مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

معرفی شرکت نرم افزاری فرداد در آرین سیستم

آشنایی با شرکت نرم افزاری فرداد و معرفی شرکت در آرین سیستم

تا به حال اسم شرکت نرم افزاری فرداد را شنیده‌اید؟ شرکت فرداد به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه داده پردازی آرین سیستم از سال 1395 با تولید نرم‌افزارهای جامع آغاز به کار کرد و کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داد.

در مقاله پیش رو قصد داریم اقدامات و اهداف شرکت نرم افزاری فرداد را به صورت کامل شرح دهیم تا با این شرکت آشنا شوید و بدانید شرکت فرداد در جهت پیشبرد صحیح اهدافتان به شما کمک خواهد کرد و تا انتها کنار شماست.

خواندن مقاله شرکت نرم افزاری فرداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مدیران مالی
حسابداران و کمک حسابداران
دانشجویان و علاقمندان به یادگیری رشته حسابداری

شرکت نرم افزاری فرداد

شرکت فرداد به جهت خلق ارزش‌هایی همچون درک خواسته‌های مشتری و پاسخگویی به نیاز بازار و در نتیجه ارائه خدماتی درخور و متناسب با نیاز مشتری، تبدیل به انتخاب مطمئنی برای کسب‌وکارها شده است.

نرم‌افزار حسابداری فرداد، با تکیه بر دانش تیم طراحی و توسعه خود، نقش مهمی در مدیریت مالی انواع کسب‌وکارها ایفا می‌کند و با ارائه برنامه حسابداران رایگان توانسته است در مسیر آموزش به تازه حسابداران نیز قدمی بزرگ بردارد.

ارائه راهکارهای شرکت نرم افزاری فرداد

آشنایی با شرکت نرم افزاری فرداد و راهکارهای شرکت

راهکارهای شرکت فرداد

هدف از تاسیس شرکت نرم افزاری فرداد کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط بود، که بتوانند با تهیه و استفاده از نرم افزار حسابداری فرداد معاملات خود را سر و سامان بدهند و باعث ارتقا موسسه شوند و همچنین شرکت فرداد ارائه‌دهنده پکیج‌های نرم‌افزاری برای شرکت‌های کوچک و متوسط در حوزه‌های مختلف می‌باشد که شامل موارد زیر است:

ردیف پکیج‌های نرم افزاری شرکت نرم افزاری فرداد
1 نرم افزار بازرگانی
2 نرم افزار تولیدی
3 نرم افزار خدماتی
4 نرم افزار پیمانکاری

اهداف و اقدامات شرکت فرداد

یکی از مهم‌ترین اهدافی که موجب راه اندازی شرکت فرداد شد، کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط بود که بتوانند با کمک موسسه فرداد، کسب و کار خود را در میان رقبا توسعه و گسترش دهند. در ادامه ماموریت‌های شرکت نرم افزاری فرداد را معرفی خواهیم کرد:

  • ارائه نرم‌افزار جامع و یکپارچه: با توجه به اهمیت وجود یکپارچگی در سازمان‌ها به دلیل از دست ندادن فرصت رقابت و حضور در بازار عرضه و تقاضا و فروش مویرگی استفاده از یک نرم‌افزار یکپارچه از مزایای زیادی برخوردار است.

فرداد با ارائه نرم‌افزار یکپارچه حسابداری به کسب‌وکارها در بهبود مدیریت مالی واحدها و بخش‌های سازمانی، افزایش بهره‌وری کارکنان، بهبود مدیریت اطلاعات و دسترسی به داده‌ها، کاهش هزینه‌ها و زمان انجام مدیریت فرآیندها کمک می‌کند.

  • رفع چالش‌های کسب‌وکارها: از آن‌جایی که کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دارای رشد روزافزون و چشم‌گیری می‌باشند و به دلیل نوآوری، اشتغال‌‌زایی و انعطاف‌پذیری از اهمیت بالایی برخوردارند، توجه به چالش‌ها و نیازمندی‌های این کسب‌وکارها ارزش بنیادین و تعهد و مسئولیت شرکت فرداد می‌باشد.

این مجموعه همواره در تلاش است که هم‌گام با این کسب‌وکارها قدم برداشته و چالش‌های پیش‌روی آن‌ها را با ارائه خدمات متناسب با نیاز رفع کند.

  • کسب رضایت مشتریان: مهم‌ترین سرمایه‌ی هر سازمانی، مشتریان آن مجموعه هستند. مشتریان، نیروی محرک و یکی از عوامل رشد و موفقیت هر کسب‌وکاری به حساب می‌آیند. شرکت نرم‌افزاری فرداد با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و تلاش برای پاسخگویی هرچه بهتر و تمام‌تر آن‌ها، خدمات خود را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

کسب رضایت حداکثری مشتریان، از مأموریت‌های مهم فرداد بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه مضایقه نخواهد کرد، شرکت فرداد با ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان توانسته تا به امروز کنار مشتریان باشد و در توسعه کسب و کارها به آن‌ها کمک کند.

محصولات شرکت نرم افزاری فرداد

با اهداف و ماموریت‌های شرکت نرم افزاری فرداد آشنا شدید و دانستید که این موسسه در چه زمینه‌هایی می‌تواند به شما کمک کند، در ادامه محصولات نرم افزاری شرکت نرم افزاری فرداد را معرفی خواهیم نمود.

نرم افزار بازرگانی شرکت نرم افزاری فرداد

قابلیت‌ها و ماژول‌های نرم افزار حسابداری بازرگانی فرداد

نرم‌افزار حسابداری بازرگانی

اولین نرم افزاری که از شرکت نرم افزاری فرداد قصد معرفی داریم؛ نرم افزار بازرگانی است. نرم افزار بازرگانی قابلیت ثبت و بررسی کلیه عملیات روزانه خرید و فروش، محاسبه سود و زیان هر مرحله از فروش، تهیه گزارش‌های متنوع و جامع را یک‌جا در قالب نرم‌افزار حسابداری بازرگانی در اختیار خواهید داشت.

شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از نرم افزار حسابداری بازرگانی، می‌توانند اشراف کاملی بر روی کسب‌وکار و سود و زیان موسسه خود داشته باشند.

نرم افزار تولیدی شرکت نرم افزاری فرداد

آشنایی با نرم افزاری که شرکت‌های تولیدی استفاده می‌کنند

نرم‌افزار حسابداری تولیدی

با نرم‌افزار حسابداری تولیدی شرکت نرم افزاری فرداد امکان افزایش کنترل‌های تولید و ورود و خروج محصولات و موجودی انبار، محاسبه دقیق بهای تمام شده، ثبت رسید تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید و خروجی های مواد اولیه بر اساس آنالیز محصول را خواهید داشت.

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری تولیدی از اتلاف منابع کسب‌وکار خود جلوگیری کرده و به افزایش بهره‌وری سازمان خود کمک می‌کنید.

نرم افزار حسابداری خدماتی شرکت نرم افزاری فرداد

ارائه امکاناتی که نرم افزار حسابداری خدماتی فرداد از آن برخوردار است

نرم‌افزار حسابداری خدماتی

با نرم‌افزار حسابداری خدماتی قادر خواهید بود که کلیه عملیات دریافت و پرداخت و فروش خدمات خود را در قالب نرم افزاری کاربر پسند ثبت کنید. تخفیفات متعدد و لیست قیمت‌های متناسب با خدمات و مشتریان خود تعریف کنید و کنترل‌های حساب‌های مشتریان خود را افزایش دهید.

همچنین با تهیه گزارش‌های متنوع، می‌توانید روابط تجاری با مشتریان خود را کنترل کرده و دید جامع‌تری نسبت به کسب‌وکار خود پیدا کنید.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری شرکت نرم افزاری فرداد

قابلیت‌ها و مشخصات منحصر بفرد نرم افزار حسابداری پیمانکاری

نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری

نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری شرکت فرداد، امکان مدیریت پروژه‌های متعدد را به سادگی به شما ارائه می‌دهد. امکان ثبت هزینه‌های هر پروژه براساس قراردادهای متعدد و تأمین کنندگان، ثبت قراردادهای پیمانکاری، محاسبه قیمت تمام شده پروژه، صدور صورت وضعیت و محاسبه کسورات از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌باشد که پاسخگوی نیازهای نرم‌افزاری شرکت‌های پیمانکاری کوچک و متوسط می‌باشد.

نتیجه گیری

شرکت نرم افزاری فرداد به جهت خلق ارزش‌هایی همچون درک خواسته‌های مشتری و پاسخگویی به نیاز بازار و در نتیجه ارائه خدماتی درخور و متناسب با نیاز مشتری، تبدیل به انتخاب مطمئنی برای کسب‌وکارها شده است.

در مقاله ای که خواندید شرکت نرم افزاری فرداد را با تمام ویژگی‌ها و محصولات نرم افزاری منحصر بفردی که دارد معرفی کردیم و در انتها اگر سوال و یا پیشنهادی در خصوص شرکت فرداد و اهداف آن دارید در قسمت دیدگاه برایمان بنویسید تا کارشناسان راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!