تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

نحوه ارسال تیکت در سیستم پشتیبانی آرین سیستم

نحوه ارسال تیکت در سیستم پشتیبانی آرین سیستم

شاید برای شما هم سوال باشه که اصلا هدف از ایجاد تیکت پشتیبانی چیست؟ تیکت یک نوع درخواست رسمی می‌باشد، که مشتریان در هنگام بروز مشکل درهنگام کار با سیستم درخواست خود را درقالب ارسال تیکت برای واحد پشتیبانی شرکت مورد نظر ارسال می‌نمایند.
سپس واحد پشتیبانی شرکت خدمات دهنده با دریافت تیکت از سمت مشتری، با مشتری تماس برقرار کرده و اقدام به بررسی و برطرف نمودن مشکل مشتری می‌نماید. در این مقاله نحوه ارسال تیکت پشتیبانی را آموزش می‌دهیم.

نحوه ارسال تیکت پشتیبانی آرین سیستم

ابتدا وارد پورتال مشتریان آرین سیستم به آدرس (portal2.ariansystem.net) بشوید، سپس نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت آرین سیستم دراختیار شما قرارداده است را وارد نمایید و به پورتال کاربری خود وارد بشوید.

درصفحه پورتال خود ابتدا روی گزینه حوزه اداری کلیک نمایید، سپس گزینه پشتیبانی را انتخاب نمایید و در منویی که باز می‌شود، ابتدا گزینه تیکتینگ و سپس ارسال تیکت را انتخاب کنید. در صفحه ای که باز می‌شود، می توانید عملیات ارسال تیکت را انجام بدهید.

در این صفحه ابتدا حوزه مورد نظرتون رو انتخاب کنید، سپس در لیستی که براتون باز می‌شود ماژولی که در آن مشکل دارید را انتخاب کنید. سپس روی گزینه ارسال تیکت کلیک کنید، در صفحه‌ای که برایتان باز میشه نام درخواست کننده را انتخاب کنید. درصورتی که نامتون در لیست نبود می‌توانید گزینه سایر، یا گزینه راهبر سیستم، یا گزینه مدیرسیستم را انتخاب کنید.
سپس باتوجه به نوع تیکتتون اولویت پاسخگویی به تیکت را مشخص کنید و در قسمت موضوع تیکیت، موضوع را بنویسید. در نهایت در بخش توضیحات مشکلی که دارید را شرح بدید. دقت کنید که باید به صورت دقیق و واضح باید شرح مشکلتون رو بنویسید، که کارشناسان سریع تر بتوانند مشکل شما را بررسی کنند.

توجه: اگر نیاز به نرم افزار ی جامع(سیستم erp) بدون نیاز به سرور و تجهیزات سخت افزاری با قابلیت مدیریت تنها از طریق بستر اینترنت داری نرم افزار ابری انتخاب مناسبی برای شما است.
نکته

درصورتی که نام موردنظر در لیست نام درخواست کننده نبود، می‌توانید گزینه سایر، یا گزینه راهبر سیستم، یا گزینه مدیرسیستم را انتخاب کنید. سپس در بخش توضیحات در کنار شرح تیکت، نام فرد مورد نظر به همراه شماره تماس وی را بنویسید.

پس از ثبت تیکت، سیستم یک شماره تیکت به همراه نام شخص دریافت کننده تیکت و شماره داخلی شخصی که تیکت شما برایش ارسال شده است نمایش می‌دهد. شما می‌توانید برای پیگیری سریع تر کار خود با شخص مورد نظر تماس بگیرید و شماره تیکت خود را بگویی که مشکل شما را بررسی کنند.

نحوه مشاهده تیکت‌های ارسال شده

برای مشاهده لیست تیکت‌هایی که ارسال کرده‌اید، به بخش لیست تیکت‌ها مراجعه نمایید، سپس با کلیک بر روی هریک از تیکت‌ها می‌‌توانید لیست پیام هایی که پشتیبان‌ها برای تیکت شما ثبت کرده‌اند و همچنین پیام‌هایی که خودتان برای تیکت مورد نظر نوشته اید را همراه با تاریخ ثبت پیام‌ها مشاهده کنید.

ویدیوی آموزش نحوه ارسال تیکت

در این بخش یک ویدیو برایتان آماده کرده‌ایم و مراحل ارسال تیکت را به صورت تصویری آموزش داده‌ایم. پس برای این که به صورت دقیق متوجه بشوید که چطور باید در پورتال آرین سیستم تیکت ارسال کنید ویدیو را مشاهده کنید.

امتیازدهی به کارشناسان را فراموش نکنید!

برای ارتقا کیفیت خدمات پشتیبانی در سامانه تیکتینگ آرین سیستم نیاز است تا شما مشتریان عزیز به نحوه عملکرد کارشناسان در جواب دهی به تیکت امتیاز خود را از 1 کمترین امتیاز تا 5 بیشترین امتیاز به کارشناس مربوطه بدهید. توجه فرمائید این امتیاز ها در واحد مراقبت از مشتریان به صورت دوره ای بررسی شده و جلسات دوره ای با کارشناسان در جهت ارتقا پاسخدهی مطلوب به مشتریان گرامی برگزار می شود و طبق جلسات گذشته تاثیر بسزایی در افزایش راندمان کارشناسان داشته است.
ویدئوی زیر در جهت آموزش نحوه امتیازدهی به کارشناسان پشتیبانی اماده شده است:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!