تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت کار و تامین

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت کار و تامین

نام مدیرمالی: خانم زرین فر

سال تاسیس: 1371

صنعت: تامین نیروی انسانی

معرفی شرکت

شرکت کار و تامین که یکی از شرکت های وابسته به سازمان تامین اجتماعی می باشد، با هدف تامین نیروی انسانی مجرب و کارآمد برای سازمان‌های دولتی مخصوصا، سازمان تامین اجتماعی در تاریخ 1371/06/17 تاسیس گریده است.
این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت‌های تامین نیرو در سطح کشور تبدیل شده است و حداقل برای 20 سازمان دولتی و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ از قبیل سازمان تامین اجتماعی، شرکت شیر پگاه، شرکت پالایش نفت بندر عباس و… نیروی انسانی تامین می نماید. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 4000 پرسنل می باشد.

معرفی شرکت کار و تامین

معرفی شرکت کار و تامین

نیاز مشتری

باتوجه به تعداد بالای افراد شاغل در شرکت کار و تامین، مدیران این شرکت نیاز به پیاده سازی و استقرار نرم افزاری یکپارچه در دفتر مرکزی شرکت داشتند، که از طریق آن بتوانند به صورت تحت وب کلیه مکاتبات اداری و محاسبات و اطلاعات پرسنلی کارکنان شاغل در این شرکت را، از طریق پرتال کارکنان در اختیار کارمندان خود قرار بدهند. به علاوه مدیریت امور پرسنل طبق قوانین و مقررات حاکم در شرکت، بدون استفاده از نرم افزار منابع سازمانی یکپارچه امکان پذیر نبود.

اهداف مورد انتظار

هدف اصلی و مهم شرکت کار و تامین از خرید و راه اندازی نرم افزار یکپارچه مدیریت منابع سازمان ArianERP توانایی مدیریت تمام امور به صورت یکپارچه و از طریق یک سیستم مرکزی بود. به علاوه کارکنان شرکت نیاز به استفاده از پرتال های جداگانه برای انجام امور خود و مکاتبات اداری داشته و مدیران انتظار داشتند، که با استفاده از نرم افزار جامع ArianERP تمام پرسنل بتوانند در نقطه ای از کشور که هستند، با اتصال به اینترنت امور کاری خود را بدون اتلاف وقت و هزینه انجام بدهند. شرکت آرین سیستم نیز با ارائه نرم افزار آرین سیستم در دو نسخه نرم افزار تحت ویندوز و نرم افزار تحت وب، شرکت کار و تامین را به اهداف کاری خود رساند.

اهداف شرکت کار و تامین از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

اهداف شرکت کار و تامین از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

شرکت کار و تامین به مدت 7 سال بود که از نرم افزار دیگری برای انجام امور حسابداری و مدیریت خود استفاده می کرد، به همین جهت پس از اتمام عملیات نصب نرم افزار آرین سیستم بر روی سیستم های این شرکت، دغدغه اصلی مدیران جابه جایی حجم عظیمی از اطلاعات بدون ایجاد مشکل از سیستم قدیمی به سیستم آرین سیستم بود. به همین جهت  ابتدا فرآیند کانورت اطلاعات نرم افزار قدیمی این شرکت به نرم افزار ArianERP توسط کارشناسان استقرار آرین سیستم انجام شد. سپس محاسبات حقوق دستمزد از  ابتدای سال جاری تا ماه تحویل سیستم در نرم افزار حقوق و دستمزد انجام گردید. در نهایت آموزش های موردنیاز جهت کار با بخش های مختلف نرم افزار آرین سیستم به پرسنل شرکت کار و تامین داده شد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

با توجه به راه اندازی کامل نرم افزارهای ArianERP و استفاده از نرم افزار پرتال کارکنان آرین سیستم، زمان و هزینه های گزاف پرینت احکام کارگزینی، درخواست های پرسنلی، فیش حقوق پرسنل و سایر اطلاعات پرسنلی و ارسال گزارشات فوق برای هر یک از پرسنل (از قبیل هزینه های پست و …) حذف گردیده است. بدین طریق کارکنان این شرکت تمامی گزارشات ذکر شده را از طریق نرم افزار پرتال کارکنان از هر مکان جغرافیایی و در هر بازه زمانی، دریافت می کنند.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت کار و تامین

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت کار و تامین

نظر مشتری

ما همیشه برای مدیریت امور پرسنل خود دچار مشکل بودیم و زمان و هزینه زیادی را برای انجام مکاتبات و پیگیری کارهای پرسنل انجام می دادیم. با توجه به این که یکی از شرکت های همکار ما از نرم افزار آرین سیستم استفاده می کرد و کاملا از این نرم افزار راضی بود، ما نیز تصمیم به بررسی دمو و انجام تحقیقات درباره نرم افزار آرین سیستم گرفتیم و پس از استفاده از نرم افزار ArianERP توانستیم ارتباط خود با پرسنل شرکت را بهبود بخشیده و مدیریت تمام امور کارکنان خود را در دست بگیریم.

خانم زرین فر مدیر مالی – شرکت کار و تامین

برای محقق ساختن برخی سیاست های شرکت توانستیم از قابلیت شخصی سازی اطلاعات خود در سیستم حسابداری ArianERP استفاده کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!