تماس
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

دانلود نرم افزار حسابداری اندروید رایگان - بهترین حسابداری شخصی

خرید و انتخاب نرم افزار حسابداری اندروید همه کاره

امروزه نرم افزارهای حسابداری برای پردازش و انجام امور مالی شرکت‌ها و موسسات تجاری توسط حسابداران، متخصصان حسابداری و صاحبان مشاغل، برای بهبود مدیریت سیستم مالی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مشکلات صاحبان مشاغل در گذشته عدم کنترل معاملات حسابداری شرکت خویش از راه دور بود. برای حل این مشکل نرم افزار حسابداری اندروید راه‌اندازی شد.

صاحبان مشاغل با خرید و انتخاب نرم افزار حسابداری اندروید، می‌توانند بدون نگرانی تمامی کارهای مالی خود را در هر زمان و مکان در خارج و یا داخل سازمان به راحتی انجام دهند. برای آگاهی از وظایف، کارایی، مزایا و قابلیت‌های نرم افزار حسابداری اندروید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خواندن مقاله نرم‌ افزار حسابداری اندروید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مدیران مالی
حسابداران
دانشجویان رشته حسابداری

وظیفه نرم افزار حسابداری اندروید

وظایف نرم افزار حسابداری اندروید باتوجه به نوع کسب و کار شما و برندی، که انتخاب می‌کنید متفاوت است. اما مواردی وجود دارد، که در تمامی نرم افزارهای حسابداری اندروید، قابل اجرا می‌باشد. نرم افزار حسابداری اندروید به شما کمک می‌کند، که جریان‌های مالی خود را ثبت نموده و وضعیت صندوق را بررسی کنید. همچنین معاملات خود را ارزیابی و گزارشات متعلق به آن‌ها را ارائه نمایید.

وظایف کلی و عمومی نرم افزار حسابداری اندروید در تصویر زیر ذکر شده است:

وظایف کلی نرم افزار حسابداری اندروید

وظایف کلی نرم افزار حسابداری اندروید

  1. سیستم پرداخت حقوق: پرداخت حقوق یکی از مهم‌ترین وظایف این نرم افزار است. نرم افزار باید باتوجه به اطلاعات ذخیره شده در خود، حقوق را محاسبه، پرداخت و در صورت لزوم، رسید پرداخت را نیز برای کارمند ارسال کند.
  2. تهیه گزارشات و خلاصه سازی: دیگر وظیفه‌ی نرم افزار حسابداری اندروید، تهیه گزارشات می‌باشد، که باید در هنگام نیاز آماده و به سهامداران ارائه نماید.
  3. سیستم پرداخت قبوض: سومین وظیفه کلی نرم افزار حسابداری اندروید، قابلیت پرداخت قبوض و دسته بندی پرداخت‌ها باتوجه به تاریخ سررسید آن‌ها ‌می‌باشد.

 چرا به نرم افزار حسابداری نیاز دارید؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا شرکت‌های کوچک و بزرگ به نرم افزار حسابداری نیاز دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت شرکت‌ها پس از راه‌اندازی، برای مدیریت و کنترل گردش‌های مالی، بررسی اطلاعات مالی و ثبت آن‌ها در دفاتر، تهیه گزارشات، درج اطلاعات مشتریان در اسرع وقت و مسائلی از این قبیل، نیاز به نرم افزار حسابداری دارند.

البته اگر بخواهیم ازمنظر دیگر به این قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم نرم افزارحسابداری باعث می‌شود، صاحبان مشاغل دید وسیع و عمیقی نسبت به اطلاعات مالی و روند کاری شرکت خویش داشته باشند. پس نیاز شرکت‌ها به نرم افزار حسابداری به  چهار دلیل است که شامل موارد زیر است:

  • تنظیم و تهیه صورت‌هالی مالی
  • بررسی دقیق حساب‌ها و معاملات
  • تدوین دفاتر قانونی
  • بستن حساب‌ها

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری اندروید

قابلیت‌های نرم افزار حسابداری اندروید، چیست؟ برای آن که با قابلیت‌های نرم افزار حسابداری اندروید آشنا شوید، باید اطلاعاتتان را نسبت به نرم افزار افزایش دهید. به نظر شما با نرم افزار حسابداری اندروید می‌توان محاسبه بهای تمام شده کالای فروش رفته را انجام داد؟

نقش نرم افزاری حسابداری در سازمان

اما پیش از انتخاب نرم افزار حسابداری اندروید، باید مطمئن شوید که آیا نرم افزار متناسب با فعالیت و کسب و کار شما است یا خیر؟ به طور کلی نرم افزار حسابداری اندروید باید دارای قابلیت‌هایی باشد، که بتواند صاحبان مشاغل را برای خرید مجاب کند.

قابلیت‌‌های نرم افزار حسابداری اندروید

قابلیت‌‌های نرم افزار حسابداری اندروید

اجرای نرم افزار حسابداری روی همه پلتفرم‌ها

اگر برای اولین بار قصد خرید نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود دارید، باید بدانید که هر نرم افزار حسابداری برای کسب و کار شما مناسب نیست و انتخاب نادرست آن، فعالیت شما را مختل و گاهی متوقف می‌کند. بنابراین باید هنگام خرید و انتخاب نرم افزار حسابداری، به قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم افزار دقت نمایید. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید اجرای نرم افزار حسابداری شرکتی روی همه پلتفرم‌ها می‎باشد.

اجرای نرم افزار حسابداری روی همه پلتفرم‌ها، به چه معناست؟ نرم افزار حسابداری خریداری شده، باید بتواند در همه‌ی زمان‌ها و مکان‌ها، به شما کمک کند. به عبارت دیگر نرم افزار باید قابلیت نصب و راه‌اندازی بر روی گوشی‌های موبایل شما را نیز داشته باشد. دراینصورت می‌توانید حتی از راه دور هم، معاملات تجاری خود را کنترل و ارزیابی کرده، وضعیت صندوق را مشاهده کنید و کارهای مالی را در اسرع وقت انجام بدهید.

نرم افزار حسابداری اندروید با چه دستگاه‌هایی سازگار است؟

نرم افزار حسابداری اندروید در تمام کارهای مالی ازجمله ثبت و بررسی کردن معاملات، بهبود وضعیت صندوق، کنترل پرداخت‌ها و دریافت‌ها، محاسبه حقوق و دستمزد و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوالی که پیش می آید این است، که نرم افزار حسابداری اندروید با چه دستگاه‌هایی سازگار است؟ برای پاسخ به این سوال، باید گفت نرم افزارهای حسابداری به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند، که با تمام دستگاه‌ها سازگار و قابل ادغام هستند.

دانستیم که شرکت‌ها و سازمان‌ها، برای سرعت بخشیدن به امور مالی و تجاری خود، از نرم افزار حسابداری استفاده می‌کنند. البته پیش از انتخاب نرم افزار، باید نوع کسب و کار و هدف‌های سازمان خود را بشناسند و با توجه به آن هدف‌ها، نسبت به انتخاب نرم افزار اقدام نمایند. (اطلاعات بیشتر: نرم افزار اتوماسیون اداری)

به عبارت دیگر می‌توان گفت نرم افزار حسابداری، به گونه‌ای قلب گزارشگری سازمان در حوزه مالی محسوب می‌شود، که با کمک این ابزار مدیران و اعضای هیات مدیره، به راحتی عمل تصمیم‌گیری حوزه‌های مالی و مدیریت را انجام می‌دهند.

نقش نرم افزار حسابداری اندروید

نقش نرم افزار حسابداری در سازمان

سازمان‌ها بر اساس گزارش‌های مالی که در نرم افزار حسابداری ثبت نموده‌اند، می‌توانند خط مشی و مسیر حرکت سازمان را تشخیص و رشد دهند. اقدام دیگری که مدیران مالی با استفاده از نرم افزار حسابداری می‌توانند انجام ‌دهند ، مشخص نمودن آسان ارزش ریالی دارایی‌ها و بهای تمام شده محصولات و به دنبال آن، نمایان سازی بدهی کوتاه مدت و بلند مدت سازمان ‌می‌باشد.

بنابراین نرم افزار حسابداری در سازمان نقش تعیین کننده‌ای برای ادامه حیات تجاری محسوب می‌گردد. به نظر شما نرم افزار مدیریت منابع انسانی چه نقشی در سازمان ایفا می‌کند؟

در نرم افزار حسابداری اندروید به چه قابلیت‌هایی دسترسی داریم؟

اگر برای شما هم سوال است، که با کمک نرم افزار حسابداری اندرویدی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ یا به وسیله‌ی نرم افزار حسابداری اندرویدی به چه قابلیت‌های مالی‌ دسترسی دارید؟

باید بدانید شما با خرید و نصب نرم افزار حسابداری بر روی سیستم عامل موبایل خود، به آسانی می‌توانید در مکان‌ها و زمان‌های مختلف به اطلاعات مالی شرکت و موسسه دسترسی داشته باشید. البته نرم افزار حسابداری اندروید دارای قابلیت‌های بسیار بیشتری ‌می‌باشد، که پس از نصب می‌توانید از مزایای آن‌ها برخوردار شوید.

در نرم افزار حسابداری اندرویدی، قسمت‌هایی به نام حساب‌ها و برگه‌ها وجود دارد، که در هر کدام قابلیت‌هایی وجود دارد. در قسمت حساب‌ها می‌توانید اطلاعات مشتریان، بانک، صندوق موسسه و حساب‌های چک خود را مدیریت کنید. درباره نقش سیستم های erp در یکپارچگی و برنامه ریزی برای منابع سازمان چه اطلاعاتی دارید؟

در قسمت برگه‌ها نیز نسبت به پیگیری فاکتورهای فروش، پیش فاکتور، دریافت، پرداخت، تنخواه و اعلامیه‌های ضروری و مهم، اقدام نمایید. آخرین قسمت نیز برای گزارش تراز آزمایشی و مدیریت گردش حساب‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دلایل محبوبیت نرم افزار حسابداری اندرویدی

قطعا دلایلی وجود دارد، که شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده کردن از نرم افزار حسابداری اندرویدی را به استفاده نکردن از آن، ترجیح می‌دهند. در ادامه قصد داریم دلایل محبوبیت نرم افزار حسابداری اندرویدی را برای شما شرح دهیم، تا اطلاعاتتان نسبت به این موضوع تکمیل شود. دلایل محبوبیت نرم افزار حسابداری اندرویدی شامل موارد ذکر شده در تصویر زیر ‌می‌باشد.

دلایل محبوبیت نرم افزار حسابداری اندروید

دلایل محبوبیت نرم افزار حسابداری اندروید

دانلود نرم افزار حسابداری اندروید رایگان

قیمت نرم افزار حسابداری اندروید چقدر است؟ شما برای سرعت بخشیدن به کسب و کار خود، می‌توانید نرم افزار حسابداری اندروید رایگان را بر روی موبایل خود راه اندازی کنید. پس از نصب نرم افزار حسابداری رایگان اندروید، با خیال آسوده می‌توانید به فعالیت تجاری و مالی خود بپردازید.

لینک دانلود نرم افزار حسابداری اندروید

نحوه دانلود نرم افزار حسابداری اندروید به چه صورت است؟ اگر شما نیز قصد دانلود نرم افزار حسابداری اندروید را دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر نرم افزار را دانلود نموده و از مزایا و محاسن آن برخوردار شوید.

توجه داشته باشید که نرم افزار حسابداری اندروید به شرطی برای کسب و کار شما مفید و مناسب است، که نحوه استفاده از آن را بلد باشید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود با آگاهی و مشاوره، نسبت به دانلود نرم افزار حسابداری اندروید، که فایل آن را در انتهای مقاله قرار داده‌ایم، اقدام نمایید.

نتیجه گیری

شرکت‌ها پس از راه‌اندازی برای مدیریت و کنترل گردش‌های مالی، بررسی اطلاعات مالی و ثبت آن‌ها در دفاتر، تهیه گزارشات، درج اطلاعات مشتریان در اسرع وقت و مسائلی از این قبیل، نیاز به نرم افزار حسابداری دارند. تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان، بدون فوت وقت، امورات مالی را انجام دهند. تنظیم و تهیه صورت‌هالی مالی، بررسی دقیق حساب‌ها و معاملات، تدوین دفاتر قانونی و… دلایل نیاز شرکت‌ها، به نرم افزار حسابداری اندروید است.

نرم افزار حسابداری اندروید شامل قابلیت‌هایی مانند پیگیری ساعات پرداخت‌های شرکت، تطبیق و مقایسه صورت‌های مالی، ارسال فاکتور و ایجاد مجدد آن، به روز رسانی در مواقع نیاز، مدیریت هزینه‌ها و درآمدها، دریافت رسید، پیوست رسیدها به هزینه‌ها، تهیه گزارشات، چت با مشتریان، ارزیابی معاملات شرکت با موسسات دیگر، قابلیت اجرا در پلتفرم‌های مختلف و… ‌می‌باشد.

دانلود فایل نرم افزار حسابداری اندروید
اطلاعات فایل: فایل بدون نیاز به پسورد می‌باشد.

دسترسی به مقالات مرتبط:

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!

  1. محمدرضا
    10 آوریل 2018 ساعت 20:33

    راه نصب رایگان

  2. عزیزالله حیدری
    11 فوریه 2018 ساعت 14:00

    دانلود رایگان نرم افزار حسابداری آسان اندروید