تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی چیست؟ مشاوره خرید دفتر اندیکاتور

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی با معرفی دفتر اندیکاتور

در گذشته شرکت‌ها نامه‌های اداری خویش را به صورت دستی تهیه و ارسال می‌نمودند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و عصر ارتباطات، اکثر شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای انجام امور دبیرخانه و صادر نمودن انواع نامه‌های اداری خود، به نرم افزار دبیرخانه نیاز دارند، که بتوانند با توجه به قابلیت‌های نرم افزار خواسته‌های مدیران را برطرف نمایند و نامه‌های خود را تهیه، بازنویسی و نگهداری کنند.

در این مقاله به معرفی بهترین نرم افزار دبیرخانه، نرم افزار اندیکاتور و نرم افزار بایگانی پرداخته ایم، تا بتوانید با آگاهی به انتخاب صحیح نرم افزار بپردازید.

آشنایی با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

شما برای بهتر انجام دادن اموراتی همچون نامه های وارد شده به سیستم، کنترل و سازماندهی آن ها در دفتر اندیکاتور و همچنین کنترل نامه‌های خارج شده و بایگانی آن‌ها، به نرم افزاری نیازمندید که شما را در این مسیر یاری نماید، تا بتوانید در کوتاه ترین زمان، بر دریافت‌ها و ارسالی‌ها نظارت کلی داشته باشید.
نرم‌افزار دبیرخانه به شما کمک می کند تا اسناد را در شرکت ها و ادارات مدیریت نمایید. اما لازم به ذکر است که به هر نرم افزار دبیرخانه نمی توانید اعتماد کنید. این نرم افزار باید از قابلیت هایی متناسب با خواسته های شرکت شما برخوردار باشد، تا بتواند قدم مثبتی در موفقیت شرکت داشته باشد.

چه نرم افزارهایی را می توانیم استفاده کنیم؟

نرم افزار اندیکاتور آرین سیستم یکی از بهترین نرم افزارهایی می باشد، که با استفاده از نرم افزار بایگانی، شما را در مدیریت و سازماندهی دبیرخانه یاری می کند. علاوه بر این متناسب با خواسته های شما دارای سرعت بالا، امنیت زیاد و استفاده آسان می باشد تا شما به بهترین شکل و به آسانی مورد استفاده قرار دهید. نرم افزار اندیکاتور آرین سیستم دارای قابلیت جستجوی پیشرفته می باشد تا شما هر زمان بتوانید به فایل های موجود و بایگانی شده دسترسی پیدا کنید.

مزایای نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی آرین سیستم علاوه بر حفظ و نگهداری اسناد شرکت به صورت اتوماتیک، از مستهلک و تخریب شدن مدارک و اسناد نیز جلوگیری می کند. همین امر باعث کاهش هزینه های شرکت می‌شود. نرم‌افزار دبیرخانه و بایگانی آرین سیستم به مدیران سازمان ها کمک خواهد کرد، تا بتوانند تمامی فایل های مهم سازمان را طبق سلیقه سازمانی خویش در نرم افزار، طبقه بندی و بایگانی نمایند.

مزایای نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم

کارشناس درحال استفاده از سیستم دبیرخانه به جای پرونده‌های کاغذی می‌باشد.

مزایای استفاده از نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم شامل:

  • انجام خودکار عملیات بایگانی اسناد: نرم افزار بایگانی آرین سیستم به گونه ای طراحی شده است که از همان ابتدا تمامی اطلاعات و اسناد سازمان را به صورت اتوماتیک و دیجیتال ثبت و بایگانی می‌نماید.
  • قابلیت تعریف و مدیریت دسترسی های مختلف: نرم افزار دبیرخانه و بایگانی آرین سیستم علاوه بر قابلیت فوق، هنگام بایگانی کردن امکان تعریف و مدیریت دسترسی به اسناد را به صورت تکی برای پرسنل آماده کرده است. به همین دلیل می توانید امنیت اسناد و اطلاعات بایگانی شده سازمان را افزایش دهید.

امکانات بهترین نرم‌افزار دبیرخانه چه باید باشد؟

بهترین نرم‌افزار دبیرخانه باید دارای امکاناتی باشد که او را از دیگر رقبا متمایز کند و باعث شود مدیران شرکت ها و ادارات انتخاب آن را ترجیح دهند. نرم‌افزار دبیرخانه آرین سیستم یکی از بهترین نرم افزارهای دبیرخانه در این حوزه می باشد، که توانسته با برتری میان رقبا امتیاز بالایی میان مشتریان کسب کند.

نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم دارای امکاناتی کلی است که در چند دسته طبقه بندی گردیده است:

  1. قابلیت تعریف فیلدهای اطلاعاتی
  • قابلیت تعریف فیلدهای اطلاعاتی برای نگهداری اطلاعات بایگانی اسناد
  • قابلیت تعریف فیلدهای اجباری و غیر تکراری جهت جلوگیری از اشتباه و…
  • قابلیت ایجاد و تعریف انواع پرونده های سازمان از قبیل اداری، پرسنلی و مالی
  1. طبقه بندی، اسکن و انتقال اسناد
  • قابلیت استفاده به عنوان آرشیو فنی، اداری، مالی و…
  • داشتن سیستم امانت دهی جهت امانت دادن نسخه های چاپی و دیجیتالی
  • قابلیت انتقال و جابجایی یک یا چند تصویر
  1. تعیین سطوح دسترسی و تعریف الگوها
  • قابلیت بایگانی کلیه اسناد نرم افزار ArianERP از قبیل سند فاکتور فروش، سند حسابداری
  • قابلیت تعیین وضعیت اسناد بر حسب جاری و…
  1. گزارشگیری آماری و مروری آرشیو
  • گزارشات آمار تعداد پرونده ‌های ایجاد شده بر اساس بازه زمانی، کاربر ایجاد کننده و…
  • قابلیت گزارشگیری وضعیت نوع سند
  • امکان مشاهده تصاویر اسکن و فایل‌های پیوست اسناد در نرم افزار بایگانی اسناد

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی با چه سیستم های دیگری مرتبط است؟

نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم برای مدیریت اسناد و عملکرد بهتر سازمان روی کار آمده است. به همین خاطر با سیستم هایی مرتبط است تا بتواند خواسته های سازمان ها را بهتر و جامع تر انجام دهد.

سیستم دبیرخانه و بایگانی از جهت دریافت اطلاعات با سیستم های حسابداری مالی و پرسنلی، احکام و از طریق ارسال اطلاعات و نامه با سیستم اتوماسیون اداری و در آخر از جهت ایجاد فرم جدید با سیستم فرم ساز مرتبط است تا بتواند در کوتاه ترین زمان اطلاعات سازمان را کنترل، بازسازی و نگهداری نماید.

اگر نیاز به ابزای برای افزایش سرعت ایجاد و پیاده سازی فعالیت‌های سازمان دارید، سیستم مدیریت فرایند BPMS انتخاب مناسبی است زیرا با اکثر نرم افزارها مثل نرم ازفزار دبیرخانه و بایگانی ارتباطی یکپارچه دارد.

ارتباط نرم افزار دبیرخانه با سایر نرم افزارهای آرین سیستم

چارت ارتباط نرم افزار بایگانی با سایر نرم افزارهای آرین سیستم

نرم افزار دفتر اندیکاتور چیست؟

وجود سیستمی مکانیزه به منظور ثبت، بایگانی اطلاعات و مکاتبات اداری در تمام شرکت‌ها ضروری به نظر می رسد. امروزه برای رفع این نیاز نرم افزار های دفتر اندیکاتور طراحی شده اند. این نرم افزارها با آسان سازی فرآیندهای مکاتبات اداری شرکت‌ها به صورت سازمانی، سبب حذف انجام کارهای اداری به صورت کاغذی و دستی شده اند.
درواقع نرم افزارهای دفتر اندیکاتور با حذف فرآیندهای سنتی سبب افزایش دقت و سرعت مکاتبات اداری شده اند. افرادی که مسئول انجام کارهای مربوط به بایگانی در شرکت‌ها هستند، با استفاده از نرم افزار دفتر اندیکاتور به راحتی می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را در سیستم جستجو کنند و یا اطلاعات جدید را وارد سیستم نمایند.

شاید علاقه‌مند باشید بدانید: حکم کارگزینی چیست؟

نرم افزار بایگانی اسناد چیست؟

امروزه اکثر سازمان‌ها، مراکز اطلاعاتی برای ایجاد و نگهداری اطلاعاتی از قبیل تصاویر، نقشه ها و… به نرم افزار بایگانی اسناد نیازمند است. این نرم افزار امکان مدیریت و طبقه بندی نامه و نگهداری آن ها را فراهم نموده است، تا در زمان نیاز با جستجوی سریع به تمامی فایل ها و مستندات الکترونیکی سازمان دسترسی داشته باشید.

علت استفاده از نرم افزار بایگانی اسناد این است، که به دنبال حذف روال کاغذی سازمان‌ها به دنبال برنامه‌هایی هستند، که روال کار را سریع تر و عملکرد را بهبود بخشد. البته باتوجه به این که نرم افزار بایگانی برای بایگانی پرونده پرسنل استفاده زیادی دارد، کارشناسان بایگانی حتما باید با اصول بایگانی پرونده های پرسنلی آشنایی داشته باشند.

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی اسناد

کارشناس درحال بایگانی کردن اسناد در نرم افزار بایگانی اسناد

زیرسیستم های مرتبط با نرم افزار دبیرخانه و بایگانی

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی آرین سیستم، برای ثبت موفق اطلاعات و آرشیو سازی آن‌ها، دارای زیرسیستم‌هایی می‌باشد، که شامل:

اتوماسیون اداری: نرم افزار بایگانی و دبیرخانه برای ثبت مکانیزه نامه‌های اداری و پیگیری و ارجاع آن‌ها با بهترین اتوماسیون اداری مرتبط شده است، تا بایگانی اسناد بهتر انجام شود.

فرم ساز و گزارش ساز: تمامی واحدهای نرم افزار از جمله سیستم دبیرخانه نیاز به فرم‌ها و گزارشاتی دارند، که از طریق ارتباط با بخش فرم ساز ایجاد می شوند.

پرسنلی و احکام: در این بخش تمامی اطلاعات مربوط به پرسنل ثبت و ذخیره می شود.

مدیریت فرآیندها: ایجاد ارتباط بین تمام بخش‌های نرم افزار erp با بخش مدیریت فرآیندها انکارناپذیر است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با نرم افزارهای ERP، مقاله erp چیست را بخوانید.

درخواست مشاوره خرید نرم افزار دبیرخانه

نرم افزار دبیرخانه و بایگانی آرین سیستم همراه با نرم افزار اندیکاتور آرین سیستم یکی از بهترین نرم افزارهای این حوزه می باشد، که مدیران سازمان‌ها و مراکز اطلاعاتی برای بایگانی کردن و حفظ اطلاعات و مستندات خویش خویش، می‌توانند به این نرم افزار اعتماد و هر زمان به فایل‌های خویش دسترسی داشته باشند.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم می‌توانید با مشاوران این شرکت ارتباط برقرار کنید و در خصوص امکانات و ویژگی های سیستم سوالات خویش را بپرسید. همچنین برای مشاهده ویژگی‌ها و بررسی دقیق این نرم افزار می‌توانید به صفحه نرم افزار بایگانی اسناد مراجعه کنید.

مشتریانی که نرم افزار دبیرخانه را خریداری کرده اند!

فهرست مشتریانی را آماده کرده‌ایم، که به نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم اعتماد و توانسته اند بهترین‌ها را برای سازمان خویش رقم بزنند. در این لیست اسامی معتبری نظیر استیل اخوان، گروه موتور سازی کویر، امرسان، چای دبش، موسسه اعتباری توسعه، نیروگاه گازی بوشهر و… به چشم می‌خورند.

مشتریان نرم افزار دبیرخانه آرین سیستم

اسامی برخی از مشتریان نرم‌افزار دبیرخانه آرین سیستم

نتیجه گیری

سازمان‌ها برای ثبت نامه‌های اداری و نگهداری آن ها نیازمند نرم افزارهایی می باشند که بتواند به آن ها کمک کند. نرم‌افزار دبیرخانه آرین سیستم یکی از بهترین نرم افزارهای دبیرخانه است که سازمان‌ها جهت نگهداری، نظارت و کنترل بر فایل‌های اطلاعاتی سازمان و مستندات الکترونیکی و… از آن استفاده نمایند.

شما می‌توانید برای استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان کلیک کنید.

همچنین این نرم افزار دارای سرعت زیاد و امنیت بالا می‌باشد و سازمان هر زمانی که به اطلاعات نیاز داشته باشد، با کمک نرم افزار بایگانی آرین سیستم در کمترین زمان می تواند به اطلاعات سازمان دست یابد. همچنین نرم افزار اندیکاتور آرین سیستم در تحلیل شرایط کنونی سازمان و پیش بینی روال آتی شرکت می‌تواند به مدیران کمک شایانی کند.

14 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. شاهی
    24 آوریل 2022 ساعت 03:28

    نرم افزار دبیرخانه یار هم مثل این سیستم هایی که معرفی کردین هست
    من مدتی هست که از اونها برای شرکت استفاده میکنم و تا الان عملکرد قابل قبولی داشته.
    اما سیستم بایگانی شما نظر منو جلب کرده
    میتونم مشاوره بگیرم از شما؟

    • تیم تحریریه آرین سیستم
      24 آوریل 2022 ساعت 08:29

      سلام دوست عزیز

      برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش درباره هریک از نرم افزار های آرین سیستم، می توانید با شماره 43027-021 داخلی 102 تماس بگیرید.

  2. مهدی
    11 ژانویه 2017 ساعت 09:46

    سلام
    تمام مراحل طبق راهنماعمل کردم ولی dabirkhaneh control center در منو استارت من پیدا نشد
    هم sql رو نصب کردم و هم .NET رو

    • راهنمای آرین سیستم
      11 ژانویه 2017 ساعت 11:58

      با سلام
      برای نصب برنامه و کلیه برنامه های موردنیاز از قبیل اس کیو ال سرور ، دات نت فریموورک و … فقط کافی است ستاپ اصلی برنامه اجرا شود تا عملیات نصب آغاز شده و کلیه نیازمندیهای مربوطه به صورت خودکار نصب شوند و نیازی به اجرای جداگانه سایر برنامه ها نیست.
      توجه داشته باشید جهت نصب صحیح نیازمندیهای برنامه از قرار دادن فایل ستاپ برنامه داخل پوشه های دارای نام فارسی خودداری فرمایید.
      با توجه به اینکه برای اجرای صحیح برنامه نیاز به نصب اس کیو ال سرور می باشد که با اجرای ستاپ برنامه به صورت اتوماتیک انجام می شود ، در صورتیکه برای اولین بار است که اقدام به نصب برنامه می کنید، بسته به سرعت و قدرت سیستم شما ممکن است نصب برنامه مدتی طول بکشد که طبیعی می باشد.
      در صورتی که در صفحه ورود به برنامه ، پس از وارد کردن رمز برنامه با خطا روبرو شدید ، به راهنمای رفع خطای اتصال به اس کیو ال سرور موجود در پوشه Help در بسته دانلود شده مراجعه فرمایید.
      باز مشکلی بود به اینجا مراجعه کنید و سوال فرمایید.
      abrarsystem.ir

  3. امیر حسین
    29 اکتبر 2016 ساعت 13:33

    سلام
    پسورد فایل دبیرخانه را برای باز کردن فایل rar نتوانستم پیدا کنم . لطف می فرمایید راهنمایی بفرمایید.

  4. مهدی علی اصغری
    26 اکتبر 2016 ساعت 11:53

    سلام مجدد
    من این نرم افزار رو رو ویندوز 7 نصب کردم و باز هم توو منو استارت قسمتی که باید تنظیمات شبکه رو انجام بدم نمی یاد
    چکار باید بکنم

  5. مهدی علی اصغری
    25 اکتبر 2016 ساعت 23:47

    سلام، من رو ویندوز 10 نصب کردم برنامه رو اما دو تا فایل dotNET Framework 2.0 Service Pack 2 و نیز Windows Installer 45 موقع ران کردن نصب نشده و ارور میده.و اینکه من Microsoft SQL server 2014 رو نصب کدم و تنضیمات داخل راهنمایی PDF شما رو در SQL پیاده سازی کردم . اما نتیجه همه این حرف ها این بود که :
    Dabirkhane Control Center در منو استارت من توو قسمت نرم افزار ابرار سیستم نیست که تنظیمات شبکه گفته شده در فایل راهنمای شما رو پیاده سازی کنم. و در هنگام اجرای نرم افزار اورو مید.
    لطفاً کمک کنین تا بتونم این نرم افزار رو نصب کنم

    • مشاورین آرین سیستم
      26 اکتبر 2016 ساعت 09:09

      با سلام به کاربر گرامی
      با تشکر از شما که در سایت نظر خود را ثبت کرده اید.
      windows installer 4.5 برای ویندوز های NT5.0 یعنی همان ویندوز xp و پائین تر استفاده می شود. و نیازی نیست شما این نرم افزار را نصب نمائید ، چون ویندوز های NT 6.0 به بعد در خودشان این نرم افزار وجود دارد ولی برای استفاده از نرم افزار دبیرخانه بایستی از نرم افزار dotnet framework استفاده نمائید ، برای اینکار بایستی نرم افزار دات نت فرم ورک 3.5 که دانت 2 هم داخل آن هست برای ویندوز 10 را دانلود نمائید و نصب نمائید.
      بعد از نصب این نرم افزار دیگه خطایی که فرمودید را مشاهده نخواهید کرد

  6. علیزاده
    10 اکتبر 2016 ساعت 11:05

    تحت شبکه همان کلاینت هست

  7. بنیاد نهج البلاغه
    10 سپتامبر 2016 ساعت 13:09

    نسخه ددمو رو نصب کردم ولی برای اجرا نیاز به دیتابیس می باشد
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون