تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت چای دبش

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در گروه کارخانجات شرکت چای دبش

معرفی گروه کارخانجات شرکت چای دبش

نام مدیرعامل: آقای اکبر رحیمی

سال تاسیس: 1347

صنعت: تولید انواع چای

شرکت چای دبش با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت در دهه 40 پا به عرصه‌ی صنعت چای گذاشت و در قالب یک گروه تجاری در زمینه واردات چای در کشورهای مختلف دنیا شروع به کار کرد. هم اکنون کارخانه چای دبش با جدیدترین تکنولوژی صنعت چای به عنوان بزرگترین کارخانه چای خاورمیانه شناخته می شود. شرکت چای دبش در دی ماه سال 1392 موفق به کسب استانداردهای ایزو 9001 در سال 2008 (سیستم مدیریت کیفیت)، ایزو 10002 در سال 2004 (سیستم مدیریت و ارزیابی رضایت مندی مشتریان) ایزو 22000 در سال 2005 (سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی) و HACCP (سیستم ارزیابی و کنترل خطرات مواد غذایی) از شرکت D.A.S کشور انگلستان شد. رسالت این شرکت تعهد به حفظ حقوق مشتریان و ارائه محصول با کیفیت می باشد، که تا به امروز به موفقیت انجام پذیرفته است.

نیاز مشتری

شرکت چای دبش برای مدیریت بخش های مختلف شرکت خود ازجمله بخش تولید برای زمانبندی تولید، انبار، فروش و محاسبه بهای تمام شده کلای فروش رفته نیازمند نرم افزاری یکپارچه و قدرتمند بود که بتواند تمام نیازهای شرکت در بخش های مختلف را به بهترین شکل ممکن ساپورت نماید. به علاوه استفاده از ابزاری مناسب جهت بررسی و کنترل میزان رضایت مشتریان به منظور افزایش فروش محصولات، برای این شرکت جزء الزامات بوده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

داشتن نرم افزار ابری که شرکت چای دبش در هر مکان جغرافیایی بدون داشتن بستر سخت افزاری، فقط با اینترنت بتواند از نرم افزر استفاده کند ازجمله دیگر نیازهای این شرکت می‌باشد.

اهداف مورد انتظار

پیاده سازی و استقرار نرم افزارهای جدید به منظور کنترل یکپارچه تمام بخش‌های شرکت به صورت فرآیند محور و تاحدودی خودکار، جزء اهداف اصلی و مهم چای دبش می‌باشد. از سوی دیگر افزایش تعداد مشتریان جدید و نگهداشت مشتریان قدیمی جزء دیگر اهداف مهم شرکت چای دبش بوده و نرم افزار ERP آرین سیستم پا به پای شرکت چای دبش برای رسیدن به اهداف بزرگ و طولانی این شرکت حرکت می کند.

چالش های پیش رو

پس از خرید و نصب نرم افزار آرین سیستم در سیستم های شرکت چای دبش، پرسنل این شرکت برای انتقال اطلاعات خود از نرم افزار قدیمی شرکت به نرم افزار ArianERP دچار مشکل شده و قصد داشتند چند روز برای وارد کردن دستی اطلاعات به سیستم erp آرین سیستم صرف کنند، اما کارشناسان استقرار و پشتیبانی شرکت ارین سیستم با صرف مدت زمان کوتاهی تمام اطلاعات این شرکت را به نرم افزار آرین سیستم انتقال داده و بدین طریق وقفه ای در کار شرکت چای دبش ایجاد نشد. به علاوه با برگزاری جلسه آموزش کار با نرم افزار آرین سیستم، برای پرسنل شرکت چای دبش، پرسنل این شرکت به خوبی کار با نرم افزار را یاد گرفتند.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

پس از استقرار نرم افزار آرین سیستم، مدیران شرکت چای دبش به دلخواه خود فرآیندهای موردنیاز هربخش را جهت اتوماتیک سازی عملیات واحدهای مرتبط به هم را در نرم افزار مدیریت فرایند ایجاد کردند و بدین طریق بسیاری از فرآیندهای کاغذی از شرکت حذف و با توجه به سیستماتیک شدن اکثرا عملیات‌های مربوطه در این شرکت، خطاهای انسانی به طور چشمگیری کاهش پیدا کرد. همچنین مدیریت نیازهای مشتریان و ایجاد ارتباط مناسب و بررسی خواسته‌های مشتریان شرکت چای دبش از طریق بخش ارتباط با مشتریان نرم افزار ArianERP فراهم گردید.

نظر مشتری

ما همواره برای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان خود و شناسایی دقیق و رفع نیازهای مشتریان خود با مشکلاتی مواجه بودیم که درنهایت موفق به مدیریت صحیح نیاز های مشتریان خود از طریق نرم افزار آرین سیستم شدیم. از سوی دیگر نیاز مدیریت تمام واحد های مرتبط با تولید، سیستم انبار و فروش محصولات ما از نظم و یکپارچگی که توقع داشتیم برخوردار نبود که پس از استفاده از نرم افزار ArianERP توانستیم به این خواسته خود نیز دست پیدا کنیم.

مدیر عامل – شرکت چای دبش

یکپارچگی و فرآیند محوری نرم افزار آرین سیستم توجه کارشناسان ما را به خود جلب نمود و ما پس از بررسی دموی این نرم افزار متوجه شدیم که ArianERP راه حل رفع مشکلات سیستمی شرکت ما می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!