مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

خرید نرم افزار حسابداری ارزان با کوپن تخفیف 1 میلیونی

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

تاکنون برایتان پیش آمده که گزارشات حسابداری شرکتتان جزئیات کامل را نداشته باشد؟ نرم افزار حسابداری ابزاری مهم برای تهیه گزارشات جامع حسابداری به منظور تصمیمات مهم مدیران سازمان می­‌باشد. باتوجه به این که برخی نرم افزارها قیمت بالایی دارند، تمامی شرکت­‌ها سعی دارند نرم افزار حسابداری ارزان و مناسب جهت انجام فعالیت­‌های خود استفاده کنند.

در دنیای امروزی با توجه به افزایش معاملات و پیشرفت تکنولوژی در امور مالی و حسابداری، استفاده از نرم افزار حسابداری برای انجام امور حسابداری با دقت بالا و در کمترین زمان ممکن، امری ضروری است. اما توجه نمایید نرم افزار حسابداری موردنظر باید بتواند نیازها و خواسته­‌های هر واحد اقتصادی را متناسب با نوع کسب و کار آن واحد بر طرف نماید.

خواندن مقاله خرید نرم افزار حسابداری ارزان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران کسب و کارها
مدیران مالی شرکت ها
حسابداران
دانشجویان رشته حسابداری

وجود نرم افزار حسابداری چه تاثیری بر حسابداری دارد؟

اهمیت نرم‌افزار حسابداری در پیشرفت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. استفاده از نرم افزار حسابداری متناسب با کسب و کار واحد اقتصادی در مدیریت عملکرد حسابداری، تسهیل ثبت‌هایی مانند ثبت حقوق و دستمزد،جهت تهیه و تنظیم گزارش‌­های مورد نیاز شرکت و ارئه اطلاعات لازم برای برنامه ریزی آینده شرکت موثر می­‌باشد.

به طور کلی نرم افزار حسابداری با انجام فعالیت­‌های ذکر شده در تصویر زیر، کار را برای حسابداران و واحدهای مالی آسا­ن­تر می‌­کند.

قابلیت‌ها در نرم افزار حسابداری ارزان

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری مناسب

هرچند وجود نرم افزار حسابداری منجر به پیشرفت در یک واحد اقتصادی می­‌گردد، اما به جای انتخاب نرم افزار حسابداری ارزان باید نرم افزار حسابداری متناسب با فعالیت شرکت انتخاب و استفاده شود.

نرم افزار حسابداری ارزان یا ارزنده؟

جهت مکانیزه‌کردن سیستم حسابداری در یک واحد مالی، مهم‌­ترین امر انتخاب صحیح نرم افزار حسابداری است. مدیران مالی و حسابداران دنبال نرم افزاری هستند، که نیازهای روزمره حسابداری آنان را پاسخگو بوده و از طرف دیگر به قیمت مناسبی نیز خریداری شود.

شاید نیازهای اولیه حسابداری را یک نرم افزار حسابداری ارزان (Cheap Accounting Software) یا نرم افزار حسابداری رایگان برآورده کند، اما به مرور زمان به دلیل نیازهای پیش بینی نشده، می­تواند خریدران و استفاده کنندگان از نرم افزار را با چالش­‌هایی مواجه کند.

در این صورت برای رفع مشکلات، شرکت مجبور به پرداخت هزینه بیشتر و یا در مواقعی تغییر نرم افزار خواهد بود. در هر دو حالت از نظر زمانی و هزینه­‌های به ضرر شرکت خواهد بود.

بنابراین مناسب‌­تر است، که شرکت‌­ها و سازمان‌ها برای انجام فعالیت خود، به جای استفاده از نرم افزار حسابداری ارزان از نرم افزار حسابداری ارزنده مانند نرم افزارهای erp استفاده نمایند. اگر راجع به این نرم افزار های به روز اطلاعاتی ندارید، می‌توانید به مقاله erp چیست رجوع کنید.

با خرید نرم افزار حسابداری ارزان، هزینه های سازمان را کاهش دهید!

ممکن است مدیران یک واحد اقتصادی بخواهند با خرید یک نرم افزار حسابداری ارزان و یا دانلود نرم افزار حسابداری نسخه رایگان، نسبت به کاهش هزینه­‌های واحد مربوط به خود اقدام نمایند.

البته می‌توان برای کسب اطمینان از کیفیت و امکانات موردنیاز یک نرم افزار، ابتدا نسخه رایگان آن را تهیه نمود و پس از بررسی امکانات نرم افزار اقدام به خرید نرم افزار اصلی نمود. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله دانلود نرم افزار حسابداری رایگان را مطالعه کنید.

در واحدهای اقتصادی کوچک مانند یک شرکت خدماتی یا پیمانکاری کوچک، شاید بتوان با خرید نرم افزار حسابداری خدماتی ارزان یا نرم افزار حسابداری پیمانکاری ارزان فعالیت­‌های شرکت را پیش برد، اما با بیشتر شدن امور حسابداری، شرکت مذکور نیاز دارد یک نرم افزار حسابداری با قابلیت‌های بیشتر خریداری نماید. به طور کلی نرم افزار حسابداری ارزان دارای معایبی به شرح تصویر زیر می­‌باشد.

دلایل عدم خرید نرم افزار حسابداری ارزان

دلایل عدم خرید نرم افزار حسابداری ارزان

لازم به ذکر می‌باشد، که امنیت نرم افزار حسابداری شامل موارد زیر است:

  • داشتن سیستم امنیتی قوی برای جلوگیری از هک شدن سیستم
  • اطمینان کافی از ثبت و ذخیره اصولی اطلاعات
  • مقاومت در مقابل انواع ویروس‌­های کامپیوتری

باتوجه به مشکلات یاد شده در صورتی که یک شرکت، به عنوان مثال یک شرکت بازرگانی اقدام به خرید نرم افزار حسابداری بازرگانی ارزان نماید، قطعا در آینده دچار مشکلاتی می­‌شود و هزینه­‌های ثانویه‌­ای برای شرکت در بر خواهد داشت. به همین علت خرید نرم افزار حسابداری ارزان یا دانلود نرم افزار حسابداری رایگان هزینه­‌های سازمان را کاهش نداده و توصیه نمی­‌گردد.

همچنین بروز خطا در انجام محاسبات مهمی همچون محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته، از دیگر معایب این سیستم‌های ارزان است.

تفاوت نرم افزارهای حسابداری در امکانات و ویژگی‌هایی است، که شرکت تولیدکننده آن نرم افزار حسابداری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. از جمله این تفاوت­‌ها به موارد زیر می‌­توان اشاره کرد:

  • یکپارچگی و تعامل با سایر نرم افزارها
  • خدمات پشتیبانی مناسب
  • امکان ارتقا و توسعه نرم افزار حسابداری
  • کاربری آسان
  • قابلیت گزارش‌گیری با تعیین سطوح دسترسی
  • امنیت اطلاعات

در انتخاب نرم افزار حسابداری ارزان چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

انجام فعالیت­‌های مالی در یک واحد اقتصادی با استفاده از نرم افزار حسابداری، موجب سرعت بخشیدن امور می­‌گردد. خرید یک نرم افزار حسابداری خوب منجر به سهولت در ثبت معاملات و افزایش سرعت عملکرد واحد مالی می­‌گردد. به طور کلی در انتخاب نرم افزار حسابداری ارزان باید معیارهای زیر را در نظر گرفت:

  • ارائه گزارش­‌های مالی به صورت دقیق و کاربردی
  • یکپارچگی کامل اطلاعات
  • سازگار با قوانین مالیاتی و بیمه کشور
  • امنیت بالا
  • سرعت پردازش بالا و عملکرد خوب
  • پشتیبانی مناسب و به موقع
  • تحت وب بودن
نکته
انتخاب کارآمدترین نرم افزار حسابداری، موجب افزایش بازده کسب و کار یک واحد اقتصادی می­‌شود.

نکاتی درباره خرید نرم افزار حسابداری ارزان

نرم افزار حسابداری که توانایی رفع نیازهای شرکت را داشته باشد، همچنین بتواند در کنترل و مدیریت هوشمندانه درآمد و هزینه­‌های شرکت مدیران را یاری برساند، می‌­تواند به عنوان یک نرم افزار حسابداری مناسب انتخاب و خریداری شود.

شرکت­‌ها همیشه نیازی به دنبال نرم افزاری که بتواند تمامی کسب و کارها را به صورت همزمان پوشش دهد نیستند، تنها در صورتی این امر الزامی می­‌شود، که یک شرکت بخواهد در چند زمینه فعالیت داشته باشد. به عنوان مثال یک شرکت تولیدی در صورتی که بخواهد اقدام به خرید نرم افزار حسابداری تولیدی ارزان نماید، احتیاجی به فعال نمودن آیتم­‌های مربوط به شرکت پیمانکاری را نخواهد داشت و برعکس.

به طور کلی شرکت‌­ها در زمان خرید نرم افزار حسابداری ارزان علاوه بر رعایت معیارهای خرید نرم افزار حسابداری که در بخش قبل توضیح داده شد، باید نرم افزاری را انتخاب کنند، که نیاز واحد اقتصادی را برآورده نماید و با اهداف شرکت همخوانی داشته باشد.

قیمت خرید نرم افزار حسابداری ارزان به چه عواملی بستگی دارد؟

در خرید نرم افزار حسابداری، هیچ موقع نباید کیفیت فدای کمیت شود. نرم افزار حسابداری ارزان و قیمت مناسب در بازار به وفور یافت می­‌گردد. اما ارزان بودن آن دلیلی بر خوب بودن نرم افزار نمی­‌تواند باشد.

شاید در ابتدا در زمان خرید هزینه کمی برای شرکت در بر داشته باشد، اما در طولانی مدت با توجه به نیازهای بعدی مانند افزودن ماژول­‌ها، به روزرسانی‌­های جدید، پشتیبانی و… که ایجاد می­‌شود، هزینه‌های بیشتری در پی خواهد داشت. به طور کلی قیمت نرم افزار حسابداری ارزان می‌­تواند به موارد ذکر شده در تصویر زیر بستگی داشته باشد.

قیمت در نرم افزار حسابداری ارزان

عوامل موثر بر قیمت نرم افزار حسابداری

مزایای ارزان ترین نرم افزار حسابداری

تنوع و تعداد زیاد نرم افزار حسابداری ارزان در بازار نرم افزار سبب سردرگمی مشتریان و خریداران نرم افزار می­‌گردد. طراحان و تولیدکنندگان نرم افزار حسابداری مدعی ارائه بیشترین خدمات توسط نرم افزارهای ارائه شده از جانب خود هستند. در این میان نقش بازاریابان این شرکت‌­ها نیز در افزایش قیمت نرم افزارها چشمگیر است.

استفاده از یک نرم افزار حسابداری ارزان موجب حذف روش سنتی و قدیمی حسابداری و در نتیجه افزایش سرعت و سهولت کار، پیش بینی صحیح­ تر از آینده، ارزیابی عملکرد و به طور کلی سبب بهبود روند پیشبرد کسب و کارها می­‌گردد.

هر چند نرم افزار حسابداری ارزان در بازار به صورت فراوان وجود دارد، اما نرم‌افزارهای حسابداری ارزان و مناسب هر کسب و کاری باید ویژگی­‌هایی زیر را داشته باشد:

  • پاسخگویی به نیاز کاربران
  • کیفیت عملکرد نرم‌افزار ارزان حسابداری
  • سادگی، سرعت و آسانی کار با ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری
  • کیفیت گزارشات حسابداری

چرا نرم افزارهای حسابداری نصبی کمتر استفاده می‌شوند؟

نرم افزارهای حسابداری همگام با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز پیشرفت کرده و در حال حاضر حسابداران از سیستم سنتی حسابداری به سمت استفاده از نرم افزار حسابداری ارزان سوق پیدا کرده‌­اند. در این میان سازندگان و طراحان نرم افزارهای حسابداری علاوه بر طراحی و تولید نرم افزار حسابداری نصبی، اقدام به طراحی و تولید نرم افزار حسابداری تحت وب یا آنلاین نموده‌­اند.

نرم افزار حسابداری تحت وب ارزان با استفاده از مروگرها قابل استفاده بوده و کارکرد بیشتری در مقایسه با نرم افزارهای حسابداری نصبی دارند. کاربر با متصل شدن به اینترنت و با استفاده از مرورگر می‌تواند از نرم افزار حسابداری تحت وب استفاده نماید.

نرم افزار حسابداری تحت وب معمولا کارکردهای بیشتری نسبت به نمونه نصبی خود دارند. از جمله دلایل افزایش استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب به موارد ذکر شده در تصویر زیر می ­توان اشاره کرد.

نرم افزار تحت وب در نرم افزار حسابداری ارزان

دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب

امنیت بالای نرم افزار حسابداری تحت وب

یکی از چالش­‌های سیستم حسابداری از زمان‌­های گذشته تاکنون، بحث امنیت و جلوگیری از سرقت رفتن اسناد، مدارک و اطلاعات مالی شرکت می­‌باشد. در سیستم سنتی ریسک­‌های امنیتی بالا بوده و در نتیجه گاهی مواقع به علت بی احتیاطی خسارات جبران ناپذیری به شرکت‌­ها وارد شده است.

به دلیل بحث امنیت طراحان و سازندگان نرم افزارهای حسابداری، اقدام به طراحی و تولید نرم افزار حسابداری تحت وب نموده‌­اند. در این نرم افزارها به علت استفاده از سرورهای قوی و بهره‌مندی از نیروهای متخصص امنیت اطلاعات توسط سازندگان آن تضمین شده است.

سرعت نرم افزار حسابداری تحت وب

برای انجام فرآیندهای حسابداری زمان محدودی در اختیار بخش مالی شرکت‌­ها قرار دارد. استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب امکان گردش کار را به صورت خودکار ممکن می­‌سازد. نتیجه خودکار سازی گردش کار در بلند مدت، صرفه جویی در زمان و هزینه می‌باشد.

استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب علاوه بر فاصله گرفتن از سیستم سنتی حسابداری، سبب کاهش هزینه های چاپ شده و گزارش­‌ها به صورت دقیق‌­تر در اختیار مدیران، سهامداران و… قرار می‌­گیرد.

قابلیت ارتقا بالای نرم افزار حسابداری آنلاین

یکی از دغدغه­‌های بخش مالی در شرکت‌­ها بحث بروز رسانی و ارتقا نرم افزارها می­‌باشد. گاها این بروز رسانی­‌ها در خلال کار رخ داده و باعث اختلال کار می­‌گردد. علاوه براین در صورت حذف ناخود آگاه نرم افزار حسابداری، برای نصب مجدد آن شرکت بایستی محتمل هزینه‌­هایی شود. اما استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین بخشی از مشکلات مذکور را کاهش داده و با قابلیت ارتقا بالایی که دارد، امکان تنظیم ارتقا سیستم در ساعات غیر اداری وجود داشته و همچنین هزینه‌­های ثانویه کمتری در پی خواهد داشت.

خرید نرم افزار حسابداری تحت وب آرین سیستم

در مطالب قبل آگاهی نسبی از نرم افزار حسابداری ارزان کسب کردید و در خصوص مزایا و معایب ارزان ترین نرم افزار حسابداری، قیمت خرید نرم افزار حسابداری ارزان و… اطلاعاتی ارائه گردید. اما سوال اینجاست که کدام نرم افزار را می­توان به عنوان یک نرم افزار حسابداری خوب معرفی و اقدام به خرید کرد؟

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی درباره نرم افزار حسابداری تحت وب آرین سیستم بدست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه نرم افزار حسابداری مالی مراجعه کنید.

به صورت خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، نرم افزار حسابدری تحت وب آرین سیستم علاوه بر داشتن امکانات کاربردی بسیار زیاد، از تیم طراحی و پشتیبانی قوی برخوردار می­‌باشد. نرم افزار حسابداری آرین سیستم پس از شناسایی دقیق نیازهای تولید شده است. مهم ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تحت وب آرین سیستم را در تصویر زیر برایتان آورده ایم.

ویژگی‌های آرین سیستم در نرم افزار حسابداری ارزان

مهم ترین ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تحت وب آرین سیستم

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

اگر قصد خرید نرم افزار حسابداری با قیمت مناسب برای سازمان خود دارید، باید ابتدا امکانات و قابلیت‌هایی که می‌خواهید نرم افزار حسابداری برایتان داشته باشد را بررسی کرده، سپس برای خرید نرم افزار حسابداری اقدام کنید.

نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد از 4 بسته حسابداری بازرگانی، حسابداری پیمانکاری، حسابداری تولیدی و حسابداری خدماتی تشکیل شده است. قیمت نرم افزار حسابداری فرداد مناسب می‌باشد و اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری جامع با قیمت مناسب هستید، ما به شما استفاده از نرم افزار حسابداری فرداد را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا این نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. اگر می‌خواهید امکانات بسته‌های نرم افزاری فرداد را بررسی کنید، حتما به سایت نرم افزار حسابداری فرداد مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

تکنولوژی در جهان امروز در تمامی زمینه­‌ها ورود کرده و موجب بهبود شرایط شده است. حسابداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ورود تکنولوژی، نرم افزارهای حسابداری در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه­‌ها، طراحی و تولید شده‌­اند. فراوانی نرم افزار حسابداری در بازار با قیمت­‌های مختلف، موجب شده است تا استفاده کنندگان این نرم افزار گاهی دچار سردرگمی شوند.

مدیران شرکت‌­ها ابتدا باید نسبت به نیاز سنجی شرکت خود اقدام نمایند، سپس نرم افزار حسابداری متناسب با نیاز شرکت خود را خریداری نمایند. به طور کلی در انتخاب نرم‌افزار حسابداری ارزان سه عامل قیمت، امکانات و نیازمندی‌های شرکت می‌توانند از معیارهای مهم انتخاب باشند. در پایان اگر سوال و یا نظری درباره این مقاله دارید از طریق ثبت دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!