مشاوره
جلسه دموکاتالوگ
عضویت در خبرنامه

راهنمای خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

راهنمای خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

می­‌توان گفت پیشرفت و تداوم فعالیت هر شرکت به دارایی­های آن بستگی دارد. بنابراین امروزه مدیران به کنترل و مدیریت دارایی­های شرکت توجه بسیار زیادی می­‌کنند. شیوه مدیریتی کاربردی و صحیح منجر به افزایش ارزش سرمایه­ گذاری­‌ها می­‌شود. بنابراین خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت به راهکاری هوشمندانه و کاربردی برای مدیریت بهتر دارایی­ها تبدیل شده است.

بدون مدیریت درست و مطلوب، یک شرکت با مشکلاتی مثل خرابی غیر­­­ منتظره تجهیزات، نقص ایمنی و فنی و… مواجه می‌شود. درصورتی که با به کارگیری نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت، تجهیزات و وسایل نقلیه یک سازمان مرتب کنترل شده و در نهایت از مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری می­­‌شود.

خواندن مقاله خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مدیران واحد اموال شرکت‌ها
مدیران حسابداری
کارشناسان حسابداری
دانشجویان رشته حسابداری

نرم افزار اموال و داراییهای ثابت چیست؟

نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت که بخشی از سیستم erp می‌باشد، عملیات ثبت، کنترل، گزارشگیری از دارایی­های ثابت و همچنین محاسبه استهلاک و صدور خودکار اسناد حسابداری را فراهم می­‌کند.

علاوه براین نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت سیستمی است، که به کمک آن خرابی تجهیزات، زمان توقف تولید، ضایعات تولیدی و اثراتی از این قبیل به حداقل رسیده و ارزش دارایی­ها افزایش می­‌یابد.
نکته قابل توجه این است که به کارگیری نرم افزار اموال، از صرف هزینه و زمان زیاد برای ثبت سوابق مالی در صورت­‌های مالی جلوگیری می‌کند. در واقع این نرم افزار با قابلیت‌­های متعدد خود، مدیریت دارایی­های ثابت را بهتر پیش می‌برد.

نرم افزار اموال و داراییهای ثابت چه کاری انجام می‌دهد؟

مهم­‌ترین کاربرد نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت این است، که در راستای مدیریت دارایی‌­های ثابت و محاسبه استهلاک آن­‌ها، از خرید مازاد و هزینه­‌های اضافی جلوگیری می­کند. این نرم افزار با ارائه گزارشات اموال به کنترل آن‌ها بهبود می­‌بخشد.

همچنین باید توجه کرد که با خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت و به کارگیری شیوه صحیح مدیریت در سازمان، مالیات به طور چشمگیری کاهش پیدا می­‌کند.

توجه داشته باشید که شرکت­‌ها و سازمان‌­ها با استفاده از یک سیستم جامع برای مدیریت فرایند، اصول انبارداری، دارایی­‌ها، ماشین‌­آلات و تجهیزات خود، می­‌توانند بهره‌­وری را بالا برده و بهره بیشتری از دارایی‌­های خود ببرند.

دلایل خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

مهم­ترین دغدغه مدیران هنگام خرید نرم افزار اموال، این است که آیا این نرم افزار منجر به عملکرد بهتر سازمان و حفاظت از دارایی­‌ها خواهد شد؟ یا دلایل خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت چیست؟

تمامی سازمان­‌های کوچک و بزرگ اموال و دارایی­‌های ثابتی دارند، پس استفاده و خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت با مزایا و امکانات متعددی که دارد، به مدیران در حفظ و ردگیری اموال و افزایش ارزش سرمایه‌­گذاری­شان کمک چشم‌گیری می‌­کند. حتی سازمان‌های تولیدی که از سیستم mrp برای برنامه ریزی خط تولید خود استفاده می‌کنند، برای انجام امور حسابداری اموال ثابت سازمان، نیاز به نرم افزار اموال و دارایی‌های ثابت دارند. باتوجه به توضیحات ذکر شده، برخی از دلایل خرید این نرم افزار را در تصویر مشاهده می‌کنیم.

دلایل خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

دلایل خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

مزایایی که با خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت به آن می‌رسیم

در بخش­‌های قبل به کاربرد­های مهم نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت اشاره کردیم. در این قسمت به سایر مزایای خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت می‌­پردازیم. مزایا و ویژگی‌های خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت در تصویر درج شده‌اند.

مزایایی که با خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت به آن می‌رسیم

مزایایی که با خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت به آن می‌رسیم

توجه داشته باشید که قیمت یکی از مهم­ترین معیار­ها برای انتخاب و خرید یک نرم افزار است. هزینه‌­ای که بابت خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت پرداخت می­‌شود، باید مناسب با عملکرد و کارایی آن باشد. معیار­هایی مثل اندازه سازمان، نوع فعالیت و تعداد کاربر، در قیمت یک نرم افزار تاثیر گذارند.

این 5 نکته را پیش از خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت بدانید!

در نظر گرفتن برخی نکات در هر زمینه منجر به تصمیم ­گیری و انتخاب درست می­‌شود. حتی اگر قصد دریافت نرم افزار حسابداری رایگان برای امور حسابداری اموال و دارایی ثابت سازمان خود دارید، پیش از خرید نرم افزار اموال و دارایی‌های ثابت، با دانستن 5 نکته کلیدی و مهم می‌­توانید بهترین نرم افزار اموال را انتخاب کنید. این 5 نکته در تصویر زیر نمایش ذکر شده‌اند.

این 5 نکته را پیش از خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت بدانید!

5 نکته پیش از خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

پشتیبانی آنلاین

از مهم­‌ترین ویژگی‌­های یک نرم افزار داشتن پشتیبانی قوی و مناسب است. با قابلیت پشتیبانی آنلاین در صورت بروز هر­گونه اختلال یا سوال برای کاربر، می‌­توان در هر زمان و مکان با کمترین هزینه و بدون اتلاف وقت به رفع آن پرداخت.

تیم پشتیبانی­ آرین سیستم­ در تمام ساعات کاری آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می­‌باشد، تا در مشکلات فنی یا کاربری به آن‌ها کمک کند، علاوه بر این مشتریان این شرکت از آموزش و پشتیبانی رایگان 6 ماهه برخوردار می­‌باشند.

تعریف نامحدود کاربران جدید

در طراحی یک نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت کاربردی، قابلیت تعریف نامحدود کاربران بر اساس اندازه و عملیات هر سازمان طراحی می‌شود، تا اغلب کارکنان اجازه ورود به سیستم را داشته باشند و کار­ها به طور سیستماتیک و با حداقل خطای انسانی انجام شود. البته می­‌توان بنابر درخواست مدیر شرکت ماژول­‌هایی برای ایجاد محدودیت در دسترسی کارکنان طراحی نمود.

 یکپارچگی و انعطاف بالا

از آنجا که ثبت دارایی‌­ها یکی از مهم­‌ترین بخش­‌های سیستم مالی شرکت­ را تشکیل می‌­دهد، پس ایجاد یک سیستم یکپارچه برای کنترل به موقع دارایی‌­های ثابت بسیار ضروری است. نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت آرین سیستم با اتصال به نرم افزارهای انبار و مدیریت هزینه، امکانات مهمی مثل دستیابی به بهای تمام شده و سایر تغییرات ریالی دارایی­‌ها را فراهم می­‌سازد.

مدیریت اطلاعات مختلف سازمان در یک پایگاه داده

نکته مهم دیگر در خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت این است، که نرم افزار به خوبی اطلاعاتی مثل انواع خرید و قوانین استهلاک را نگهداری کند. در واقع این سیستم باید تاریخچه، سوابق و اطلاعات اختصاصی هر گروه از دارایی‌­ها را به تفکیک و دقیق در یک پایگاه جمع آوری و مدیریت کند. بنابراین ارتباط این نرم افزار با نرم افزار دبیرخانه حائز اهمیت است.

قابلیت ارتباط نرم افزار اموال با نرم افزارهای Office

از دیگر نکات حائز اهمیت برای خرید یک نرم افزار مناسب، مطابق بودن آن با فناوری‌­های موجود و نرم افزار­­های کاربردی است. همانطور که می‌دانید نرم افزارهای مجموعه Office عضو جدا نشدنی از شبکه­‌های گسترده کامپیوتری هستند.

بنابراین یک نرم افزار اموال مناسب، از طریق ارتباط با نرم افزار­های مجموعه Office می‌­تواند اطلاعات ثبت شده دارایی­‌های ثابت در سایر نرم افزار­ها را به راحتی انتقال دهد.

پیشنهاد خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت

اگر به دنبال مدیریت بهتر و افزایش ارزش سرمایه گذاری شرکت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت است. با این­‌کار از قابلیت­‌ها و مزایایی که به آن‌ها اشاره کردیم بهره می‌برید و دغدغه‌ای برای اشتباهات یا عدم امنیت نخواهید داشت.

البته در هر زمینه بهترین انتخاب­‌ها منجر به نتیجه مطلوب خواهند شد. بنابراین در بازار گسترده نرم افزارهای حسابداری، تنها انتخاب بهترین نرم افزار اموال و دارایی­‌های ثابت، پاسخگوی نیازهای شرکت در این خصوص خواهد بود.

لازم به ذکر می‌باشد که داده­‌ها و اطلاعات هر شرکت اهمیت بسیار بالایی دارند. پس یک نرم افزار مناسب باید امنیت لازم را برای کاربران فراهم کند. نرم افزار دارایی ثابت آرین سیستم با بهره­گیری از تکنولوژی پیشرفته، سطح بالایی از امنیت را فراهم نموده است. همچنین طراحی این سیستم به گونه‌­ای است که خطای نرم افزاری در آن در حد صفر است.

خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت آرین سیستم

نرم افزار اموال و دارایی های ثابت آرین سیستم به عنوان یک نرم افزار حسابداری کاربردی، مورد استقبال بسیاری از شرکت­‌ها و سازمان‌های معتبر قرار گرفته است. این نرم افزار براساس سال­‌ها تجربه توسط تیم متخصص شرکت آرین سیستم طراحی شده  است، تا امکان دسترسی و کنترل انواع دارایی­‌های ثابت را در ساختار­های متفاوت شرکت­‌ها پیاده سازی کند.

شرکت­‌هایی که نیاز به محاسبه سریع و دقیق استهلاک و مدیریت بهتر اموال خود دارند، با خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت آرین سیستم شاهد پیشرفت و بهره وری بسیاری خواهند بود. این نرم افزار در عین کاربری آسان، امکانات و قابلیت­‌های متنوعی برای حسابداری دارایی­ها ارائه می­‌کند.

همچنین خدمات نصب، آموزش و پشتیبانی منحصر به فرد آن، تضمین کاملی بابت خرید به مشتریان می‌دهد و در نهایت تبدیل به یک سرمایه گذاری پر بازده در بلند مدت خواهد شد. برخی از مزایای نرم افزار اموال و داراییهای ثابت آرین سیستم را در تصویر مشاهده می کنید.

مزایای نرم افزار اموال و داراییهای ثابت آرین سیستم

مزایای نرم افزار اموال و داراییهای ثابت آرین سیستم

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار اموال و دارایی­های ثابت آرین سیستم و آشنایی با خدمات جانبی و سایر قابلیت‌های متنوع این نرم افزار به صفحه نرم افزار دارایی­های ثابت مراجعه کنید.

نتیجه گیری

اموال و دارایی­های ثابت، شاخص‌­های مهم در توسعه شرکت­‌ها و سازمان‌­های دولتی و خصوصی هستند. بنابراین هرگونه اطلاعات عمومی و خاص درباره دارایی‌­ها اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و با مدیریت صحیح و دقیق می‌­توان امنیت آن‌ها را حفظ کرد.

به طور کلی یک نرم افزار اموال باید علاوه بر مدیریت و آرشیو اطلاعات دارایی­ها، از فرآیند تامین، نگهداری و خروج دارایی­‌ها نیز پشتیبانی کند. با در نظر داشتن سایر ویژگی­‌ها و نکات گفته شده، می­‌توان از این نرم افزار برای پیشبرد بهتر اهداف استفاده نمود. در آخر شما عزیزان می‌توانید نظرات و سوالات خود را درباره مقاله خرید نرم افزار اموال و داراییهای ثابت از طریق ثبت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
در صورتی که سوالی ندارید به دیگران کمک کنید تا مشکلشان حل شود!