مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

استقرار نرم افزار ArianERP در ستاد بازسازی عتبات عالیات

استقرار نرم افزار ArianERP در ستاد بازسازی عتبات عالیات

معرفی ستاد بازسازی عتبات عالیات

نام مدیرمالی: آقای حسین پلارک

سال تاسیس: 1382

صنعت: بازسازی عتبات عالیات و اماکن مذهبی

عتبات عالیات عراق در طول یک قرن گذشته نه تنها مطابق زمان توسعه نیافتند بلکه بر اثر سیاست های سوء در حال تخریب بودند. با سقوط رژیم بعثی و امکان حضور عاشقان و مشتاقان زیارت اهل بیت (ع)، به همت جمعی از دوستداران اهل بیت (ع) و متخصصین و معتمدین و خیرین، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق در سال ۱۳۸۲ تشکیل گردید.

نوع فعالیت ستاد، غیردولتی، داوطلبانه و غیرانتفاعی است و حوزه فعالیت آن بین المللی است و مدت فعالیت، از تاریخ تاسیس نامحدود است. مرکز اصلی آن در تهران می باشد. موضوع فعالیت ستاد، بازسازی عتبات عالیات و اماکن مذهبی عراق و دیگر کشورها و انجام خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و فعالیت های انسان دوستانه می باشد.

معرفی ستاد عتبات عالیات

معرفی ستاد عتبات عالیات

نیاز مشتری

ستاد عتبات عالیات دارای شعبه های بسیاری در سراسر کشور ایران می باشد و به همین جهت نیازمند نرم افزاری جامع برای مدیریت اطلاعات تمام شعبه های خود می باشد. هریک از شعب ستاد عتبات عالیات روزانه حجم زیادی از اطلاعات را در سیستم ثبت می نمایند و سیستم مورد نیاز آن ها باید از قوی ترین دیتابیس ها برخوردار باشد.

 

اهداف مورد انتظار

مدیران ستاد عتبات عالیات با خرید نرم افزارerp انتظار داشتند که بتوانند تمام اطلاعاتی که در سایر شعب ستاد در شهرستان ها ثبت می گردد را در همان لحظه و یا با تاخیر چند دقیقه در شعبه مرکزی ببینند و بتوانند در لحظه اطلاعات را بررسی کرده و گزارشات و ریزگزارشات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. با توجه به امکان ارسال ارسال اطلاعات از سایر سرور ها به سرور مرکزی به صورت آنلاین از طریق نرم افزار یکپارچه مدیریت منابع سازمانی آرین سیستم، مدیران ستاد عتبات عالیات به اهداف بلندمدت خود رسیدند.

اهداف ستاد عتبات عالیات از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

اهداف ستاد عتبات عالیات از پیاده سازی نرم افزار آرین سیستم

چالش های پیش رو

پس از استقرار نرم افزار ArianERP در شعبه مرکزی و شعب شهرستان های ستاد عتبات عالیات، ابتدا ایجاد هماهنگی در تمام شعبه ها دشوار بود و با توجه به این که کارمندان زیادی با نرم افزار کار می کردند، فرآیند آموزش کارکنان ستاد عتبات عالیات کمی زمانبر شد. اما در کمتر از یک عملیات انتقال اطلاعات از دیتابیس نرم افزار قبلی ستاد به نرم افزار ArianERP و تعریف فرایند های مورد نیاز جهت انجام خودکار اغلب کارها توسط سیستم انجام شد و شرکت به خوبی از پس این چالش ها برآمد.

ارزش آفرینی بعد از پیاده سازی

نرم افزار مدیریت منابع سازمانی آرین سبب شد که مدیران ستاد عتبات عالیات در دفتر مرکزی در مدت زمان کوتاهی بتوانند اطلاعاتی که در شعب ستاد در شهرستان ها ثبت می شود را به صورت آنلاین دریافت کرده و بررسی های مورد نیاز را انجام بدهند. از طرفی سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار نرم افزار سبب تسریع انجام بسیاری از فعالیت های ستاد شده و به نوعی می توان گفت که پس از استقرار نرم افزار ArianERP فعالیت های تمام شعب ستاد با کنترل و نظم بیشتری انجام می شود.

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای ستاد عتبات عالیات

ارزش آفرینی نرم افزار آرین سیستم برای ستاد عتبات عالیات

نظر مدیرعامل شرکت

آقای صبور مدیر عامل ستاد بازسازی عتبات عالیات گفتند:

پس از راه اندازی نرم افزار ArianERP مدیریت تمام شعب برای ما آسانتر شد و ما به راحتی می توانیم به صورت آنلاین اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم های شعب ستاد در شهرستان های مختلف کشور ایران بدست بیاوریم. در واقع این نرم افزار مدیریت منابع سازمانی آرین سیستم بود که امکان مدیریت یکپارچه را برای ما فراهم نمود.

آقای حسین پلارک مدیر مالی – ستاد عتبات عالیات

اعتبار چندین ساله شرکت مبنا داده آرین سیستم و شناختی که پس از تحقیقات درباره این شرکت کسب نمودیم، سبب گردید که ما برای مدیریت یکپارچه شرکت خود نرم افزار فرآیند محور ArianERP را انتخاب کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!