تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

استقرار نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

معرفی شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

نام مدیرعامل: مجید احمدزاده مطلق

سال تاسیس: 1347

صنعت: تولید محصولات کشاورزی

شرکت سهامی زراعی اسلام آباد در سال 1347 تاسیس شد و در سال 1358 شد منحل گردید، اما مجددا در سال 1364 شروع به کار کرد. این شرکت از شرکتهای پیشرو از 30 شرکت سهامی زراعی در سطح کشور و وابسته به وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

شرکت سهامی زراعی اسلام آباد با هدف بالا بردن میزان تولید کشاورزی و توسعه پایدار روستائی و کشاورزی از طریق جلوگیری از خورد شدن اراضی زراعی به قطعات کوچک تر و به طبع کاهش هزینه های تولید و فراهم نمودن امکانات همه جانبه برای بکار بردن ماشین آلات نوین و مدیریت علمی کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی درحال فعالیت است. این شرکت دارای چند واحد ازجمله واحد زراعت، ماشین آلات دامپروری و سایت بوجاری بذر می باشد.

معرفی شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

معرفی شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

نیاز مشتری

شرکت سهامی زراعی اسلام آباد باتوجه به تولیدات محصولات کشاورزی متنوع نیاز به نرم افزاری جامع برای مدیریت میزان محصولات تولیدی و نحوه انبارداری محصولات خود داشت. به علاوه بررسی میزان تولید، فروش و هزینه های صرف شده برای خریداری مواد اولیه و … زمان زیادی از مدیریت شرکت می گرفت، به همین جهت این شرکت نیاز به بهترین نرم افزار حسابداری برای مدیریت دقیق و تهیه گزارشات کاربردی داشت.

اهداف مورد انتظار

حجم محصولات تولیدی شرکت سهامی زراعی اسلام آباد بسیار بالا می‌باشد و شرکت همواره درحال گسترش ساختمان‌ها و سوله‌های نگهداری از محصولات تولیدی خود می‌باشد. به همین دلیل این شرکت برای رسیدن به اهداف بلندمدت در افزایش میزان تولید، انبارداری و فروش محصولات تصمیم به تهیه نرم افزاری یکپارچه و جامع برای ثبت و بررسی اطلاعات مربوط به محصولات انبارشده و همچنین محصولات در انتظار فروش گرفت.

اهداف مورد انتظار شرکت سهامی

اهداف مورد انتظار شرکت سهامی

چالش های پیش رو

پس از انجام فرآیند نصب نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد، انتقال اطلاعات قدیمی به نرم افزار آرین سیستم به صورت تکی بسیار سخت بود، به همین جهت کارشناسان استقرار شرکت ارین سیستم تمام اطلاعات قدیمی 5 سال گذشته این شرکت را کانورت کرده و عملیات استقرار نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد انجام دادند. از دیگر چالش‌های موجود در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد پس از پیاده سازی نرم افزار مدیریت منابع سازمانی آرین سیستم، نبود جزئیات موردنظر مدیران در گزارشات پیش فرض نرم افزار بود که این مشکل نیز با کمک پشتیبانان شرکت آرین سیستم برطرف گردید و تمام گزارشات مورد نیاز مدیران شرکت سهامی زراعی اسلام آباد در نرم افزار‌های کریستال ریپورت و استیمول ایجاد و به نرم افزار آرین سیستم منتقل شد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

پس از پیاده سازی نرم افزار ArianERP در شرکت سهامی زراعی اسلام آباد، فرایند تهیه گزارشات و بررسی گزارشات واحدهای مختلف شرکت ازجمله واحد تولید و فروش بسیار دقیق تر و سریع تر انجام شد و مدیران شرکت به صورت واقع بینانه تر توانستند که برای آینده محصولات تولیدی و فروش شرکت برنامه ریزی نمایند. دومین مزیت نرم افزار آرین سیستم برای این شرکت ثبت اطلاعات مشتریان و مدیریت نیازهای مشتریان ازطریق نرم افزار فروش و مشتریان بود که سبب عملکرد بهبود تجربه مشتریان گشت.

ارزش آفرینی آرین سیستم برای شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

ارزش آفرینی آرین سیستم برای شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

نظر مدیرعامل شرکت

قبل از خرید نرم افزار ArianERP ما با مشکلات زیادی برای ثبت اطلاعات انبارها و محصولات تولیدی در سیستم‌های کامپوتری داشتم و موقع بررسی اطلاعات و محاسبه میزان هزینه‌ها و درآمدهای شرکت در طول دوره‌های مالی با مشکلاتی نظیر مغایرت در اطلاعات ثبت شده، زمانبر بودن تهیه گزارشات جداگانه و … مواجه بودیم. همچنین برای کنترل امور پرسنل نیاز به نرم افزار منابع انسانی یکپارچه داشتیم.

پس از خرید نرم افزار ArianERP مدیریت واحد های مختلف بسیار دقیق تر و با صرف زمان کم تر انجام می شود. همچنین با استفاده از گزارشات جامع و دارای ریز جزئیاتی که از طریق نرم افزار آرین سیستم تهیه می کنیم، خیلی سریع تر از قبل می توانیم بحران های احتمالی شرکت را پیش بینی نموده و برای جلوگیری از ایجاد آن ها راهکار های لازم را ایجاد نماییم.

مجید احمدزاده مطلق مدیر عامل – شرکت سهامی زراعی اسلام آباد

یکپارچگی و گزاشات جامع از جمله قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار ArianERP بود که باعث شد، پس از چند ماه بررسی و تحقیق ما در بین چندین نرم افزار مدیریت منابع سازمانی مطرح، نرم افزار ArianERP را برای شرکت خود انتخاب نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!