مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

رونمایی از نسل سوم نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم

رونمایی از نسل سوم نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم

نسل سوم نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم توسط وزیر محترم ارشاد آقای دکتر صالحی رونمایی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جناب آقای رضا صالحی امیری صبح یکشنبه دوازدهم دی ماه در نخستین ماه های آغاز به کار خود ،  در ساختمان ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور پیدا کرد. در این دیدار از بخش های مختلف بازدید کردند و در جریان فعالیت ها و برنامه های مختلف بخش ها و معاونت های مختلف ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفت.

 

حضور پرافتخار وزیر محترم ارشاد در  ستاد و دیدار از نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم

جناب آقای دکتر صالحی امیری ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با حضور در معاونت مالی و اداری و پشتیبانی استانهای ستاد عالی نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد ، طی نشستی که با دبیر محترم ستاد عالی و معاونت محترم و  مدیر عامل گروه داده پردازی آرین سیستم داشتند ، از نسل سوم نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم رونمایی کردند . در حال حاضر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور و 32 استان تابعه و خبرگزاری شبستان از نسل سوم نرم افزار های تحت وب آرین سیستم به صورت HoldingBase استفاده می نمایند . بر اساس گزارش ارائه شده توسط معاونت مالی و اداری ، به وزیر محترم ارشاد ، با استفاده از این نرم افزار های یکپارچه ، ستاد عالی توانسته است گام مهمی در شفافیت مالی حسابهای این ستاد بردارد . به طوریکه می توان به صورت آنلاین کلیه گزارشات مورد نیاز تمامی استانها و ستاد عالی را به صورت مقایسه ای و تجمیعی با کمترین زمان ممکن تهیه نمود که به نوبه خود یکی از دلایل برزو بودن فعالیت های مالی ستاد حتی در سطح کانونهای مستقر در استانها شده است . استفاده از نسل سوم نرم افزار تحت وب آرین سیستم بصورت یکپارچه با استفاده از آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی و قدرتمند ترین امکانات ، لازمه هر کسب و کار و صنعتی به شمار می رود که با بکارگیری بیش از 35 نفر تمام وقت در دفتر مرکزی و بیش از 100 نفر نیروی جوان ، متخصص و متعهد در نمایندگی های خود در سراسر کشور نقش بسزایی در کارآفرینی و تولید ملی کشور داشته است.

 

نسل سوم نرم افزار تحت وب آرین سیستم

نسل سوم نرم افزارهای تحت وب آرین سیستم

 

دیدار وزیر محترم ارشاد از معاونت آموزش و پژوهش ستاد

ایشان در معاونت آموزش و پژوهش این ستاد در جریان طرح‌ های گوناگون تفسیر همراه و تلاوت نور قرار گرفت و علاوه بر تایید کردن این فعالیت ها و مناسب دانستن این فعالیت ها ، نسبت به چاپ قرآن قزوینی توصیه کرد و گفت : این قرآن بسیار باشکوه یکی از زیباترین قرآن‌ های جهان اسلام است که با همکاری 30 تهذیب ‌کار در مدت 10 سال با خط قزوینی معروف به معجز نگار  به رشته تحریر در آمده است و نزدیک به 570 تهذیب ‌نگار کار تزئین آن را به انجام رسانده اند.

سخن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره قرآن

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در ادامه گفت : ضمنا این قرآن ، حاصل هنر ایرانی است و خط آن از عثمان طه نیز ، بسیار زیباتر و هنری تر است و ستاد عالی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه ملی با همکاری یکدیگر ، روند چاپ آن را باید پیگیری کنند. در طی گزارشی که از این دیدار توسط خبرگزاری شبستان تهیه شده بود ، مقرر شد تعداد مورد نیاز از این قرآن ، چاپ شود و در اختیار مساجد قرار گیرد.

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در معاونت فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون ‌های فرهنگی هنری از بخش ‌های مختلف و برنامه‌ های آن بازدید کرد و ابوالفضل هاشمی ، مدیر کل کتابخانه‌ های این ستاد به ارایه توضیحاتی در مورد تعداد و پراکندگی کتابخانه ‌های مساجد در سراسر کشور پرداخت. جناب آقای صالحی امیری نیز در ادامه توزیع عادلانه این کتابخانه ‌ها را در کشور ستود.

 

نسل سوم نرم افزار تحت وب آرین سیستم

رونمایی وزیر محترم از نسل سوم نرم افزار تحت وب آرین سیستم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!