مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک

دریافت رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور توسط آرین سیستم

کسب رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک، موفقیت جدید شرکت آرین سیستم در کسب رضایت و اطمینان حسابداران و مدیران مالی …گروه داده پردازی آرین سیستم با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه ارائه راهکارها و تولید بسته های نرم افزاری مالی و اداری یکپارچه توانسته است با درک و در نظر گرفتن نیازهای امروز و برنامه های هدفمند آینده مدیران در شرکت و سازمان ها، گامی بزرگ در افزایش بهره وری کارکنان و بهبود دقت در ثبت داده ها داشته باشد.

تا جایی که این تلاش ها نتیجه داده است و به کمک تلاش کارشناسان و متخصصین خود، شرکت داده پردازی آرین سیستم خوشبختانه موفق به کسب رتبه 1 تولید و پشتیبانی نرم افزارهای یکپارچه از شورای عالی انفورماتیک به عنوان معتبرترین نظام رتبه بندی شرکت های ارائه کننده محصولات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین شرکت های مرتبط با خدمات مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات شده است.

نیروهای متخصص شرکت آرین سیستم دانش خود را گسترش داده و مهارت های پیشرفته خود را با اجرای پروژه های تولید نرم افزار مالی و اداری توسعه داده و توانسته اند با حداکثر تلاش خود در کسب رضایت و پشتیبانی از نرم افزارهای مالی و اداری یکپارچه در تقسیم بندی کمی و کیفی، صلاحیت های لازم را کسب و جزء بهترین رتبه لیست شرکتهای دارای رتبه شورای عالی انفورماتیک قرار گیرند.

شاخص های رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک بر اساس مولفه های مالی، رضایت مشتری و نیروی انسانی با محدودیت رتبه از 1 تا 7 در شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات انجام می شود. یکی از مراحل اولیه جهت رتبه بندی آرین سیستم توسط شورای عالی انفورماتیک، بررسی مدارک تحصیلی مدیر عامل و کارشناسان بود. چرا که باید صحت تحصیل مدیر عامل در یکی از رشته های علوم و مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، آمار و فیزیک در حداقل مقطع کارشناسی تایید می شد.

شاخص های رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک

آشنایی با شاخص های رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک

در ادامه به 3 شاخص با اهمیت اخذ رتبه 1 شرکت آرین سیستم در شورای عالی انفورماتیک اشاره خواهیم داشت:

  • حقوق و دستمزد نیروی انسانی: از مهمترین شاخصه های اخذ رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک توسط شرکت آرین سیستم میزان حقوق و دستمزد پرسنل بود که در جداول مربوطه اظهارنامه مالیات ثبت و توسط شورای عالی انفورماتیک مورد بررسی قرار گرفته است و می توان گفت پارامتر حقوق و دستمزد به پرسنل نقش زیادی در کسب امتیاز در اخذ رتبه 1 داشته است.
  • درآمد: یکی دیگر از شاخص هایی که در رتبه بندی آرین سیستم در شورای عالی انفورماتیک نقش اساسی داشته است بحث میزان درآمد است. در رتبه بندی آرین سیستم در شورای عالی انفورماتیک کلیه درآمدهای مشمول مالیات و معافیت های مالیاتی که در اظهارنامه لحاظ می شود مورد بررسی قرار گرفت و میانگین درآمد دو سال شرکت آرین سیستم ملاک بررسی توسط شورای عالی انفورماتیک قرار گرفته است.
  • ضریب کاهنده رضایت مشتری: یکی از موارد مورد نیاز برای بررسی و اخذ رتبه 1 به آرین سیستم بررسی رضایت مشتریان از خدمات بوده است که دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک با بررسی رضایت مشتریان به شیوه های مختلف و تبدیل به میزان سنجش کیفی رای به دارا بودن آرین سیستم به میزان لازم رضایتمندی مشتری داد.

مراحل اخذ رتبه بندی شرکت آرین سیستم در شورای عالی انفورماتیک

شرکت آرین سیستم با هدف بالابردن سطح خود و امکان شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و همچنین بستن قرارداد با سازمان های دولتی تصمیم به اخذ رتبه کرده و اولین گام برای اخذ رتبه در شورای عالی انفورماتیک، مراجعه و ثبت نام در سامانه ساجات بوده است.

در مرحله بعد بارگذاری و ارسال مدارک برای تشکیل پرونده الکترونیکی بود که واحد اداری آرین سیستم مواردی همچون روزنامه رسمی تاسیس شرکت، مدرک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی و عکس مدیر عامل ممهور شده به مهر شرکت را برای دبیرخانه شورای عالی انفورماتیک ارسال کرد.

بعد ارسال مدارک به صورت الکترونیکی و فیزیکی، با مراجعه به بخش تاریخچه در پرونده الکترونیکی یک سری نواقص را اصلاح و ثبت نهایی انجام شد و در نهایت گواهی رتبه 1 شورای عالی انفورماتیک به آدرس شرکت داده پردازی آرین سیستم ارسال شد.

ما این موفقیت رو مدیون زحمات و پشتکار کارکنان خود هستیم. چرا که پرسنل متخصص آرین سیستم در طی چندین سال فعالیت، با پشتکار و همراهی خود ما را در رسیدن به اهداف و موفقیت های بزرگ همراهی کردند که جا داره از تک تک این عزیزان قدردانی کرده و این موفقیت را به خانواده آرین سیستم تبریک بگوییم.

دانلود PDF | دریافت رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور توسط آرین سیستم

دانلوددانلود مقاله رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور توسط آرین سیستم: دانلود فایل
فرمت : PDF حجم 1 مگابایت

[av_one_fourth av_uid=’av-r2chqv’]

[/av_one_fourth]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!