مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار نرم افزار های آرین سیستم در شرکت چای شهرزاد

استقرار نرم افزار های آرین سیستم در شرکت چای شهرزاد

معرفی شرکت چای شهرزاد

نام مدیرعامل: شهریار دریانی

سال تاسیس: 1333

صنعت: تولید چای، دمنوش گیاهی و قهوه

شرکت چای شهرزاد در سال 1333 به مدیرعاملی آقای شهریار دریانی در تهران تاسیس شد. فعالیت این شرکت در زمینه بسته بندی انواع چای خارجی (ازجمله چای سبز، چای سی تی سی کنیا، چای کلکته و …) و انواع دمنوش های طبیعی می باشد. در چند سال اخیر چای شهرزاد یکی از انواع چای‌های محبوب در کشور ایران می باشد.

معرفی شرکت چای شهرزاد

معرفی شرکت چای شهرزاد

نیاز مشتری

شرکت چای شهرزاد بسیار گسترده بوده و نیاز به یک نرم افزار مدیریت فرآیند جامع برای کنترل فرایندهای خود دارد، ازجمله مهم ترین نیازهای این شرکت برای خرید نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ArianERP عبارتند از:

  • یکپارچه بودن نرم افزار (نرم افزار حسابداری رایگان)
  • امکان تهیه گزارشات و ریز گزارشات جامع همراه
  • امکان بررسی و پیش بینی دقیق نیاز مشتریان
  • امکان شناسایی میزان رضایت مشتریان

اهداف مورد انتظار

قطعا مدیریت یکپارچه، بهبود عملکرد کارکنان و افزایش میزان فروش ازجمله اهداف مشترک بین تمام مدیران در شرکت های گوناگون می باشد، که نرم افزار آرین سیستم تمام این خواسته ها را با توجه به نیازهای انواع مختلف کسب و کارها فراهم نموده است. اما اگر بخواهیم به صورت جزئی تر اهداف مورد انتظار شرکت چای شهرزاد از خرید نرم افزار یکپارچه ArianERP را بیان کنیم، به موارد زیر می پردازیم:

  • مدیرت یکپارچه تمام واحدهای شرکت
  • ثبت اتوماتیک فرایند ها و جلوگیری از تعریف فرایند های کاغذی
  • تهیه گزارشات لحظه ای از وضعیت تولید و انبار محصولات (اطلاعات بیشتر: اصول انبارداری حرفه ای)
  • مدیریت حسابهای مشتریان در شهرهای مختلف
  • مدیریت موجودی فروش و جلوگیری از لغو فروش بابت کسری
اهداف شرکت چای شهرزاد از خرید نرم افزار ArianERP

اهداف شرکت چای شهرزاد از خرید نرم افزار ArianERP

چالش های پیش رو

پس از خرید و استقرار نرم افزار ERP آرین سیستم در شرکت چای شهرزاد، کارمندان واحد های مختلف این شرکت در هنگام ثبت اطلاعات و صدور اسناد در نرم افزار آرین سیستم مشکل داشتند، اما این مشکل پس از چند روز برطرف شد، بدین طریق که کارشناسان استقرار شرکت آرین سیستم با حضور در شرکت چای شهرزاد نحوه کار با نرم افزار را به صورت کامل به کارمندان این شرکت آموزش دادند. البته ناگفته نماند که رابط کاربری نرم افزار آرین سیستم در یادگیری سریع کارمندان شرکت چای شهرزاد بسیار موثر بود.

همچنین مدیران شرکت در تعریف فرآیندهای سیستمی به منظور جلوگیری از فرآیندهای کاغذی و صرفه جویی در زمان پیگیری کارها دچار مشکل بودند، که با کمک کارشناسان شرکت آرین سیستم این مشکل هم برطرف گردید.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

با استفاده از سیستم فروش نرم افزار آرین سیستم، شرکت چای شهرزاد خیلی سریع تر و دقیق تر می تواند کنترل فروش را انجام بدهد و اطلاعات مورد نیاز را همراه با ریزجزئیات و با دقت بالا در قالب گزارش‌های مختلف تهیه نماید. ارتباط یکپارچه بخش‌های مالی و انبار و فروش و سایر ماژول‌های نرم افزار ArianERP سبب امکان بررسی دقیق تر تمام واحدها و نمایندگی‌های این شرکت به صورت یکپارچه شده است. به علاوه ماژول CRM در سیستم ERP آرین سیستم سبب افزایش میزان ارتباطات اثربخش شرکت با مشتریان و بهبود تجربه مشتریان گشته است.

ارزش آفرینی ArianERP برای شرکت چای شهرزاد

ارزش آفرینی ArianERP برای شرکت چای شهرزاد

نظر مشتری

شرکت ما دارای حجم بسیار زیادی از فروش به واسطه نمایندگی ها و فروشگاه هایمان در سراسر کشور ایران است. ما به دنبال بهترین نرم افزار مدیریت منابع سازمانی برای کنترل یکپارچه تمام واحد های خود در سراسر کشور بودیم. نرم افزار ArianERP سبب شد که علاوه بر مدیریت یکپارچه و دقیق تمام واحدهایمان، بتوانیم زمانبندی تولید انجام داده و نیازهای مختلف مشتریان خود را بشناسیم و محصولاتی تولید نماییم که علاوه بر حفظ مشتریان قبلی، مشتریان جدید بسیاری داشته باشیم و همچنان کسب و کار خود را گسترش بدهیم.

شهریار دریانی مدیر عامل – شرکت چای شهرزاد

اعتبار شرکت آرین سیستم و قابلیت های فوق العاده نرم افزار ابری و یکپارچه ArianERP بود که باعث شد ما از بین تمام نرم افزارهای موجود، نرم افزار ArianERP را برای مدیریت کسب و کار خود انتخاب نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!