مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار نرم افزار ArianERP در گروه کارخانجات صنعتی اخوان

استقرار نرم افزار ArianERP در گروه کارخانجات صنعتی اخوان

معرفی شرکت صنعتی اخوان

نام مدیرعامل: محسن اخوان جم

سال تاسیس: 1348

صنعت: تولید لوازم آشپزخانه

شرکت اخوان در سال 1348 با مدیریت آقای محسن اخوان جم تاسیس شد. این شرکت ابتدا اقدام به تولید قطعات پرسی در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازی نمود و سپس اقدام به تولید لوازم آشپزخانه از جنس استیل نمود. این شرکت در حال حاضر توانسته است که سهم قابل توجهی در بازار تولید لوازم آشپزخانه را داشته باشد و جزء بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه در ایران می باشد.

معرفی شرکت صنعتی اخوان

معرفی شرکت صنعتی اخوان

نیاز مشتری

با توجه به این که شرکت اخوان دارای چندین واحد مستقل می باشد، نیاز دارد که یک نرم افزار حسابداری شرکتی و مدیریت منابع سازمانی برای مدیریت تمام واحدهای خود به صورت یکپارچه داشته باشد. به همین جهت این شرکت نرم افزار ArianERP را به دلیل یکپارچگی و همچنین برخورداری از تمام ماژول هایی که یک مدیر برای مدیریت شرکت خود نیاز دارد انتخاب نموده است.

اهداف مورد انتظار

  • هماهنگی و یکپارچگی بین تمام ماژول‌های نرم افزار
  • قابلیت تعریف فرآیندهای جدید با توجه به تغییراتی که در شرکت به وجود می آید
  • امکان تهیه گزارشات جامع از تمام اطلاعات جهت بررسی توسط مدیران
  • قابلیت تطبیق نرم افزار با سایر نرم افزار‌ها ازقبیل دستگاه حضور و غیاب
اهداف شرکت اخوان از خرید نرم افزار ArianERP

اهداف شرکت اخوان از خرید نرم افزار ArianERP

چالش های پیش رو

یکی از مشکلات شرکت اخوان پس از تهیه نرم افزار erp، ثبت تمام اطلاعات حسابداری خود در نرم افزار بود، که این مشکل با کمک تیم پشتیبانی شرکت آرین سیستم برطرف شده و در عرض چند ساعت تمام اطلاعات حسابداری شرکت اخوان از نرم افزار قبلی این شرکت به نرم افزار ArianERP منتقل شد.
از دیگر مشکلات شرکت اخوان عدم وجود گزارشات دلخواه با توجه به نوع هر واحد و محصولات تولیدی هر واحد کارخانه بود و مدیران برای بررسی وضعیت کلی هریک از واحد ها تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق گزارشات پیش فرض سیستم کسب نمی کردند، به همین جهت کارشناسان شرکت آرین سیستم در کوتاه ترین زمان ممکن تمام گزارشات مورد نیاز مدیران شرکت اخوان را با توجه به نیاز آن ها تهیه کرده و مشکل مدیران شرکت برای بررسی وضعیت لحظه ای واحد ها برطرف شد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

پس از خرید نرم افزار حسابداری آرین سیستم، ما به خوبی به اهداف همیشگی خود که مدیریت جامع تمام واحدهای کارخانه و شرکت بود رسیدیم. با استفاده از گزارش‌هایی که در طی زمان‌های مشخص از طریق نرم افزار آرین سیستم تهیه می کنیم به راحتی می توانیم میران سود و زیان و وضعیت محصولات هر یک از واحد های شرکت را بررسی کرده و اقدامات پیشگیرانه جهت بروز هر نوع مشکل را انجام بدهیم. نرم افزار حسابداری ArianERP همیشه ما را در رسیدن به اهداف بلند مدت خود و کسب جایگاه برتر شرکت صنعتی در کشور ایران یاری می نماید.

ارزش آفرینی ArianERP برای شرکت اخوان

ارزش آفرینی ArianERP برای شرکت اخوان

نظر مدیرعامل شرکت

آقای اخوان جم مدیر عامل گروه کارخانجات صنعتی اخوان گفتند:

با استفاده از نرم افزار حسابداری ArianERP من خیلی بهتر از قبل می توانم تمام واحدها را به صورت یکپارچه مدیریت کنم و با مشکلات کمتری در هنگام بررسی گزارشات عملکرد واحدهای مختلف شرکت مواجه هستم. ازطرفی به دلیل رابط کاربری بسیار عالی نرم افزار آرین سیستم، کارمندان خیلی راحت می توانند اطلاعات مورد نیاز را در نرم افزار ثبت کرده و گزارشات موردنیاز خود را تهیه و بررسی نمایند.

محسن اخوان جم مدیر عامل – شرکت اخوان

پس از بررسی‌های زیادی که برای انتخاب نرم افزار موردنیاز شرکت خود داشتیم، یکپارچگی و جامع بودن گزارشات این نرم افزار بود که باعث شد در بین تمام نرم افزارهای بزرگ، ما نرم افزار قدرتمند ArianERP را انتخاب کنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!