مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

راهنمای پیگیری سریع تیکت ها توسط مشتریان آرین سیستم

راهنمای پیگیری سریع تیکت ها توسط مشتریان آرین سیستم

همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین دغدغه‌ شرکت‌های نرم افزاری ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن می‌باشد. باتوجه به اهمیت مشتری مداری در شرکت آرین سیستم، ما چاره‌ای برای کاهش زمان انتظار مشتریان اندیشیده‌ایم.

شرکت آرین سیستم در راستای رسالت خود که ارائه خدمات بهتر به مشتریان است، بر آن شد تا با سرمایه گذاری درخور توجهی با آماده سازی زیر ساخت‌های مناسب در جهت اهمیت خدمات به مشتریان و افزایش میزان رضایت‌مندی آنان، با بهبود خدمات تلفن گویا بستری فراهم نماید، تا بدین ترتیب از اتلاف وقت، سردرگمی و در صف انتظار ماندن شما مشتری گرامی جلوگیری نماید.

تغییری نوین در پیگیری تیکت‌های آرین سیستم

قابلیت جدید پیگیری تیکت‌های آرین سیستم از ابتدای آبان ماه اجرایی شده است. مشتریان عزیز آرین سیستم برای استفاده از این قابلیت جدید، ابتدا باید تیکت خود را ثبت نمایند. پس از ثبت تیکت لازم است که مشتریان منتظر تماس کارشناس پشتیبانی باشند.

درصورتی که مشتریان تمایل داشته باشند با کارشناس پشتیبانی تماس بگیرند، می‌توانند با شماره 45276000-021 تماس گرفته و با وارد کردن نام کاربری و شماره تیکت خود به کارشناس مربوطه متصل شوند.

بدین طریق مشتری به کارشناس پشتیبانی تخصیص داده شده برای پاسخگویی به تیکت خود وصل می شود. حال مشتری می تواند با کارشناس صحبت کرده و از کارشناس پشتیبانی راهنمایی دریافت کند.

با این روش مشتریان به صورت مستقیم با کارشناسان پشتیبانی تیکت خود در ارتباط هستند و نرم افزار مشتری توسط کارشناس مربوطه بررسی و اقدامات لازم برای برطرف سازی مشکل مشتری در لحظه انجام می‌شود.

مزایای مدیریت اثربخش تیکت ها برای مشتریان آرین سیستم

مشتریان همواره انتظار دارند که در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را دریافت نموده و مشکلاتشان برطرف شود. در حوزه حسابداری نیز به دلیل حساسیت بالای شغل حسابداری بسیاری از مشکلات حسابداران در کار با نرم افزار مربوطه باید در لحظه بررسی و برطرف گردد.

به خصوص در ایام ارسال صورتحساب های مالیاتی و گزارشات فصلی که اهمیت بسیار زیادی برای مدیران کسب و کارها دارد، کوچک ترین تاخیر در بررسی مشکلات و ارسال این گزارشات برای مدیران بسیار مهم می‌باشد.

به همین جهت در روش جدید پیگیری تیکت‌های آرین سیستم، مشتریان برای پیگیری تیکت خود منتظر تماس کارشناس نمانده و پس از ثبت تیکت خود، با شرکت آرین سیستم تماس گرفته و پس از وارد کردن نام کاربری و شماره تیکت خود، یه صورت مستقیم به کارشناس تخصیص داده شده برای تیکت خود وصل می‌شوند.

به محض تماس مشتری با کارشناسان پشتیبانی، کارشناس مربوطه در crm تاریخچه تمام تماس‌ها و تیکت‌های قبلی مشتری را مشاهده می‌نماید. بنابراین کارشناس بهتر می توانند علت مشکل مشتری را پیدا نموده و راهنمایی‌های لازم برای رفع مشکل را ارائه نمایند.

دستاوردهای پیگیری تیکت برای مشتریان

باتوجه به میزان اهمیت رضایت مشتریان و تلاش بری پاسخگویی هرچه بهتر به مشتریان، ازجمله دستاوردهای روش جدید پیگیری تیکت‌های مشتریان آرین سیستم شامل موارد زیر می‌شود.

  • تسریع در پیگیری و برطرف نمودن مشکلات مشتریان
  • کاهش زمان صرف شده از مشتری برای پیگیری تیکت‌ها
  • عدم منتظر ماندن مشتری برای تماس پشتیبان
  • درک بهتر پشتیبان از جزئیات مشکل مشتری باتوجه به تاریخچه درخواست‌های قبلی مشتری

امیدوارم که بتوانیم با اضافه شدن این قابلیت جدید رضایت بیشتر شما مشتری گرامی را جلب نماییم. همچنین مشتاقانه منتظر ارائه نظرات شما در خصوص نحوه ارائه خدمات پشتیبانی هستیم. اگر سوال و یا نظری درباره امکان جدید پیگیری تیکت‌های مشتریان آرین سیستم دارید، حتما از طریق ثبت دیدگاه برای این صفحه با ما در ارتباط باشید. در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را خواهیم داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!