مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت صنایع هفت الماس

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت صنایع هفت الماس

معرفی شرکت صنایع هفت الماس

نام مدیرعامل: نصراله ایزدپناه

سال تاسیس: 1375

صنعت: فلزات

شرکت صنایع هفت الماس با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استیل ضدخش و سایر قطعه‌های فولادی در سال 1375 تاسیس گردید. عملیات عمرانی این شرکت در سال 1380 آغاز و در سال 1382 با ظرفیت اسمی سالانه 100,000 تن ورق گالوانیزه با ضخامت 0.3 تا 2 میلیمتر و عرض 1000 و 1250 میلیمتر به بهره برداری رسید.

تولیدات ورق گالوانیزه این شرکت پاسخگوی 15 درصد نیاز بازار داخلی بوده و حدود 20 تا 40 درصد از کل ظرفیت تولید نیز در بازارهای جهانی عرضه می‌گردد.

معرفی شرکت هفت الماس

معرفی شرکت هفت الماس

نیاز مشتری

شرکت صنایع هفت الماس اقدام به تغذیه بازارهای داخلی و خارجی کرده است. از این رو با توجه به حجم بالای معاملات و درخواست‌ها و کارهای توی صف انجام، نیار به نرم افزاری جهت کنترل همه این امور به شدت احساس می‌شد. به همین جهت با انتخاب نرم افزار ArianERP و با نگاه به یکپارچه بودن این نرم افزار و قابلیت‌های خاص یک مدیر تمام و کمال باعث پیشرفت شرکت در زمینه انجام امور گفته شده شد.

اهداف مورد انتظار

بعد از خرید نرم افزار حسابداری ArianERP اهداف مورد انتظار شرکت صنایع هفت الماس عبارتند از:

  • بهینه کردن استفاده از وقت و نیروی انسانی شرکت
  • استفاده جامع از زیرسیستم های موجود نرم افزار حسابداری به صورت مجزا
  • صرفه جویی در استفاده از بروکراسی برای امکانات انبار و فروش
اهداف مورد انتظار شرکت هفت الماس

اهداف مورد انتظار شرکت هفت الماس

چالش های پیش رو

پیش از خرید نرم افزار حسابداری یکی از چالش هایی که شرکت با آن مواجه بود، کوچ از سیستم کاری گذشته و به روز رسانی به سیستم با کیفیت جدید بود؛ این امر با تلاش بی وقفه تیم استقرار آرین سیستم به سرعت و با آرامش کامل انجام شد. انجام مجموعه این کارها باعث آغاز تجربه شگرف شرکت صنایع هفت الماس شد.

آشنایی با نرم افزار ArianERP از جمله چالش های شرکت صنایع هفت الماس بود. با توجه به بسته تعریف شده پشتیبانی رایگان یکساله آرین سیستم، این کار با آرامش و کیفیت بسیار بالا انجام شد و تمام کارمندان مورد نیاز با این نرم افزار و نحوه کار با اجزای تخصصی و کاربردی آن آشنا شدند.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

تقریبا تمام شرکت‌ها و تجارت‌هایی که از نرم افزار حسابداری یکپارچه ArianERP استفاده می‌کنند به این موضوع ازعان دارند که با تجهیز سیستم خود به این نرم افزار باعث ارتقای کیفیت انجام کارهای حسابداری و کاهش زمان از دست رفته برای این فعالیت‌ها شده اند.

در حقیقت استفاده از نرم افزار حسابداری ArianERP باعث شده است تا هماهنگی بین واحد فروش و انبار و سایر قسمت‌های مهم این شرکت به صورت فزاینده‌ای روی چرخه فعالیت این شرکت تاثیر بگذارد.

ارزش آفرینی آرین سیستم برای شرکت هفت الماس

ارزش آفرینی آرین سیستم برای شرکت هفت الماس

نظر مشتری

آقای ایزدپناه مدیر عامل شرکت صنایع هفت الماس گفتند:

نرم افزار یکپارچه ArianERP با قابلیت هماهنگی بین واحدی، میزان خطا و ایرادهای موجود را به حداقل رسانده تا کارمندان و کارفرمایان با خیال راحت‌تری امور خود را به نرم افزار حسابداری ArianERP بسپارند. با استفاده از قابلیت یکپارچگی نرم افزار، این شرکت با خیال آسوده کار را به اتوماسیون موجود در نرم افزار سپرده تا انجام برخی امور روتین به صورت خودکار انجام شود.

برای محقق ساختن برخی سیاست های شرکت توانستیم از قابلیت شخصی سازی اطلاعات خود در سیستم حسابداری استفاده کنیم.

نصراله ایزدپناه مدیر عامل – شرکت هفت الماس

اعتماد به شرکت های ارائه دهنده نرم افزار یکی از نکته هایی است که به سادگی به دست نمی‌آید با بررسی اعتبار و شخصیت این شرکت و با توجه نیاز خاص ما به نرم افزاری با اینچنین امکاناتی، تصمیم به همکاری با ArianERP گرفته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!