداران سهام، کارگزاران، مدیران بورس و دولت می‌باشد. استفاده از نرم افزار مدیریت سهام  راه حل رفع این مدل مشکلات است. با استفاده از نرم افزار امور سهام آرین سیستم حتی اگر سهامداران و سرمایه گذاران چند سهام گوناگون هم خریداری کنند، شرکت های کارگزار و سهامی به راحتی می‌توانند از قیمت و میزان هر سهم در سبد اطلاع داشته باشند و با کمترین زمان ممکن و کاربری آسان اطلاعات نوسان سهام را چک و به سهامداران گزارش دهند.

دانلود کاتالوگ

مزایای نرم افزار امور سهام آرین سیستم

به کمک نرم افزار مدیریت سهام، شرکت‌های سهامی به راحتی می توانند از متوسط قیمت خرید سهام مطلع باشند. حتی اگر سهامداران و سرمایه گذاران چند سهام گوناگون هم خریداری کنند، شرکت‌های کارگزار و سهامی کوچکتر و با حجم اطلاعات کمتر به راحتی می‌توانند از قیمت و میزان هر سهم در سبد اطلاع داشته باشند و با کمترین زمان ممکن و کاربری آسان اطلاعات نوسان سهام  را چک و به سهامداران گزارش دهند.

افزایش سرعت و دقت در عملیات مرتبط با سهام

نرم افزار امور سهام آرین سیستم در شرکت‌های سهامی، موجب افزایش سرعت و دقت در محاسبات مربوط به حسابداری سهام می‌شود. همچنین محاسبه سود هر سهم به کمک نرم افزار خرید و فروش سهام و با تعیین روش محاسبه، موجب مدیریت بهتر جلسات مجمع در سهام خواهد شد.

کاهش خطا در مدیریت سهام سهامداران

با نرم افزار محاسبه ارزش سهام جهت کاهش خطای کاربردی، می‌توان اطلاعات پردازش شده در نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم را به سیستم دیگر منتقل و آخرین تغییرات را اعمال کرد. این قابلیت مانع از دوباره کاری برای وارد کردن حجم زیاد اطلاعات نرم افزار محاسبه سود سهام به دیگر سیستم‌های مالی و اداری مرتبط می‌شود.

امکانات نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم

 امکان معرفی و استقرار سهامداران
 ثبت اطلاعات مربوط به استقرار برگه های سهم و ابطال و تخصیص برگه سهم
 ثبت اطلاعات پذیره ها و نقل و انتقال پذیره
 فرمول دهی عوامل و ثبت سود سنواتی
 امکان تسهیم سهام وکالتی و آزادسازی سهام وکالتی هر یک از گروه‌های تفصیلی‌

دانلود کاتالوگ

 امکان نقل و انتقال سهام
 امکان انتقال قهری سهام و انتقال قهری به غیر سهامدار
 ثبت اطلاعات سهام وثیقه و سپرده گذاری برگ سهام
 امکان تغییر مالکیت برگ سهام
 تعریف دوره های عملیاتی
 تعریف گروه های محاسباتی و دوره های محاسبه

دانلود کاتالوگ

 قابلیت محاسبه سود سهام
 امکان صدور فیش
 امکان پرداخت سود
 قابلیت تهیه فایل پرداخت
 تعریف جدول مالیاتی
 ثبت اطلاعات مربوط به کارگزاران بورس و معرفی وکیل

دانلود کاتالوگ

 امکان ثبت مشخصات مجامع
 گزارشات نقل و انتقال سهام داران
 ثبت اطلاعات مربوط به تصمیمات، بازرسان و شرکت کنندگان مجامع
 ثبت اطلاعات مربوط به تصمیمات و هیئت مدیریت مجامع

دانلود کاتالوگ

 گزارشات مرور و نقل و انتقالات سهام سهامداران
گزارشات سود پرداختی و افزایش وثیقه
 گزارشات پرداخت سود و فیش های صادر
 گزارشات مربوط به سهام وکالتی و وکلای سهامداران

دانلود کاتالوگ

نرم افزار مدیریت سهام با چه سیستم های دیگری مرتبط است؟

چارت نرم افزار مدیریت سهام

زیرسیستم های مرتبط با نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم

حسابداری مالی
دریافت و پرداخت
مدیریت فرآیندهای کسب و کار
مدیریت هوشمند پیام
حسابداری مالی

واحد سهام نیز مانند دیگر واحد ها نیاز به ثبت اطلاعات و اسناد مالی دارد. در واحد سهام عملیات مدیریت، خرید، فروش و انتقال سهام بین سهامداران سازمان انجام می‌شود. بنابراین اسناد حسابداری و رد و بدل‌های مالی مربوط به امور سهام باید ثبت بشوند.
واحد حسابداری مالی تقریبا با تمام واحدهای زیر مجموعه سازمان از جمله نرم افزار امور سهام در ارتباط است. زیرا تمام اسناد حسابداری مرتبط با هریک از بخش‌ها از طریق بخش مالی صادر می‌شوند. بنابراین اسناد سهام به واحد حسابداری مالی ارجاع داده می‌شوند.

نرم افزار حسابداری
دریافت و پرداخت

خرید، فروش و انتقال سهام بین سهامداران از اقداماتی است، که در طی آن‌ها مبالغی در سازمان جا به جا می‌شود. این مبالغ را واحد دریافت و پرداخت ثبت خواهد کرد. اسناد حسابداری مربوط به خرید و فروش سهام توسط واحد خزانه داری نیز کنترل خواهد شد.
نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم دارای ارتباط دو جانبه با سیستم خزانه داری است. زیرا تمام اطلاعات مربوط درآمد و هزینه‌ها در بخش دریافت و پرداخت ثبت شده و پرداخت سود سهامداران و ارائه اسناد دریافت و پرداختی آن در واحد خزانه داری اجرایی می‌شود.

نرم افزار خزانه داری
مدیریت فرآیندهای کسب و کار

کارهای مربوط به امور سهام در هر سازمان طبق فرآیندهای مشخص ، مطابق با چهارچوب های سازمان انجام می‌شود. برای تحلیل فعالیت و جلوگیری از خطاهای احتمالی لازم است، که فرآیندهای سهام مدلسازی بشوند.
سیستم امور سهام آرین سیستم برای طراحی و برنامه ریزی فرآیندهای دخیل در مدیریت سهام سهامداران، اقدام به ایجاد ارتباط با سیستم BPMS یا مدیریت فرآیندهای کسب و کار می‌کند. به این ترتیب کلیه مراحل مدیریت سهام آرین سیستم در تعامل با واحد BPMS خواهد بود.

نرم افزار BPMS
مدیریت هوشمند پیام

ممکن است در جلسات مربوط به تصمیم گیری‌های مهم امور سهام، برخی از افراد نتوانند حاضر بشوند، به همین جهت باید نتایج تصمیمات مهم و اطلاع رسانی‌ها بری سهامداران ارسال بشود. در غیر اینصورت موجب نارضایتی سهامداران می‌شود.
باتوجه به الزام ارسال اطلاعات مربوط به سهام‌های هریک از سهامداران به صورت جداگانه ازطریق ارسال SMS، نرم افزار امور سهام آرین سیستم دارای ارتباط یکپارچه با نرم افزار مدیریت هوشمند پیام می‌باشد. بنابراین اطلاع رسانی‌های امور سهامداران از طریق ارسال SMS انجام می‌شود.

درخواست دمو رایگان برای نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم

درخواست دموی نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم را به صورت رایگان برای کارشناسان فروش ما ارسال کنید تا با شما تماس بگیرند. همکاران ما در خصوص نرم افزار امور سهام راهنمای شما خواهند بود.

سوالاتی که ممکن است ذهن شما را برای خرید نرم افزار مدیریت سهام آرین سیستم درگیر کرده باشند!

چون در نرم افزارهای آرین سیستم ابزار ایجاد گزارش از ورودی‌های اپراتور وجود دارد، لذا هر آنچه را خواسته باشیم می‌توانیم طراحی و چاپ کنیم.

بله، چون که در نرم افزارهای آرین سیستم اطلاعات پایه توسط مدیران ثبت و تغییر داده می‌شود، لذا محاسبات طبق نیاز در تاریخ‌های موردنیاز به صورت اتوماتیک انجام می‌گردد.

تخصیص و محدودیت دسترسی به فرم‌ها و نحوه ورود اطلاعات برای هریک از کاربران در نرم افزارهای آرین سیستم توسط مدیر سیستم امکان پذیر می باشد.

باتوجه به ارتباط یکپارچه نرم افزار امور سهام با ماژول BPMS و ماژول ارسال پیامک، امکان ارسال SMS به صورت اتوماتیک، ارسال ایمیل، ارسال فکس و ایجاد گزارش به صورت PDF و ارسال آن به صورت دستی در تلگرام برای سهامداران در نرم افزار امور سهام فراهم شده است.

بله، در تمام فرم‌های نرم افزارهای آرین سیستم امکان تهیه خروجی اکسل از اطلاعات وجود دارد. به علاوه گزارشات عمومی و گزارشات خاص از بخش‌های مختلف نرم افزار امور سهام که به سفارشات مشتری ساخته می‌شوند، در قالب pdf قابل دریافت هستند.

تماس با واحد فروش