مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شركت صنايع فرش و موكت بابل

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شركت صنايع فرش و موكت بابل

معرفی شرکت صنايع فرش و موكت بابل

نام مدیرعامل: محمد میناگر

سال تاسیس: 1364

صنعت: تولیدی

شركت صنایع فرش و موكت بابل در سال 1364 فعالیت تولیدی خود را شروع نموده است. در حال حاضر كارخانه این شركت در زمینی بالغ بر 150 هزار مترمربع واقع شده است و فعالیت تولیدی این شركت با حدود 700 پرسنل در سه شیفت كاری در حال انجام می باشد. كارخانه شركت صنایع فرش و موكت بابل با ماشین آلات تكنولوژی روز اروپا جهت تولید محصولات متنوع همراه با كیفیتی بالا ، تجهیز شده است. این شرکت به کشورهای انگلستان ، یونان ، اکراین ، پاکستان ، امارات ، عربستان و… محصولات خود را صادر می نماید.

محصولات این شركت عبارتند از :

نخ پلی پروپیلن، موكت كف خودرو، موكت كفی چند تكه خودرو، سقف كاذب خودرو ، آفتابگیر، موكت روی گلگیر، طاقچه عقب، عایق درب موتور، عایق درب صندوق عقب، موكت صندوق عقب، پوشش دیواره عقب صندوق و فایروال، انواع عایق صداگیر و ایزولاسیون برای مصارف صنایع خودرویی و ساختمانی و كاور باتری خودرو، مدالیون رودری، چرم مصنوعی و همچنین موکت های رول تافتینگ برای مصارف خانگی و قطعات مختلف تزریق، تولید نوارهای مختلف صنعتی تولید قطعات چاپی و گلدوزی و آرم های مختلف صنایع خودرو و…

معرفی شرکت صنايع فرش و موكت بابل

معرفی شرکت صنايع فرش و موكت بابل

نیاز مشتری

پیاده سازی و استقرار نرم افزارهای جدید هدف اصلی و مهم صنایع فرش و موكت بابل می باشد، استفاده از یک نرم افزار یکپارچه و فرآیند محور در صنایع فرش و موكت بابل، می‌تواند تمامی فرآیندهای مورد نیاز در تمام سطوح فعالیت های شرکت را تعریف کند به طوری که هر کاربر بر اساس فرآیند های تعریف شده وظایف خود را به نحوه احسن به انجام برساند.

اهداف مورد انتظار

شرکت فرش و موکت بابل با توجه به تنوع محصولات تولیدی، فرآیندهای حسابداری پیچیده ای نیز برای ثبت اسامی محصولات تولیدی، بررسی موجودی و وضعیت محصولات به فروش رسیده خواهد داشت. بنابراین هدف این شرکت از خریداری نرم افزار ArianERP مدیریت یکپارچه تمام واحدهای شرکت و ثبت دقیق تمام اطاعات بود. می توان گفت این شرکت به دنبال نرم افزاری جهت ایجاد نظم و صحت صد در صدی ثبت اطلاعات مربوط به محصولات بوده، که با خرید نرم افزار یکپارچه مدیریت منابع سازمانی به هدف بزرگ خود رسیده است.

اهداف شرکت فرش و موکت بابل از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

اهداف شرکت فرش و موکت بابل از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

پس از خریداری و استقرار نرم افزار یکپارچه مدیریت منابع سازمانی آرین سیستم در شرکت فرش و موکت بابل، درکنار مزیت های بیشمار این نرم افزار برای شرکت، اطلاعات موجود در نرم افزار قبلی شرکت بسیار زیاد بوده و ثبت تمام این اطلاعات در نرم افزار آرین سیستم برای کارمندان شرکت بسیار دشوار بود. به علاوه با توجه به این که سطوح دسترسی کارکنان به خوبی تعریف نشده بود، گاهی ثبت اطلاعات توسط کارمندان به اشتباه انجام شده و باعث ایجاد مشکلات برای دیگران میشد.

برای رفع این نوع مشکلات کارشناسان استقرار شرکت آرین سیستم خیلی سریع و در طی مدت زمان چند روز اطلاعات شرکت را از نرم افزار قبلی آن ها به نرم افزار آرین سیستم انتقال داده و در واقع کانورت اطلاعات را انجام دادند. پس از ثبت تمامی اطلاعات مورد نیاز شرکت فرش و موکت بابل، با توجه به نظر مدیرعامل این شرکت و مدیران هریک از واحدها دسترسی های مورد نیاز کارکنان با توجه فرم های مورد نیاز هریک تغییر پیداکرده و با تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کارکنان، مشکلاتی که قبلا به وجود آمده بود برطرف گردید.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

پس از راه اندازی نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ArianERP مدیریت یکپارچه شرکت فرش و موکت بابل خیلی بهتر و سریع تر انجام می شود. از طرفی تمام کارکنان باتوجه به وظلیفی که در شرکت دارند از سطوح دسترسی مورد نیاز خود در نرم افزار برخوردار هستند. هریک از کارکنان که نیاز به استفاده از نرم افزار دارند، به خوبی وظایف خود و کارهایی که باید در نرم افزار انجام بدهند را می دانند و ازپس وظایف خود برمی آیند. مدیران هر واحد نیز در کمترین زمان ممکن می توانند گزارشات مرتبط به واحد خود را ازطریق نرم افزار ArianERP  تهیه کرده و آنالیز های مورد نیاز را انجام بدهند.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت فرش و موکت بابل

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت فرش و موکت بابل

نظر مدیرعامل شرکت

آقای میناگر مدیر عامل صنایع فرش و موکت بابل گفتند:

با استفاده از نرم افزار ArianERP من خیلی بهتر و سریع تر از گذشته می توانم گزارشات مورد نیازم را از واحد های مختلف شرکت تهیه کرده و به بررسی آن ها بپردازم. با این که هریک از بخش های شرکت من دارای مدیر و چند سرپرست هست، اما گاهی اوقات لازم است که خودم عملکرد کل شرکت را بررسی کنم و همه جوانب موجود برای انجام اصلاحات جدید را بسنجم، با استفاده از نرم افزار ArianERP امکان مدیریت تمام واحدها به راحتی برایم میسر شده است.

محمد میناگر مدیر عامل – شرکت فرش و موکت بابل

اعتبار چندین ساله شرکت داده پردازی ارین سیستم و قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ArianERP سبب شد که ما پس از چند ماه تحقیق و بررسی برای خرید نرم افزار مورد نیاز شرکت خود، نرم افزار بی نظیر ArianERP را انتخاب نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!