مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

پیوستن آرین سیستم به پارک علم و فناوری پردیس تهران

ورود آرین سیستم به پارک علم و فناوری پردیس تهران

شرکت داده پردازی آرین سیستم در سال 1391 بعد از تحقیق و توسعه در مورد نرم افزار erp بومی به عنوان یکی از شرکتهای تولید کننده سیستم erp، واحد تحقیق و توسعه خود را به عنوان واحدی پیشرو برای بررسی تکنولوژی های روز در جهت افزایش کاربرد محصولات تولید خود تاسیس کرد. در سال 1399 با تدوین چشم انداز 5 ساله آرین سیستم در جهت افزایش توان تخصصی و تاکید بیشتر بر تحقیق و توسعه، بررسی پارک های علم و فناوری در دست کار قرار گرفت تا پارک علم و فناوری پردیس با توجه به موقعیت استراتژیک منطقه ای انتخاب شد و بعد از سه ماه آرین سیستم موفق به دریافت تائیدیه کمیسیون پارک علم و فناوری به عنوان یک شرکت نرم افزاری پیشرو گردید.

ماموریت پارک علم و فناوری پردیس

ایجاد تحرک و مدیریت جریان دانش و فناوری در بین موسسات، دانشگاه ها و اختصاصا شرکت های خصوصی از جمله اهداف پارک علم و فناوری پردیس است که برآورده شدن این مهم از طریق اعتماد و ایجاد بستر تحقیق و توسعه صنایع و ارتباط با بازار فراهم می شود.

پارک علم و فناوری پردیس با ایجاد محیطی مناسب در جهت رشد و توسعه واحدهای تحقیقاتی، اقدام به برآورده نمودن نیازهای پیچیده فناوری کشور می کند که این امر در سایه فعالیت واحد های تحقیقاتی شرکت هایی که مجوز ورود به پارک علم و فناوری را خواهند داشت، حاصل می گردد. شرکت هایی که به پارک علم و فناوری می پیوندند باید واحد تحقیق و توسعه قدرتمندی داشته باشند تا بتوانند دستاوردهاي فناورانه خود را در جهت رشد و توسعه بازار به کار گیرند.

اهداف شرکت آرین سیستم در پارک علم و فناوری پردیس

شرکت داده پردازی آرین سیستم که در سال 1383 توسط جمعی از متخصصین و نخبگان با رویکرد تولید محصولات کاملا یکپارچه پا به صنعت تولید نرم افزار نهاد، به عنوان یکی از شرکتهای دانش بنیان در صنعت نرم افزار است. شرکت آرین سیستم در حال راه اندازی واحد تحقیق و توسعه خود به متراژ بیش از 1000 متر در پارک علم و فناوری پردیس است.

اهداف ورود آرین سیستم در پارک علم و فناوری

افزایش توان و تخصص واحد تحقیقات و توسعه در چشم انداز 5 ساله

یکی از اهداف آرین سیستم که در چشم انداز 5 ساله اش مشخص شده است ، افزایش توان و تخصص واحد تحقیقات و توسعه می باشد که با ورود آرین سیستم به پارک علم و فناوری کلید خواهد خورد. از جمله اهداف واحد تحقیق و توسعه آرین سیستم، شناسایی نیاز کاربران و ارائه راهکارها به واحد تولید و همچنین بررسی آخرین نسخه نمونه های خارجی نرم افزارهای یکپارچه، در جهت پیش بینی نیازهای آینده کاربران خواهد بود.

تقویت واحد تحقیق و توسعه در دستور کار است

از سال 1391 با اتکا به دانش واحد تحقیقات آرین سیستم در زمینه بررسی محصولات ERP برون مرزی همچون SAP و SAGE ، اولین نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی آرین سیستم با برند ArianERP تولید شد. شرکت آرین سیستم علاوه بر افزایش سطح کمى و کیفى محصولات و خدمات ارائه شده به خریداران، استانداردها و گواهینامه های ISO10002 و ISO10004 را دریافت کرد. اکنون با افتتاح واحد تحقیق و توسعه در پارک علم و فناوری پردیس، ماموریت آرین سیستم پس از چندین سال تجربه در زمینه تولید و ارائه نرم افزارهای یکپارچه سازمانی، شناسایی آخرین نسخه نرم افزارهای جهانی برای ورود به بازارهای مختلف در عرصه رقابت است.

تقویت واحد تحقیق و توسعه آرین سیستم

تقویت واحد تحقیق و توسعه مهمترین هدف است

واحد تحقیق و توسعه آرین سیستم، با بررسی رفتار گذشته کاربران و تحلیل و پیش بینی نیاز آینده کاربران در صنعت نرم افزار پیش خواهد رفت. به این ترتیب که اطلاعات مربوط به هر صنعت را از طریق ارزیابی نیاز کاربران شناسایی کرده و سپس راهکارهای مورد نیاز این قشر را به واحد تولید ارجاع می دهد. همچنین برای تدوین و برنامه ریزی 5 ساله واحد تحقیق و توسعه در آینده، نمونه های خارجی نرم افزارهای مورد نیاز را بررسی میکند تا نیازهایی که در آینده برای کاربران هر صنعت به وجود خواهد آمد را شناسایی کند تا تولید نرم افزارهای آن مجموعه را در دستور کار خود قرار دهد. در واقع ماموریت تیم آرین سیستم، تلفیق دانش به روز جهانی با توانمندی متخصصان داخلی است تا بتواند نرم افزارهای یکپارچه خود را با آخرین تغییرات جهانی سازگار کند.

دسترسی به مقالات مرتبط:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!