مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

شرکت ssco

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت ssco

معرفی گروه صنعتی SSCO

  • نام مدیرعامل: سعید کلباسی انارکی
  • سال تاسیس: 1353
  • صنعت: هوشمند سازی ساختمان، انرژی‌های تجدید پذیر، عرضه کننده نمایشگرهای LED

گروه صنعتی SSCO نماینده رسمی 2 شرکت MADRIX آلمان در خاورمیانه و شرکت Formalighting ایتالیا در ایران می‌باشد، در واقع عرضه کننده محصولات تکنولوژی LED و سیستم‌های هوشمند ساختمان و انرژی های تجدید پذیر است.از جمله خدمات و تولیدات این شرکت شامل موارد زیر می‌باشد:

  • نمایشگرهای LED
  • روشنایی و نورپردازی
  • سیستم‌های هوشمند ساختمان
  • انرژی‌های تجدید پذیر
نورپردازی شرکت ssco

انجام امور نورپردازی

نیاز مشتری

گروه صنعتی SSCO بخاطر انجام چند پروژه به‌صورت همزمان و مدیریت هزینه ها و درآمدهای هر پروژه به صورت همزمان، نیازمند نرم افزاری برای محاسبه هزینه و درآمد هر پروژه به‌صورت جداگانه بود. عدم یکپارچگی درون سازمان سبب ایجاد ناهماهنگی زیادی در سازمان شده و مشکلات بزرگی را در شرکت SSCO ایجاد کرده بود.

به همین جهت مدیران این شرکت تصمیم به خرید نرم افزار erp جامع برای مدیریت منابع سازمانی به منظور ثبت تمامی هزینه ها و درآمدها گرفتند، از همه مهم تر نرم افزاری که بتواند یکپارچگی درون سازمان ایجاد کند، اهمیت بسیاری برای مدیران این شرکت دارد.

اهداف مورد انتظار

گروه صنعتی SSCO بعد از خرید نرم افزار مدیریت منابع سازمانی یکپارچه ArianERP بدنبال اهدافی همچون موارد زیر بود:

  • استفاده از تمام زیرسیستم‌های بهترین نرم افزار حسابداری به صورت مجزا
  • جلوگیری از ثبت چند باره اطلاعات
  • ثبت تمام هزینه‌ها و درآمدها از هر پروژه
  • گزارشگیری دقیق و کامل از انواع پروژه‌ها
  • بدست آوردن دقیق هزینه و درآمد هر پروژه
  • انجام امور در کمترین زمان ممکن
  • ثبت حقوق و دستمزد پرسنل به صورت دقیق

تلوزیون شهری

چالش های پیش رو

قطعا با ورود هر ابزار جدید در شرکتها علاوه بر مزایایی که ابزار جدید برای اعضای شرکت به وجود می آورد، چالش هایی نیز پدید می آیند که نیاز است مدیریت و برطرف بشوند.

بعد از خرید نرم افزار ArianERP بیشترین دغدغه شرکت SSCO امکان تهیه گزارش از تمامی هزینه ها و درآمد های هر پروژه و ایجاد یکپارچگی درون سازمانی بود که به صورت کامل و پیش فرض در نرم افزار وجود نداشت و مدیران برای گزارشگیری براساس فیلترهای دلخواه خود با مشکل مواجه می شدند.

پس از بررسی تیم استقرار و پشتیبانی شرکت آرین سیستم گزارش های مورد نیاز مدیران شرکت ساخته شده و در نرم افزار ArianERP برای شرکت SSCO بازگذاری شده و مشکلات در زمان کوتاهی برطرف گردید.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

بعد از خرید نرم افزار حسابداری یکپارچه ArianERP گروه صنعتی SSCO توانست با استفاده از قابلیت یکپارچگی نرم افزار آرین سیستم بین تمام بخش های سازمان هماهنگی ایجاد نماید. بدین طریق با استفاده از نرم افزار مدیریت منابع سازمانی آرین سیستم نیاز به ثبت چندباره اطلاعات نبوده و در زمان کارکنان صرفه جویی ایجاد شد. از طرفی با توجه به قابلیت ثبت اطلاعات در یک فرم و استفاده از آن در سایر ماژول های نرم افزار، میزان خطاهای انسانی در ثبت اطلاعات کاهش پیدا کرد.

خانه هوشمند

خانه هوشمند

نظر مدیرعامل شرکت

قبل از اینکه ما با نرم افزار حسابداری یکپارچه ArianERP آشنا بشیم بخاطر اینکه نمیتونستیم گزارش ریز به ریز هزینه ها و درآمد های هر پروژه را داشته باشیم، هیچوقت مدیریت دقیق و برنامه ریزی درستی نداشتیم و همین باعث شد مدتی هزینه و درآمد ما برابر باشد. تا اینکه با این نرم افزار آشنا شدیم و تونستیم بین تمام بخش های سازمان رو بصورت یکپارچه مدیریت کنیم و گزارش های دقیقی تهیه کنیم.

سعید کلباسی انارکی مدیر عامل – گروه صنعتی SSCO

امکان تهیه گزاشات کامل و جزعی، یکپارچگی این نرم افزار از جمله قابلیت های منحصر به فرد نرم افزار ArianERP بود که باعث شد، نرم افزار ArianERP را برای شرکت خود انتخاب نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!