مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار آرین در شرکت صنایع غذایی پیچک

استقرار نرم افزار Arian ERP در شرکت صنایع غذایی پیچک

معرفی شرکت صنایع غذایی پیچک

  • نام مدیرعامل: ناصر پاشاپور
  • سال تاسیس: 1348
  • صنعت: تولید محصولات غذایی

شرکت صنایع غذایی پیچک فعالیت خود را در سال 1348 آغاز نموده و در زمینه تولید و بسته بندی انواع کمپوت، کنسرو، غذاهای منجمد و سایر انواع فرآورده های غذایی و همچنین خوراک دام و طیور در حال فعالیت می باشد.

در حال حاضر این شرکت بالغ بر 20 نوع محصول غذایی ازجمله انواع کنسرو های گوشتی و غیر گوشتی، سس های سرد و گرم، مربا، رب گوجه فرنگی و …. را در بازار توزیع می نماید. شرکت پیچک همواره در تلاش است که با استفاده از فن آوری های نوین محصولات باکیفیت بالا تولید کند.

معرفی شرکت صنایع غذایی پیچک

شرکت صنایع غذایی پیچک فعالیت خود را در سال 1348 آغاز نمود

نیاز مشتری

شرکت پیچک دارای تعداد زیادی واحد های بین سازمانی بوده و برای مدیریت و ایجاد هماهنگی بین واحد های خود دچار مشکل بود. عدم هماهنگی کامل بین سازمان ها سبب افزایش هزینه های شرکت و همچنین ایجاد مشکل در همکاری بین واحد های مختلف شرکت شده بود. به همین جهت شرکت برای رفع مشکلات خود تصمیم به تهیه یک نرم افزار erp یکپارچه گرفت.

اهداف مورد انتظار

پس از خرید نرم افزار حسابداری Arian ERP اهداف مورد انتظار شرکت صنایع غذایی پیچک عبارتند از:

  • امکان استفاده از تمام زیرسیستم های نرم افزار حسابداری به صورت مجزا
  • استفاده از اطلاعات زیر سیستم ها در کنار یکدیگر و جلوگیری از ثبت چند باره اطلاعات
  • صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی شرکت
اهداف مورد انتظار شرکت

اهداف مورد انتظار شرکت

چالش های پیش رو

پس از خرید نرم افزار حسابداری یکی از چالش هایی که شرکت با آن مواجه شد، انتقال اطلاعات از سیستم قبلی به نرم افزار جدید بود، که با تلاش تیم استقرار شرکت آرین سیستم در مدت زمان کوتاهی اطلاعات از سیستم قبلی به نرم افزار انتقال داده شده و شرکت پیچک توانست کار خود را با نرم افزار آغاز کند.

کار با نرم افزار Arian ERP از دیگر چالش های شرکت پیچک بود، که با استفاده از دوره پشتیبانی رایگان درنظر گرفته شده برای این شرکت، کارمندان شرکت پیچک از طریق آموزش پشتیبانان به سیستم مسلط شدند و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به راحتی توانستند عملیات حسابداری را در نرم افزار ERP آرین سیستم انجام بدهند.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

با خرید نرم افزار حسابداری شرکتی یکپارچه  امکان استفاده از زیرسیستم های حسابداری Arian ERP در تمام واحد ها فراهم شده است، به صورتی که امکان تهیه انواع گزارشات و ثبت اطلاعات در هر زیرسیستم به صورت مجزا وجود داشته باشد و در عین حال امکان استفاده از اطلاعات یک زیرسیستم در زیرسیستم دیگر وجود داشته باشد.

در واقع با استفاده از این نرم افزار حسابداری Arian ERP با یکی از اهداف مهم خود یعنی صرفه جویی در وقت و نیروی انسانی باکمک نرم افزار منابع انسانی در تمام واحد های بین سازمانی خود شدیم.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

نظر مدیر عامل شرکت

آقای پاشاپور مدیرعامل شرکت صنایع غذایی پیچک گفتند:

نرم افزار یکپارچه Arian ERP امکان هماهنگی در واحد های بین سازمانی ما را فراهم نموده است و با افزایش هماهنگی ها در مقایسه با گذشته خطاهای احتمالی کاهش پیدا کرده است. با یکپارچه سازی نرم افزار بسیاری از فرایند ها ازقبیل ارسال فاکتور فروش از واحد فروش به واحد مالی به صورت اتوماتیک انجام شده و خیلی از فرایندهای سازمان که به صورت دستی انجام می شد، اتوماتیک شده است. در واقع از طریق بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری که از شرکت آرین سیستم دریافت کرده ایم، بسیاری از فرآیندهای اداری زمان بر سازمان به صورت سیستمی انجام می‌شود.

نرم افزار Arian ERP به ما کمک نموده است تا با اتوماتیک کردن اغلب فعالیت ها، هزینه و زمان اجرای بسیاری از فرایند های شرکت را کاهش دهیم. به علاوه با شخصی سازی بخشی اطاعات در سیستم حسابداری بسیاری از سیاست های شرکت را محقق نموه ایم.

ناصر پاشاپور مدیر عامل – شرکت صنایع غذایی پیچک

اعتبار شرکت ارائه دهنده و یکپارچه بودن نرم‌افزار برای پیچک امر بسیار مهمی بود، از این جهت با در نظر گرفتن این شاخص‌ها، در نهایت تصمیم به خرید نرم افزار Arian ERP گرفتیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!