مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

تبریک روز حسابدار با یک هدیه ارزشمند و رایگان

تبریک روز حسابدار با یک هدیه ارزشمند و رایگان

در شرف نزدیک شدن به روز حسابدار در ایران هستیم و بسیاری از مردم به دنبال راهی برای خوشحال کردن دوست، همسر یا همکار حسابدار خود هستند. علاوه بر تبریک روز حسابدار، دریافت هدیه ای از جنس حسابداری در روز حسابدار سبب خوشحالی دوچندان حسابداران و علاقمندان به شغل حسابداری خواهد شد.در این مقاله ما به شما یک هدیه ویژه و ارزشمند برای همسر، دوست، همکار و یا سایر بستگان حسابدارانتان معرفی می کنیم. شما می توانید با این هدیه ارزشمند دوستان خود را خوشحال نمایید، پس تا پایان مقاله با ماه همراه باشید.همچنین میتوانید با مطالعه  نرم افزار حسابداری شرکتی  به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کنید.

 

ارسال کادوی 1 میلیون تومانی به حسابداران

شرکت آرین سیستم ضمن تبریک روز حسابدار به تمام حسابداران، از تاریخ 1 آذر تا تاریخ 30 آذرماه فرصت ویژه ای برای تمام علاقمندان به رشته حسابداری فراهم آورده است. در این فرصت ویژه همه علاقمندان می توانند یک میلیون تومان بن تخفیف خرید نرم افزار حسابداری فرداد را دریافت نمایند.
اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می خواهید به مناسبت روز حسابدار یک هدیه ویژه و کارآمد برای همکار، دوست و یا بستگان خود تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما بن تخفیف خرید نرم افزار حسابداری فرداد را به آن ها هدیه بدهید.

هدیه ویژه تبریک روز حسابدار

هدیه ویژه تبریک روز حسابدار

نرم افزار حسابداری فرداد دارای 8 ماژول حسابداری مالی، فروش، انبار، دریافت و پرداخت، اموال و دارایی ثابت،حقوق و دستمزد، تولید و هوشمند پیام می باشد. این نرم افزار متناسب با نیاز استارت آپ ها، کارخانجات و شرکتها کوچک و متوسط تهیه شده است.با کسب اطلاعات بیشتر درمورد ماژول ها و سیستم mrp  میتوانید فرایند هارا بهتر بشناسید .

نرم افزار حسابداری ابری فرداد دارای 4 بسته حسابداری پیمانکاری، حسابداری خدماتی، حسابداری تولیدی و حسابداری بازرگانی می باشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود هریک از بسته های نرم افزاری حسابداری شرکتی فرداد را با تخفیف یک میلیون تومانی خریداری کنید. این فرصت محدود بوده و فقط از تاریخ 1400/09/01 تا تاریخ 1400/09/30 فرصت دارید که با 1,000,000 تومان تخفیف نرم افزار حسابداری شرکتی فرداد را خریداری نمایید. پس سریع تر برای خرید نرم افزار و دریافت هدیه ویژه با واحد فروش شرکت آرین سیستم به شماره 43027-021 تماس بگیرید.

علاوه بر بن تخفیف 1,000,000 تومانی، شما می توانید هم اکنون برای دریافت دموی ابری نرم افزار حسابداری فرداد درخواست خود را ثبت کرده، با بخش‌های مختلف نرم افزار کار کنید و به صورت دقیق تمام قابلیت‌های نرم افزار فرداد را بررسی کنید. جهت دریافت دمو ابری نرم افزار حسابداری فرداد به صورت رایگان به صفحه دانلود نرم افزار رایگان فرداد مراجعه نمایید.
پس عجله کنید و همین الان با دموی ابری رایگان نرم افزار فرداد تمام ویژگی‌های آن را در سیستم خود بررسی کنید. پس از اطمینان از کاربردی بودن نرم افزار حسابداری فرداد برای کسب و کارخود، با استفاده از بن تخفیف یک میلیون تومانی این نرم افزار حسابداری شرکتی را تهیه کرده و تحولی عظیم در واحد مالی و حسابداری شرکت خود ایجاد کنید. فراموش نکنید که فرصت استفاده از بن تخفیف 1 میلیون تومانی تا 30 آذر می باشد و امکان تمدید آن وجود ندارد، پس عجله کنید و این فرصتی که شرکت آرین سیستم فراهم نموده است، استفاده کنید.

برای کسب لطلاعات بشتر میتوانید مقاله erpچیست را مطالعه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!