مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت سیمان سنگسر

استقرار موفق نرم افزار ArianERP در شرکت سیمان سنگسر

معرفی شرکت سیمان سنگسر

نام مدیرعامل: بصیر شهریاری

سال تاسیس: 1382

صنعت: سیمان

با توجه به نیاز کشور به انواع سیمان از جمله سیمان پرتلند خاکستری ، موسس این شرکت اولین اقدام خود را در تاریخ 82/02/01 با ارسال نامه ای به وزارت صنایع جهت احداث کارخانه سیمان در استان سمنان شروع کردند. مدیریت محترم شرکت سیمان سنگسر تصمیم بر آن داشتند با توجه به پتانسیل های موجود در منطقه کارخانه ای را برای تولید سیمان در شهرستان سنگسر بنا کنند همزمان با موافقت اولیه وزارت صنایع ، شرکت تاسیس شد و عملیات مطالعاتی اولیه منجر به انتخاب شهرستان مهدیشهر در استان سمنان جهت احداث کارخانه گردید و از همان زمان نیز عملیات مطالعاتی و اجرایی طرح شروع و پیگیری گردید.

در این رابطه گزارش توجیهی فنی ، اقتصادی و مالی تهیه و به وزارت صنایع تسلیم شد متعاقب آن و پس از بررسی طرح در وزارت صنایع ، موافقتنامه اصولی به شماره 11118 در مورخه 82/07/06 به نام شرکت سیمان سنگسر از سوی وزارت صنایع صادر گردید.

معرفی شرکت سیمان سنگسر

معرفی شرکت سیمان سنگسر

نیاز مشتری

اولین هدف شرکت سیمان سنگسر تغذیه بازار داخلی بوده است. بازار پویای سیمان کشور ایران باعث بوجود آمدن تقاضای زیاد برای تولیدات سیمان سنگسر شد.

از همین جهت با انتخاب نرم افزارerp آرین و با نگاه به یکپارچه بودن این نرم افزار و قابلیت‌های خاص یک مدیر تمام و کمال باعث پیشرفت شرکت در زمینه انجام امور گفته شده شد.

اهداف مورد انتظار

بعد از خرید نرم افزار حسابداری شرکتی  ArianERP اهداف مورد انتظار شرکت سیمان سنگسر عبارتند از:

  • آموزش و یادگیری نحوه کار با نرم افزار حسابداری ArianERP
  • استفاده جامع از زیرسیستم های موجود نرم افزار حسابداری به صورت مجزا
  • صرفه جویی در استفاده از بروکراسی برای امکانات انبار و فروش
اهداف شرکت سیمان سنگسر از استقرار نرم افزار آرین سیستم

اهداف شرکت سیمان سنگسر از استقرار نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

پیش از خرید نرم افزار حسابداری یکی از چالش هایی که شرکت با آن مواجه بود، عبور از سیستم کاری گذشته و ارتقا به سیستم با کیفیت جدید بود؛ این کار بوسیله تلاش بی وقفه تیم استقرار آرین سیستم به سرعت و با دقت بالا انجام شد. انجام مجموعه این کارها باعث آغاز تجربه موفق شرکت سیمان سنگسر شد.

آشنایی با نرم افزار ArianERP از جمله چالش های شرکت سیمان سنگسر بود. با توجه به بسته تعریف شده پشتیبانی رایگان یکساله آرین سیستم، این کار با دقت و کیفیت بسیار بالا انجام شد و تمام کارمندان هدف، با این نرم افزار و نحوه کار با اجزای تخصصی و کاربردی آن آشنا شدند.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

تقریبا تمام شرکت‌ها و تجارت‌هایی که از نرم افزار حسابداری یکپارچه ArianERP استفاده می‌کنند به این موضوع اشراف دارند که با تجهیز سیستم خود به این نرم افزار باعث ارتقای کیفی انجام کارهای حسابداری و کاهش زمان از دست رفته با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری ، نرم افزار mps ، محاسبه بهای تمام شده کالا ی فروش رفته  و سیستم انبار داری برای این فعالیت‌ها شده‌اند.

در حقیقت استفاده از نرم افزار حسابداری ArianERP باعث شده است تا هماهنگی بین واحد فروش و سایر قسمت‌های مهم این شرکت به صورت فزاینده‌ای روی چرخه فعالیت این شرکت تاثیر بگذارد.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت سیمان سنگسر

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای شرکت سیمان سنگسر

نظر مدیر عامل شرکت

آقای شهریاری مدیر عامل شرکت سیمان سنگسر گفتند:

نرم افزار یکپارچه ArianERP با قابلیت ویژه هماهنگی بین واحدی، میزان خطا و ایرادهای موجود را به حداقل رسانده تا کارمندان و کارفرمایان با خیال راحت‌تری امور خود را به نرم افزار حسابداری ArianERP بسپارند. با استفاده از قابلیت یکپارچگی نرم افزار، این شرکت با اطمینان کامل به اتوماسیون موجود در نرم افزار انجام برخی امور روتین را توانست به صورت خودکار انجام دهد.

برای محقق ساختن برخی سیاست های شرکت توانستیم از قابلیت شخصی سازی اطلاعات خود در سیستم حسابداری استفاده کنیم.

بصیر شهریاری مدیر عامل – شرکت سیمان سنگسر

اعتماد به شرکت های ارائه دهنده نرم افزار به سادگی به دست نمی‌آید. با بررسی کیفیت و توانایی این شرکت و با توجه نیاز خاص ما به نرم افزاری با همچنین امکاناتی، تصمیم به همکاری با ArianERP گرفته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!