تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

امکانات نرم افزار حسابداری

امکانات نرم افزار حسابداری در نسخه شرکتی رایگان و تجاری

اگر کارآفرین هستید و یا یک کسب و کار را اداره می کنید، مطمئناً مهمترین چالش شما حفظ منابع مالی است. چرا که جریان نقدی، مالیات و مدیریت امور مالی یکی از بزرگترین چالش های کسب و کار است. دانستن اینکه چه کسی به شما متعهد و بدهکار و یا کدام تامین کننده از شما طلب دارد، موفقیت بسیار مهمی است. از طرفی شروع یک کسب و کار به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد و 85% از صاحبان کسب و کارهای کوچک فقط مالک هستند و دانش و توانایی مدیریت مالی را ندارند.

اما به طور کلی اگر شما یک شرکت خصوصی باشید یا یک کسب و کار کوچک و متوسط، نرم افزار حسابداری می تواند به شما در مدیریت امور مالی با دقت کمک کند. اما بسیاری از شرکت های کوچک نمی توانند در خرید یک نرم افزار حسابداری شرکتی سرمایه گذاری کنند و از طرفی نیاز به چیزی پیچیده تر از یک صفحه گسترده اکسل دارند و در طول بررسی و تحقیقات، معیار صاحبان کسب و کارهای کوچک استفاده از یک نرم افزار 100 رایگان می باشد. اما مدیریت عملیات حسابداری تنها نیاز کسب و کارهای کوچک نیست بلکه امکانات نرم افزار حسابداری یک دارایی مفید برای مدیریت عملیات حسابداری در سازمان های بزرگ نیز می باشد.  یک سیستم مدیریت حسابداری صحیح که با قوانین و اولویت های کسب و کار فعالیت می کند و پول را در بودجه های خود مدیریت می کند و با اهداف و ماموریت های بلند مدت همخوانی دارد.

در این مقاله قصد داریم به شما در هدف گذاری و درک امکانات نرم افزار حسابداری فرداد در مدیریت کسب و کارهای کوچک و بزرگ و انتخاب گزینه های استاندارد و ایده آل پاسخ دهیم.

امکانات نرم افزار حسابداری رایگان فرداد

مدیریت مالی کسب و کار کوچک خود را به طور موثر تر جمع بندی کنید! دانلود نرم افزار حسابداری ساده فرداد یک راه حل حسابداری یکپارچه است که به طور انحصاری توسط برنامه نویسان آرین سیستم برای سازمان های کوچک طراحی و تولید شده است. از مجموع امکانات نرم افزار حسابداري رايگان می توان به صورتحساب، ردیابی پرداخت، مدیریت حقوق و دستمزد و مدیریت مالی اشاره کرد. حتی اگر به دنبال بهبود فرآیند فروش خودتان هستید و زیاد با مفاهیم و محاسبات حسابداری آشنایی ندارید، دانلود نرم افزار حسابداری ساده می تواند بهترین ابزار برای مدیریت مالی کسب و کار کوچک شما باشد. در ادامه به برخی از امکانات نرم افزار حسابداری رایگان اشاره خواهیم کرد.

تهیه صورتهای مالی کلیدی: شما می توانید تمام سه صورت حساب مالی ترازنامه، بیانیه سود و زیان و بیانیه جریان های نقدی را در نرم افزار حسابداری رایگان فرداد تهیه کنید و این فرآیند به شما کمک می کند که در بالاترین سطح سلامت کلی کسب و کار کوچک خود قرار گیرید.

گزارش در زمان واقعی: نرم افزار حسابداری رایگان فرداد بر ارائه گزارش جامع مالی در زمان واقعی تاکید دارد و برای بررسی تجزیه و تحلیل موقعیت های مالی شرکت ها امکانات نمودارهای چند بعدی ارائه می کند. با استفاده از این ویژگی کاربران به راحتی می توانند برای تعریف بخش های مختلف داده خود، به جای استفاده از اعداد، از نمودار استفاده کنند. به همین دلیل گزارش دهی برای کاربرانی که لزوما با مفاهیم حسابداری آشنا نیستند بسیار آسان است. در نهایت نرم افزار حسابداری رایگان شامل امکانات زیر است که به شما کمک می کند سریعتر پرداخت های خود را مدیریت کنید:

  • یادآوری های پرداخت خودکار
  • صورت حساب های تکراری برای مشتریان تکراری
  • وضعیت ارسال، مشاهده یا فاکتور پرداخت شده به صورت خودکار

بهترین امکانات نرم افزار حسابداری تجاری فرداد

روند فن آوري حسابداری این اجازه را به شرکت ها می دهد تا با خودکار و فشرده کردن عملیات حسابداری، موجب آماده سازی محاسبات و گزارشات مالی با سرعت و کاهش خطر خطاهای انسانی در محل کار می شود. نرم افزار حسابداری تجاری فرداد برای استفاده آسان کاربران است. هیچ آموزشی پیچیده ای لازم نیست و به محض شروع به استفاده از آن اگر شما دچار مشکل و سوال شدید می توانید با ما تماس بگیرید.

مدیریت مشتری: بسته های حسابداری فرداد به شما این امکان را میدهد تا مشتریان تکراری را ثبت نکنید. شما به راحتی می توانید جزئیات و مشخصات مشتری را تنظیم کنید و این امر باعث ایجاد سریعتر و آسانتر فاکتور می شود. شما به کمک این امکان می توانید به شکل برابر و با ارزش گذاری یکسان بین مشتریان محاسبات را اعمال کنید و در نهایت برای رضایت مشتریان راهکار سودمندی است.

حقوق و دستمزد: اگر شما کارکنانی دارید که روز به روز تعداد آنها با گسترش کسب و کار شما روز به افزایش است ضروری است که آنچه پرداخت می کنید و به قولی حقوق و دستمزد را حفظ و مدیریت کنید. نرم افزار حسابداری تجاری و مدرن تمام فرآیندهای مربوط به دستمزد را خودکار می کند و تمام ویژگی های مورد نیاز برای پیگیری و محاسبه را از ساعت حضور کارکنان، محاسبه دستمزد، کسر هزینه ها و پرداخت مدیریت می شود.

مالیات بر ارزش افزوده و درآمد: اگر گردش مالی سالیانه شما زیاد است باید اقدام به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کنید و گزارش مالیات بر ارزش افزوده را بعد از ثبت و محاسبات لازم به سازمان مالیات ارائه کنید. نرم افزار حسابداری تجاری فرداد کمک می کند پیگیری هایی را درباره مالیات بر ارزش افزوده انجام و صدور صورت حساب و مالیاتی که به آن تعلق می گیرد را به طور خودکار جمع آوری و گزارش گیری کنید و حتی فرم مالیات بر ارزش افزوده را پر کرده و به صورت خودکار ارسال می کند.

تفاوت امکانات نرم افزار حسابداری تجاری و امکانات نرم افزار حسابداری رایگان فرداد

هنگامی که آرین سیستم فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید نرم افزار مالی و اداری آغاز کرد با هدف ارائه بهترین راه حل های مالی، در شرکت های بزرگ پیشرفت چشمگیری داشته و اما در حال حاضر تمرکز تغییر کرده و ما برای شرکت های کوچک نیز ویژگی هایی اما در سطح محدود در دانلود نرم افزار حسابداری ساده طراحی و نرم افزار حسابداری فرداد را تولید کرده ایم. ماموریت ما از طریق ارائه نرم افزارهای حسابداری پیشرفته و آسان حمایت از افرادی است که برای استفاده از خدمات مالی مستمر و حرفه ای در کسب و کار کوچک و بزرگ فعالیت می کنند.

با نرم افزار حسابداری فرداد شما قادر به اداره حسابداری اساسی مانند صورت حساب مشتریان و پرداخت صورت حساب هستید و شما می توانید پیگیری کسب و کارهای مختلف را دنبال کنید. اما با این حال شما با دانلود نرم افزار حسابداری به سطح کاربری محدود برای تست نرم افزار پیدا می کنید. در حالی که اگر شما نیاز به دسترسی کاربران اضافی دارید می توانید از نرم افزار حسابداری تجاری فرداد با سطح دسترسی نامحدود استفاده کنید.

شرکت شما کوچک باشد یا متوسط، شما نیاز دارید فاکتورهای خرید و فروش را مدیریت کنید. در نرم افزار حسابداری تجاری فرداد که مخصوص شرکت های کوچک و متوسط است، شما بدون محدودیت می توانید تمام فاکتورهای خود را با تمام مشخصات و ویژگی ها ثبت کنید. ولی در نرم افزار حسابداری رایگان فرداد تنها تعدادی از فاکتورها با تمام مشخصات قابلیت ثبت و بررسی را دارد و تنها اگر تعداد فاکتورهای شما کم است، دانلود نرم افزار حسابداری ساده فرداد می تواند گزینه مناسبی برای مدیریت عملیات مالی باشد و اگر خرید و فروش کسب و کار شما زیاد و تعداد فاکتورهای شما نیز روز به روز افزایش دارد، مطمئناً امکانات نرم افزار حسابداری تجاری فرداد مناسب کسب و کار شما خواهد بود.

دسترسی به مقالات مرتبط:

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. آرش
    18 اکتبر 2020 ساعت 00:24

    با سلام پس از نصب و در هنگام ورود به برنامه و یا فعال سازی پیغام زیر را می دهم

    A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 – Could not open a connection to SQL Server

  2. محسن
    24 مارس 2020 ساعت 22:48

    سلام
    نسخه دموی فرداد دانلود و نصب شد
    کاش یک فایل help مناسبی داشت! با همین سعی و خطا که تست کردم به نظرم اصلا نرم افزار اشکال های منطقی دارد!

    شما که زحمت کشیدید برای نسخه رایگان حداقل مستند سازی مناسبی هم انجام می دادید یا فیلم های کافی و کاملی می گذاشتید.

  3. سونیا دهقان
    28 می 2019 ساعت 17:23

    سلام میشه لطف کنید آموزش کار با نرم افزار رایگان حسابداری را چه به صورت pdf یا فیلم برای من ارسال کنید. چون یه مقدار گیج شدم در کار با این نرم افزار

  4. مصطفی گنجی
    25 مارس 2019 ساعت 00:13

    سلام لیست قیمت برای شرکت پخش می خواستم باتشکر